oli KUNNON aihe, kun joku kysyi mielipiteitä juuri eronneena (Surullinen...jne). Hän oli selvästi tuen ja mielipiteiden tarpeessa - vaan mitäpä näinkään???Kokonaista 10 (kymmenen) kenkilöä, itseni mukaan lukien, oli vaivautunut vastaamaan...???Miksi vain kymmenen?
Onkohan niin, ettei vakioirvijät kehdanneet ottaa kantaa näin kipeään aiheeseen? Ja kuitenkin juuri TÄLLAISISSA asioissa toinen toistamme tarvitsisimme eniten! Mutta kun puhutaan WC-ankasta - niin johan löytyy mielipidettä joka lähtöön.
Mikä teitä vaivaa, hei? Eikö lähimmäisen ahdistus kosketa? Vain naureskelu ja irviminen?
MIKÄ TEITÄ VAIVAA,HEI?
16
1187
Vastaukset
- terapeutille
tai suhdepalstalle!
- Nanni
tämähän on keskustelupalsta vai eikö, johan olet kärsimätön sielu kun moinen ärsyttää.
Lost sole? - ollut siinä aiheessa
Nanni kirjoitti:
tämähän on keskustelupalsta vai eikö, johan olet kärsimätön sielu kun moinen ärsyttää.
Lost sole?keskustelemassa ;D
- taikanainen
Kaikki aiheet eivät ole sellaisia joissa haluaisi omaa sisintään tuoda esille tai ei ole sanottavaa aiheeseen. Tämä ko aloitus oli suunnattu heille, jotka joko ovat eronneet pitkästä liitosta tai ainakin miettivät eroa. Niinhän siinä mainittiin ja kyseltiin kokemuksia. Aloitus sinällään oli ihan asiallinen.
Meillä jokaisella ei ole samanlaiset elämäntilanteet, ja näinollen esim minulle tuo aihe ei ollut ajankohtainen.minäkin sen olin ymmärtänyt,että kysyttiin samassa tilanteessa olevien mielipidettä.
vaikeaahan sitä on vastata,jos ei ole ajankohtaista...ainakaan vielä.- tuntuu uskottavalta
mii-su kirjoitti:
minäkin sen olin ymmärtänyt,että kysyttiin samassa tilanteessa olevien mielipidettä.
vaikeaahan sitä on vastata,jos ei ole ajankohtaista...ainakaan vielä.ja loogiselta!
Mutta HUOMAATTEKO NYT, hyvät lähimmäiset, miten typeriin aiheisiin teillä on n.s. valmiuksia - ja toisiin sitten ei yhtään!!! TÄTÄ minä juuri ajan takaa ja peräänkuulutan! Että TODELLISET,VAKAVATKIN aiheet voisivat tulla asiallisesti käsitellyiksi ilman irvimistä ja nälvimistä.
Meillä monilla on todellinen hätä ja ahdistus ja kynnys psykoterapiaan on korkea. Miksemme voisi olla toinen toistemme "terapeutteja" kuuntelemalla ja myötäelämällä? Silloin tämä(kin) palsta vasta roihahtaisi ilmiliekkeihin!!
Toki tähänkin joku jotain myrkkyään yrittää pusertaa - ei haittaa!Siinähän pusertelet! tuntuu uskottavalta kirjoitti:
ja loogiselta!
Mutta HUOMAATTEKO NYT, hyvät lähimmäiset, miten typeriin aiheisiin teillä on n.s. valmiuksia - ja toisiin sitten ei yhtään!!! TÄTÄ minä juuri ajan takaa ja peräänkuulutan! Että TODELLISET,VAKAVATKIN aiheet voisivat tulla asiallisesti käsitellyiksi ilman irvimistä ja nälvimistä.
Meillä monilla on todellinen hätä ja ahdistus ja kynnys psykoterapiaan on korkea. Miksemme voisi olla toinen toistemme "terapeutteja" kuuntelemalla ja myötäelämällä? Silloin tämä(kin) palsta vasta roihahtaisi ilmiliekkeihin!!
Toki tähänkin joku jotain myrkkyään yrittää pusertaa - ei haittaa!Siinähän pusertelet!kyllä ajattelisin näin,että täällä kyllä osataan asiallisesti keskustella,jos on joku vähän vakavampi aihe.tuskin niin hölmöä löytyy,että alkaisi sellaisilla asioilla pelleilemään.
tuohon avioero juttuun ei nyt ollut valmiuksia,vaikka joskus olisi kyllä ollut valmis lähtemään..
- nähnyt täällä
vähän väliä vastaavia avauksia ja ainakin omalta osaltani olen niissä jo kaiken sanottavani sanonut.
Enkä kyllä välittänyt kommentoida noita ankkojakaan.
Hyvin vähän täällä on enää sellaista joka herättäisi minkäänlaisia ajatuksia eikä niitä tänne kannata laittaa kun joku saivartelija kuitenkin käyttää niitä vain ketjunsa venytykseen tai muuhun tyhjään riitelyyn. - Pirre*
oli viimeisessä lauseessa sanottu, että "jos teillä on kokemuksi niin kerrothan", ku ei ole....
- se "joku"
ja luulit sillä provoaiheellasi saavasi pallukan ja nyt harmittaa?
- AriaAria
Elämä on monimutkaista, harva osaa ottaa toisen neuvoista oppia ja muuttaa elämäänsä.
Se muutos ei ole aina mahdollistakaan.
Ongelmat ovat niin monimutkaisia että kukaan ei jaksa lukea pitkiä kirjoituksia ja ymmärtää edes kysymystä.
