MasterLemmy
3 t sitten
Kyllähän se on nähty, kuinka keväälläkin annetut tiedotteet ja tilaukset nostivat summan kurssia, parhaimmillaan ehkä 35 %! Ja niidenkin tilausten kurssiarvon nousu suli muutamassa viikossa olemattomiin. Vaikuttaa siltä tämän yhtiön kohdalta, että ainoastaan drone bisnekseen liittyvät uutisoinnit tuottavat massiivisempia kurssinousua yhtiölle kun ei edes 30 5MIL. Euron traktori tilaus paljon kurssiin vaikuttanut, taisi se pieleen mennyt kontti tilauskin nostattaa kurssia enemmän. Ja niin kauan kun osakkeiden lukumäärä pysyy näin pienenä kun se tällä hetkellä on niin vaikea on nähdä pysyvämpää noussutta kurssia tälle lapulle, koska pikavoiton pelaajat pystyvät manipuloimaankurssin nopeita nousuja ja laskuja järjestelmällisesti. Lappujahan markkinalla tällä hetkellä on kaupankäynnissä vain se vajaa 15 mi IL. Kappaletta ... eli jos yhtiö pystyy tuottamaan positiivista ilmettä ja luotettavuutta yhtiölle samalla kun myynti rajoitukset loppuvat niin silloin voisin kuvitella kurssinnkin paremmin pitävän oman paikkansa, mutta toki se vaatii mitä hyviä uutisia ja lähitulevaisuuden näkymiä. 
Summa pölvästi
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001UUSI
MrDille
2 t sitten
Ei oo shortattava.....
Karpolla on asiaa
34 min sitten
Tämän firman kurssi nyt on heilunut arvaamattomasti ja vastoin yleistä trendiä pitkin pörssitaipaleen. Varmaankin tyypillistä pienelle ja vähävaihtoiselle osakkeelle. Iso suunta on tietysti ollut alas kohti fundamentteja. Olihan se kupla melko härski ja poikkeuksellinen Suomen pörsssissä. Nollakatteisen isohkon kaupan ei luulisi juuri heiluttavan kurssia, mutta näinkin on tapahtunut monet kerrat. - Anonyymi00002UUSI
Staffi73 sanoi:
Tuo hurjat 3 000 kappaleen vaihto toimii niin ylä kuin alamäessä kuten varsin hyvin tiedät.
Näinhän se on: jos oikeasti haluat eroon lapuistasi, kurssi kyykkää hurjasti, oli sitten nousu, tai laskupäivä.
Staffi73 sanoi:
Omalappuni keskihinta muuten tällä hetkellä on 0,61 € kappale ja niitä on aika paljon.
Ahah, olet ollut mukana heti "alusta" ja ostellut siis kymppitonnilla (kuten eräästä viimeaikaisesta viestistä saattoi päätellä) jollain 4-5 e hinnalla ( jos nyt et yli kympin hinnoilla) ja sen jälkeenkin aika paljon yli 1 e hinnoilla ja nyt yhtäkkiä keskihinta 0,61 e.
Just. Eli joko puhut täyttä paskaa, tai olet nyt yhtäkkiä ostanut ihan valtavan kasan lisää. Oletko siis nyt laittanut ihan viime aikoina kaikki liikenevät rahasi tähän?
KL foorumi - Anonyymi00003UUSI
Staffi73
eilen klo 22.29
Uusi
Tallenna
#5 185
Aulis Kaakko sanoi:
jiitu sanoi:
Näinhän se on: jos oikeasti haluat eroon lapuistasi, kurssi kyykkää hurjasti, oli sitten nousu, tai laskupäivä.
Ahah, olet ollut mukana heti "alusta" ja ostellut siis kymppitonnilla (kuten eräästä viimeaikaisesta viestistä saattoi päätellä) jollain 4-5 e hinnalla ( jos nyt et yli kympin hinnoilla) ja sen jälkeenkin aika paljon yli 1 e hinnoilla ja nyt yhtäkkiä keskihinta 0,61 e.
Just. Eli joko puhut täyttä paskaa, tai olet nyt yhtäkkiä ostanut ihan valtavan kasan lisää. Oletko siis nyt laittanut ihan viime aikoina kaikki liikenevät rahasi tähän?
Laajenna klikkaamalla
Kun uskot, että Summa välttää jotenkin konkurssin, niin kerro, miten se tapahtuu. Tuleeko anti, millainen anti, onnistuuko se? Vai onko Summan tulos viime viikolla kääntynyt niin voitolliseksi (ilman raportoituja tilauksia), ettei antia tarvita, vaan tulorahoituksella hoidetaan velat ja kaikki? Vai tuleeko hyvä haltija ja muuttaa velat saataviksi?
Vaikka et halua ennustaa, niin sijoittaminen on ennustamista. Tutkitaan eri yrityksiä ja yritetään arvioida niiden tuloskehitystä ja siitä määritellä kurssikehitystä. Jos et ennusta, et harjoita sijoitustoimintaa, vaan lottoamista.
