Teenkö oikein / mitä pitäisi tehdä

Anonyymi-ap

Asun kerrostalossa. Nähtävästi (en ole varma) sydämen lyöntini kuuluvat naapuriin, mutta vain jos makaan sängyssä tai lattialla. En siis voi nukkua häiritsemättä naapureita. Teenkö väärin kun nukun kuitenkin, en häiritäkseni naapuria, vaan koska se on yksi minunkin perus tarpeistani. Olen ostanut 2000+ arvosta erilaisia patjoja, olen kokeillut laittaa kumitassut sängyn jalkojen alle, olen ostanut paksuja kalliita mattoja ja paksun peiton , kaikki pelkkää rahan haaskausta. Muutin pois toiseen asuntoon jotta pääsisin eroon naapurista, mutta hän seurasi minua tänne uuteen paikkaan ja ilmeisesti kääntää muita asukkaita minua vastaan kuten teki edellisessäkin paikassa. Mitä vielä voin tehdä? Asua kuusen alla kuin eläin? Tappaa itseni, jotta sydämen lyöntini vaikenisivat ja huomion kipeä naapuri voi nukkua käyttämättä korvatulppia (niin normaali ihminen tekisi, siis käyttäisi korvatulppia)?

(On tietysti sekin mahdollisuus että kysymys ei olekaan metelöinnistä vaan olen naapurin mielestä väärää yhteiskuntaluokkaa tai luulee minua homoksi tms. onhan näitä tekosyitä.
Minua ihmetyttää miksi en itse sitten kuule sydämen lyöntejäni, tai miksi ne kuuluisi vain makuu asennossa ja miksei asiasta ole tultu puhumaan minulle jo edellisessä paikassa. Tai tiputettu lappua postiluukusta, mitä hyötyä on kirjoitustaidosta jos sitä ei viitsitä käyttää)

Ajatuksia?

3

<50

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ongelma kerrostaloissa ei ole normaalin elämän äänet vaan se että asuntojen äänieristys on todella huono, joten kaikki mahdolliset äänet kantautuvat asunnosta toiseen.

• Anonyymi00002

Suosittelisin (siis ihan vilpittömästi) lääkärillä käyntiä.

• Anonyymi00003

Suosittelisin siis oikeasti psykiatrilla käyntiä, ei normaali ihminen tuollaista aloitusta edes huvikseen tee...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1271
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      94
      888
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      794
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      632
    6. 32
      625
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      584
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      568
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43