Kumpaa käytätte.
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
RCS se taitaa olla.
- Anonyymi00002
toista
- Anonyymi00004
Molempia.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Molempia.
Onko terapeuttisi kanssasi samaa mieltä ja vaatii asian toistoa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olet ilmeisesti lukitaidoton. mene kouluun. Jä myös tarvii sosiaali psykologin ja terapeuttisi ohjeita. Älä tyrkytä toisille terapeuttiasi. Hän lienee kanssasi aikalailla täystyöllistetty saadakseen sinur ymmärtämään jotain luettua
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kyllä molempia voi käyttää ja osa RCS viesteistä voi mennäkin SMS viestinä perille.
- Anonyymi00003
Samsung galaxy ainakin on ilmeisesti siirtymässä pois SMS- viestittelystä.
- Anonyymi00010
Ei kai, se sulkeen oman viestipalvelunsa muuttei googlen
en tiedä enkä seuraa mutta ...
- Anonyymi00005
Niin joo mulla on A 56 ja rsc.
- Anonyymi00008
SMS
- Anonyymi00011
Ja minä kun olen vain huomannut että jotain on muuttunut, enkä ole ymmärtänyt miksi. Eli kirjoitan sillä mikä pullahtaa esille kun alan kirjoittaa viestiä. En edes tiedä mistä vois valita jonkun muun viestipohjan kuin mitä siinä on.
Siis Mistä?
Ei sillä että sillä on väliä, kumpi on, mutta uteliaisuuttani voisin vaihtaa.
Onko sillä jotain väliä? - Anonyymi00012
SMS tarkoittaa tekstiviestejä, mut mikä tuo toinen on?
- Anonyymi00013
Kehittyneenpi versio.
Ehkä helpompi laittaa kuvia, videoita, linkkejä. Muuten kuin tekstiviestit, monipuolisempi. Saa näppärästi keskusteluketjuja, vähän kuin chattäämistä.
Aloitukseen vastaus, sikinsokin kumpaakin.
=DW= - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kehittyneenpi versio.
Ehkä helpompi laittaa kuvia, videoita, linkkejä. Muuten kuin tekstiviestit, monipuolisempi. Saa näppärästi keskusteluketjuja, vähän kuin chattäämistä.
Aloitukseen vastaus, sikinsokin kumpaakin.
=DW=Mulle pöllähti myös tuo uusin, uuteen puhelimeen. On siellä muutama vanha SMS, mutta nyt tuli uusiversio.
- Anonyymi00015UUSI
RCS tietysti
- Anonyymi00017UUSI
Vähemmän tulee käytettyä mitään viestejä. Useimmiten puheluita vain
- Anonyymi00018UUSI
varsin moni tutuista soittaa. sanoo ettei innosta töpöttää kärpäsen sonnan kokoisia kirjaimia ja kirjoitella persoonattomia viestejä kun on mukavamoi kuulla vastapuolen ääni ja jutella .. Mut kukin tyylillään
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
varsin moni tutuista soittaa. sanoo ettei innosta töpöttää kärpäsen sonnan kokoisia kirjaimia ja kirjoitella persoonattomia viestejä kun on mukavamoi kuulla vastapuolen ääni ja jutella .. Mut kukin tyylillään
Itse tietyille henkilöille laitan vain tekstaria kun en jaksa kuunnella sitä tunninkin kestävää jaarittelua tekemisistään ja oma asiani sivuutetaan täysin vaikka olisi tärkeäkin.
- Anonyymi00020UUSI
Käytän WhatsApp:ia viestintään.
- Anonyymi00021UUSI
Oho ! Mikä on saanut sinun toimimaan noin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta502448- 951116
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil300997Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii329953Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O56908Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77863- 69724
- 90695
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty63688- 33643