Laajenna klikkaamalla
Tässä ei uskolla ole mitään tekemistä itselleni tämä on muodostunut pelkäksi lotksi. Enkä minä teidän kanssa viitsi väitellä päivästä toiseen asioista mitkä saattavat perustua johonkin joko minun tai teidän näkemyksiin! Aikaisin näyttää. Jotenkin vaan tuntuu että teillä summa negatiivisilla henkilöillä on periaatekysymys huutaa täällä summa vastaisia asioita eikä se minun sijoituskohdettanni- muuta mihinkään. Seija sama mitä mieltä te olette ja luulisi teillekin olevan se ja sama mitä mieltä minä olen eikä aina kysellä
Mitä minä omistan ja paljonko minulla on tässä kiinni. Paljonkos teillä on kiinni ja missä ne on kiinni? Paljonkos sinulla on sijoitusomaisuutta ja mihin olet sen sijoittanut? Ja jos niitä on jossain muualla kuin summa Devanssä niin mitä V... TUA sinä tällä palstalla kyselet? sittenhän se nähdään! Konkurssi ei tule tänä vuonna eikä tullut viime keväänäkään. Yhtiö pystyy parantamaan toimintaansa ja sen aika näyttää, ja miksi minun pitäisi sinulle tietää jotain asioita tulevaisuudesta kun et itsekään pysty sitä tietämään konkurssia konkurssia huudetaan ja silti se ei ole tullut!
jiitu sanoi:
Laajenna klikkaamalla
jiitu sanoi:
Laajenna klikkaamalla
Niin, minun rahani eivät lopu tähän! Se että minä teen omat ratkaisuni ja V... TULEN. Teille on pelkkää viihdettä itselleni. Ei kyse ole minulle pelkästä sijoittamisesta vaan huvittuneeneista ajankäytöstä. Tehän voitte minun puolestani olla mitä mieltä tahansa eikä se vaikuta omiin päätöksiin yhtään millään lailla! Minulla on kaikki hyvin ja rahaa on omiin tarpeisiin eli pitäkää omista asioistanne huolta ja menkää sinne missä ei ahdista! Toisin sanoen mitä mitä helvettiä te olette täällä arvostelemaan summaan sijoittataneita ihmisiä.?
ps. ihminen paha päästään- Anonyymi00004UUSI
-Feenix-
tänään klo 00.27
Uusi
Tallenna
#5 187
Staffi73 sanoi:
Mitä minä omistan ja paljonko minulla on tässä kiinni. Paljonkos teillä on kiinni ja missä ne on kiinni? Paljonkos sinulla on sijoitusomaisuutta ja mihin olet sen sijoittanut? Ja jos niitä on jossain muualla kuin summa Devanssä niin mitä V... TUA sinä tällä palstalla kyselet? sittenhän se nähdään! Konkurssi ei tule tänä vuonna eikä tullut viime keväänäkään. Yhtiö pystyy parantamaan toimintaansa ja sen aika näyttää, ja miksi minun pitäisi sinulle tietää jotain asioita tulevaisuudesta kun et itsekään pysty sitä tietämään konkurssia konkurssia huudetaan ja silti se ei ole tullut!
Väität ettei ole hermo kireällä? Huutomerkkejä, kysymysmerkkejä, kiroilua ja tekstiä isoilla kirjaimilla. Kyllä tuo näyttää siltä, että verisuoni on kohta poksahtamassa päässä.
Koomisinta tässä tilanteessa on, kun olet käytännössä yksin täällä meiskaamassa Summan puolesta, vaikka asiat ovat menneet tuhannen perseelleen. Ymmärrätkö, että ei kukaan normaali yrityksen ulkopuolinen henkilö puolusta sitä, että paska on housuissa. Suurinosa on jo luovuttanut ja on hiljaa, mutta sinä jatkat ns. hautaan saakka. Selityksenä ei voi olla mitenkään muuta, kuin että olet sisäpiiriä tai olet joutunut henk.kohtaisesti sisäpiirin kusettamaksi (jota et vielä tajua). Siksi tappelet tuulimyllyjä vastaan vastoin kaikkea järkeä. Kukaan muu ei puolusta tätä verissä päin kuin sinä, ja suurin osa ei ole ikinä, luojan kiitos, edes hipaissut tätä sonta läjää.
KL foorumi
- Anonyymi00005UUSI
JPR
2 päivää sitten
Kyllä. Tunnistan tältäkin foorumilta nimimerkkejä, jotka ostavat paskaosakkeita, postaavat muutamalle foorumille hehkutusviestejään kurssin tulevasta kymmenkertaistumisesta, myyvät lappunsa veks pienellä voitolla ja siirtyvät seuraavan yhtiön pariin. Vähän vaikuttaa kyllä enemmän sellaiselta viikkorahoilla puuhastelulta, jolla vaivanpalkka jää olemattomaksi.
Ja riskit tietenkin ovat suuret. Eiköhän monet Summaan lähteneet aktiiviomistajatkin laskeneet, että saavat tämän vuoden lopulla rahastettua roskan mojovilla voittokertoimilla. Mutta kuplan puhkeamisnopeus pääsi yllättämään.
nordnet social - Anonyymi00006UUSI
Lemmy? staffi? Joko Kakkonen ostaa summaa-hih
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 138866
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?83708- 58676
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha82646Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät55571Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26553Kuhan lie kuollu auto-onnettomuudessa kylillä?
Joku nuorimies löytyny kuolleena kylän liepeillä ulos ajetusta autosta.Kenen poikahan lienee?3487- 152471
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett41464- 42459