Lueskelin netissä kuusta ja siellä kerrottiin jostain "sinisestä kuusta" (blue moon), mutta nyt olen kadottanut sen sivun enkä löydä sitä enää mistään, kun en muista millä sanalla hain googlesta niitä artikkeleita.
Joten; mikä tää blue moon oikein nyt sitten on? Onko se se "noitien täysikuu",? Eli siis sillon pitäisi olla oikein tuplaten kaikkea mystiikkaa ja voimaa ympärillämme? Vai ymmärsinkö jotenkin väärin?
Saakeli sentään...
Rowenna
1
460
Vastaukset
Itse luin siitä joskus keväällä, eli kun normaalisti täysikuu on kerran kuussa, niin joskus saattaa sattua niin että kaksi kuuta sattuu samalle kuulle, ja toinen niistä (jälkimmäinen?) on 'sininen kuu'. En nyt tiedä onko sillä mitään erikoista merkitystä muuten. Viimeksi sininen kuu oli kesäkuussa 2004 jos oikein muistan.
Anteeksi sotkuinen selitykseni. ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983