Sain helposti ostettua lipun Tallinnan raitiovaunussa pankkikortilla. Kun vilautin korttia oranssin laitteen luona niin siinä vilahti 4 vihreää valoa. Kun näytin korttia uudelleen laitteella reilun tunnin päästä toisella matkalla niin valot tulivat punaisiksi. Oletin että lippu oli mennyt vanhaksi mutta en saanut ostettua mitenkään uutta. Vai oliko lippu edelleen voimassa? Tämä jäi arvoitukseksi. Minulla oli toinen pankkikortti ja ostin sillä uuden lipun varmuuden vuoksi. Eli miten ko laite toimii jos lipou on edelleen voimassa?
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Etkö tiedä että Tallinnan maksuton joukkoliikenne alkoi 1.1.2013.
- Anonyymi00002
Tuo ei koske turisteja.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tuo ei koske turisteja.
Maksuttoman joukkoliikenteen alkamisen jälkeen tarkastukset ja kontrollit lopetettiin lähes täysin, miksi ylipäänsä ostat lipun🤣🤣🤣
- Anonyymi00004
Oletpa hölmö kommentoija!
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Maksuttoman joukkoliikenteen alkamisen jälkeen tarkastukset ja kontrollit lopetettiin lähes täysin, miksi ylipäänsä ostat lipun🤣🤣🤣
Olen kulkenut Tallinnan ratikoissa viime aikoina useasti, tarkastuksiakin on mutta ei hyvin paljon. Olen eläkeläinen ja monta kertaa lippua ei ole kysytty kun istuin vain "muina miehinä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va571598Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3581146- 131911
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu13732Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63605- 40584
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90548- 43513
- 45498
- 44456