Löytyykö Paltamosta? Ennen ei löytynyt, ihan oli yhen käden pyöriteltäviä kaikki. Ens vuonna 70 mittariin ja tarkoitus tulla tappelemaan Kuhakunkkuun. Vedonlyöntiä?
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Oisko niitten alasti marssijoiden ja kuhakunkkulaisten kesken jotain jännää kehitteillä? Vois kunnan viranhaltijat ottaa asioikseen ja suunnitella jotain jännää!
- Anonyymi00002
Tulehan niin katotaan kuka pyörittää ja ketä, t. Ensi vuonna 75 täyttävä.
- Anonyymi00003
85v on oikea ukon ikä, silloin vaippa suojaa kulkusiakin...
- Anonyymi00005
Kuulostaa keskenkasvuisten kehulta.....
- Anonyymi00006
Sinä 75 v öyhöttäjä! Katotaanpa rollaattorigaldiaattoreiden taisto S-Marketin pihalla maanantaiehtoona. Isken täydellisen teilauksen kulkupelisi rattaisiin ja olen edelleen Paltamon kovin ukko. Sarvikin kuin suosta nostettu ikikelo.
- Anonyymi00007
Suosta nostettu oot muutenki kuin pelkkä sarvi. Kyllä siinä tekarit ja muut irtolisukkeet lentää kun otaltamaan rupeatte. Mutta tsemppiä otteluun!
- Anonyymi00008
Haesta paska.
- Anonyymi00011
Metallinen pesismaila kun heilahtaa niin siinä eläkeloinen lennähtää...
- Anonyymi00009
Oliskohan tuossa rollaattoreiden gladiaattorikisassa ainesta suurempaankin tapahtumaan.? Minä voisin kurvata alle 70-vuotisissa ja peitsi tietenkin oman tilan kakkoskakkosesta muotoiltu.
- Anonyymi00010
Muistelen aikoinaan lomalla käydessäni,että eiks siel ensin joku miespuolinen kunnansihteeri sai porukan hivutuksen,mut eiks joku kova nyrkkinen pamauttanna kunnajohtajaa ja oliks sama kesä ku 4 Hä sukunimi alkuista yritti sammaa kaverii mukiloda,mut tää kova nykkinen laittoi ne nippuun yksin,puhumattakaa kahakat melalahden tökäril ja paltalinnas,reippaita poikia olivat,Mukava seurata näit Paltamon keskusteluja täält nykyiseltä kotipaikkakunnalta Etelä suomesta
- Anonyymi00013
Muistat väärin.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Muistat väärin.
Oikein muistaa ,olin paikalla ja kyllä kyyti oli kylmää
- Anonyymi00012
Kuuntelin kisailua paltamon s-marketissa kun 2 vanhaa kurppa ukkoa jutusteli. kyse oli siitä kuinka monet kuset mahtuu samaan tenaan...
- Anonyymi00015
Ajattele sullae saattaa samat keskustelut ongelmineen olla vielä eessä :)
- Anonyymi00016
Intissä oli 80-luvulla pari paltamolaista. Oltiin iltalomilla niin kumpiki sai turpaansa kun eivät tienneet ettei kannata konahella kajaanilaisille kovanyrkeille.
- Anonyymi00017
jaa, minä olin 70 luvulla Kajaanissa armeijassa ja Tykkimiehet alkoi kaupugilla konahella,piti opettaa niitä,hampaattomana joutuivat laihiksella,kun näkkäri ei sulanu suussa,,että löytyi ja löytyy kovanyrkkejä Paltamosta,kannattaa pysyä Kajaanin joen toesalla puolella kaupungin pehmonyrkit
- Anonyymi00018
Ja tämänkin sinulle mahdollisti Paltamon kunta.
- Anonyymi00019
hah,haa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392291
- 58755
- 41731
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne80569T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin7519Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k16514- 62512
- 42510
- 45510
Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää176503