On tosi törkeän näköinen. koulua vastapäätä keltainen talon piha:mustiaroskapusseja joka nurkassa, leluja, auton romu ym. häpeä kulkijoille.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Tee kuntaan valitus. Siittä se lähtee.
Lasten lelut ei ole kiellettyjen listalla, mutta muut roskaläjät on.
Mä muutaman kerran ihmettelin, kun yhden talon piha oli niin steriili, että kylläpä jaksavat. Vielä enemmän hämmästyin, että diellä on pieniä lapsia, ei edes palloa ollut pihalla. - Anonyymi00002
mikähän homma siinä
- Anonyymi00003
Taitaa olla asumaton talo
- Anonyymi00004
Ei kyllä oo mitenkään törkeä ite oot
- Anonyymi00005
Piha viiva alue. Tai pihan alue.
- Anonyymi00006
On niitä suttu santereita Karstulassa paljon muitakin. Jokaisella on oma, yksilöllinen näkemyksensä siitä, mikä on siistiä.
- Anonyymi00007
nopeasti joku siitä joutunut poistumaan
- Anonyymi00009
Kuten moni Karstulassa asuva tietää, niin talo on meille kuuluva. Asuimme siinä muutama vuosi sitten ja sen jälkeen siinä on asustanut sekalaista seurakuntaa. Se miten siitä on lähdetty kuuluu vain asianosaisille eikä pohdittavaksi nimimerkkien taakse. Tällä hetkellä perhessämme toivutaan aivoleikkauksesta ja aivoinfarktista, joten Karstulassa oleva talo ei ole listallamme kärkisijalla. Suosittelen jatkossa laittamaan kohdalla silmät kiinni, jos se piha ärsyttää. Vaihtoehtoisesti voitte olla yhteydessä suoraan meihin.
Kirsi ja Janne Jormanainen - Anonyymi00010UUSI
Totuus voisi hämmästyttää...
- Anonyymi00011UUSI
Vittuako kuuluu muiden pihat muutenkaan kenellekään. Ostakaa pois ja tehkää parempi, jos siltä tuntuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331542- 73944
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290829Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74754Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii259715- 69684
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O43670- 33593
- 74577
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty52566