Onneksi 20.8 alkaa tosi metsästäjien jahti, joten kaikki kynnelle kykenevät mukaan.
Karhun metsästys
Anonyymi-ap
51870
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 51
Vanhimmat
Kynnelle kykenevät ? Nuilla meriiteilläkö suap losauttaa?
Sitten meille Ei karhun pyytäjille on monta pano paikkaa..❤️❤️❤️🥰
Enpä usko, että metsästäjiä kannattaa kovin jahdata.😉
Nam naapuri ukko on. Siellä ..?
Emäntä suorastaan ulvoo ett tänne heti..😍😍😍😇😇
No onpa taas
Nykyaikana tosimetsästäjiä nähtykään
No voi voi ottaako noin kupoliin kun valitukset ei menneet läpi? 😱
Ei ollenkaan. Siitähän ei ollut kyse.
Samaa mieltä
Paljon on karhuja Suomussalmellakin.
On tosiaan, ei sekaan meinaa mahtua
Monena vuotena itäisen poronhoitoalueen suurimmat kaatomäärät, joten kannattaa tulla.
Yhtä on nähty valokuvassa.
Toivottavasti ovat oppineet pysäköimään autonsa, milloin mutkassa, nyppylällä ja keskellä tietä. Koskee muitakin metsästäjiä.
Metsästys on psykopaattien verihurma juhlaa.
Mitä metsästystä se enää on, kun autolla ajellaan? Ei mitään.
Hirvimetsälläkin vain ajelevat ja pysäköivät syömään. Aivan joutavaa ja laiskojen hommaa!
Lintumetällä tutkapannalla varustettu koira nakataan auton ikkunasta mehtäautotiellä ja omistaja rapii muniaan ja tuijottaa puhelimen näyttöä.
Vetää käteen
Pyssy takakontissa saa hormoonit hyrräämään peräkammarin poijjiilla.
Ennemmin olen psykopaatti metsästäjä,kuin "tekopyhä" luonnonsuojelija!
Ole kuule ihan rauhassa. 😂😂😂
Hah hah, siinäkö on sun vaihtoehdot, jos et ole psykopaatti metsästäjä niin olet tekopyhä luonnonsuojelija, eiköhän valtaosa ihmisistä ole kuitenkin noiden määritelmien ulkopuolelle.
Höpö höpö
Verihurme peittää kohta marjametät.
Kaikki miehet ja naiset metsästämään karhuja.
Jaa miksi?
Juuri siksi,etkö ymmärrä?
Asiaa kirjoitat.
Haaskoja metsät täynnä, pitäs kieltää toi ruokinta.
Elähän nimittele, hyvähän se on että joku kehtaa marjoja kerätä.
Totta se on että helpoksi metsästäminen on mennyt. Autosta vaan nakataan piski maastoon ja kännykän näytöltä seurataan missä ajo menee , muu aika raavitaan munia autossa tienposkessa.
Sitten ne autot on nyppylän päällä tai alla tai keskellä tietä että silleen, ja munien raapiminen jatkuu....
Niinkö sinä teet,tuskin kukaan muu.
Elä hupaja, 75% tämän kylän laiskiasista toimii juuri näin.
Kiimaset murhamiehet kohta metissä laukkaa
Kaadan minä karhun karvaisen.
Houru ukot kiimailee enää tappaessaan.
Kainuussa vain Sotkamossa saa metästää karhua, on 9lupaa. Onneksi ei Suomussalmella saa metästää, saa rauhassa kulkea metsissä marjassa!
Joko pökiöt istuu autossa tienposkessa kännykkää seuraten hirvijahdissa ???
Niin, ja pikku nallet saavat kasvaa rauhassa.
Metsälehdessä oli juttu ja video karhusta, jolla 5! pentua. ( täällä Suomussalmella)
Eihän hirveä vielä saa ampua.
Miten niin ?
Jahdinhan voi aloittaa Suomussalmen puolelta.
Vääkiössä kaatu jo ensimmäinen karhu, autolla.
Villisika, kana, superpunkki, niilinhyttynen, tappakaa niitä koska ovat paljon vaarallisempia kuin karhut.
Hurraa, ei sumille karhujen kaatolupia!!!
Itäisellä poronhoitoalueella 70 kaatolupaa, vieläkö naurattaa, me lähdetään karhujahtiin iloisin mielin!
Mustikoiden perässä karhut ovat, joten mustikka maille jahtiin.
Täällä mitään karhuja oo 🤣
Suksisuon lähellä oli aamulla paska tiellä
Samaa mieltä
Tappamishimoiset menee, niin elämyksellistä murhata!!
Kun ei ihmisiä pääse tappamaan.