Ostin tällaisen digiboksin viime vuoden maaliskuussa.
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/smartlink-sl-dvb-t2-c-usb-tallentava-digiboksi
Jo alusta lähtien siinä oli kaikenlaisia ongelmia, joiden voi näin jälkeen päin todeta aiheutuneen virheellistä softasta. Maahantuoja teki useita ohjelmistopäivityksiä, joilla osa ongelmista korjattiin. Yksi ongelma oli se, että Ylen ohjelmien tekstityksen tallentuminen sd-levylle oli täysin satunnaista, eli toisinaan se oli ja toisinaan ei. Valitettuani asiasta useamman kerran maahantuojalle se totesi syyksi kaapeliverkon antennisignaalin liian suuren tason, mikä muka aiheutti tekstitysongelman, ja ostatti minulla tällaisen RF-vaimentimen:
https://axing.com/en/produkt/tzu00400-en/
Se ei kuitenkaan auttanut mitään, vaan ongelma oli virheellisessä softassa, johon tuli korjaus vasta tämä vuoden keväällä. Tämä osoittaa maahantuojan, Microdatan, täydellisen ammattitaidottomuuden ja vastuuttomuuden. Sen olisi pitänyt korvata minulle tarpeettoman ostoksen.
Itse boksin hardwaressa ei siis ole mitään vikaa. Tällaista laitetta ei kuitenkaan pitäisi tuoda myyntiin, ennen kuin sen toimii varmasti. Softassa on tosin vieläkin monenlaisia puutteita ja parannettavaa, mutta mitäpä suotta vaivautua auttamaan Microdataa niiden korjaamisessa, mikäli se sitä edes kiinnostaisi...
SmartLink SL-DVB-T2/C USB-tallentava digiboksi
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466