Pitäisi tietää myös kysyjän asioita, ennen kuin osaa antaa neuvoja
”joko isälleen tai lapsenlapselleen”- Nainen
Olen jopa yrittänyt antaa neuvoja hyvälle tuttavalle mutta hän on loukkaantunut siitä,on vain vaikeaa seurata sivusta kuinka mies käyttää häntä hyväkseen!
- Marion.T
asiaista - en ole eronnut.
Katsoin että en voi silloin ottaa kantaakaan asiaan.
On vaikea kirjoittaa asiasta josta ei tiedä mitään.
Ja irvimään kyseisestä asiasta ei kai kukaan toivottavasti ala.- Nainen
Olen itse eronnut mutta eihän kenenkään elämäntilanne erotessa ole sama.
Jätin mieheni jo nuorena koska en katsonut pojilleni olevan hyväksi hänen huono esimerkkinsä,esimerkiksi hänen ylimielinen suhtautumisensa sekä minuun että äitiinsä sekä elämänasenteensa jonka pääasia oli rahan perässä juokseminen.
Tänne kirjoittanut erosi muistaakseni 25:n vuoden avioliiton jälkeen joten lähtökohtamme olivat aivan erilaiset,en oikein tiennyt mitä hänelle olisin vastannut! - avioeronnut
Nainen kirjoitti:
Olen itse eronnut mutta eihän kenenkään elämäntilanne erotessa ole sama.
Jätin mieheni jo nuorena koska en katsonut pojilleni olevan hyväksi hänen huono esimerkkinsä,esimerkiksi hänen ylimielinen suhtautumisensa sekä minuun että äitiinsä sekä elämänasenteensa jonka pääasia oli rahan perässä juokseminen.
Tänne kirjoittanut erosi muistaakseni 25:n vuoden avioliiton jälkeen joten lähtökohtamme olivat aivan erilaiset,en oikein tiennyt mitä hänelle olisin vastannut!Suomi24/avioeropalstalla saa parhaiten tukea eroasioihin. Soneraplazan Ellit-palstoilla ei ole niin selkeää jaottelua aiheryhmiin kuin suomi24:lla. Täällä on paljon selkeämpää jutustella.
Selvästi tuntuu, että suomi24:lla viihtyy "tosimiehet". Jutut ovat melko rehtejä ja hurtti huumori kukoistaa. Täällä tulee väkisinkin hyvälle tuulelle.
Tuskin avioerossa pystyy antamaan netissä tukea, jos ei ole sitä itse kokenut. Sama nyrkkisääntö koskee muitakin vertaistukijuttuja.
Kirjoittelin äsken Ellien palstalla ja kyyneleet vierivät poskillani. Joku kaipaa kotonaan apua eikä saa sitä mistään. Kirjoitin hänelle eilen viestin kotona ja näköjään siihen on moni laittanut oman jatkonsa. Jutut menevät joskus liiankin vakaviksi. En ole masentunut, ahdistunut enkä kaipaa minkäänlaista tukea. Avioerosta on jo vuosia ja olen omasta mielestäni täysin toipunut. Autan kuitenkin mielelläni parhaan kykyni mukaan. Vaihtelen nimimerkkejä, koska netissä on paljon häiriköitä ja juttuni ärsyttävät melko monia lukijoita.
Viestini ovat yleensä liian pitkiä ja kirjoitusvirheitä täynnä. WC-ankka juttu on ihan hauska. Itse käytän nykyään Cif-nestettä. WC-pöntön kansi on vieläkin rikki. Pitäisi tilata huoltomies vaihtamaan kansi uuteen. Eron jälkeen olen joutunut erittäin monien miesten kanssa tekemisiin. Kaikki ovat olleet fiksuja ja asiallisia. - Nainen
avioeronnut kirjoitti:
Suomi24/avioeropalstalla saa parhaiten tukea eroasioihin. Soneraplazan Ellit-palstoilla ei ole niin selkeää jaottelua aiheryhmiin kuin suomi24:lla. Täällä on paljon selkeämpää jutustella.
Selvästi tuntuu, että suomi24:lla viihtyy "tosimiehet". Jutut ovat melko rehtejä ja hurtti huumori kukoistaa. Täällä tulee väkisinkin hyvälle tuulelle.
Tuskin avioerossa pystyy antamaan netissä tukea, jos ei ole sitä itse kokenut. Sama nyrkkisääntö koskee muitakin vertaistukijuttuja.
Kirjoittelin äsken Ellien palstalla ja kyyneleet vierivät poskillani. Joku kaipaa kotonaan apua eikä saa sitä mistään. Kirjoitin hänelle eilen viestin kotona ja näköjään siihen on moni laittanut oman jatkonsa. Jutut menevät joskus liiankin vakaviksi. En ole masentunut, ahdistunut enkä kaipaa minkäänlaista tukea. Avioerosta on jo vuosia ja olen omasta mielestäni täysin toipunut. Autan kuitenkin mielelläni parhaan kykyni mukaan. Vaihtelen nimimerkkejä, koska netissä on paljon häiriköitä ja juttuni ärsyttävät melko monia lukijoita.
Viestini ovat yleensä liian pitkiä ja kirjoitusvirheitä täynnä. WC-ankka juttu on ihan hauska. Itse käytän nykyään Cif-nestettä. WC-pöntön kansi on vieläkin rikki. Pitäisi tilata huoltomies vaihtamaan kansi uuteen. Eron jälkeen olen joutunut erittäin monien miesten kanssa tekemisiin. Kaikki ovat olleet fiksuja ja asiallisia.Kuten jo toisesa aiheessa kirjoitin menee tuki myös välillä ohi tai käsitetään väärin eli kaikki eivät myöskään halua neuvoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292178
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261738Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121339Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121177- 88992
- 83876
- 17867
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16761Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701