Kokemukseni tänään pizzasta. Pohja ohut ja kivikova. Reunat ei ollut kohonnut uunissa yhtään. Kova oli työ leikata veitsellä palanen pizzasta.
Muuten ihan hyvänmakuinen pizza.
Parma Bistro
16
807
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Mitä jos laittasit tekarit tai ota oma pizza leikkuri mukaan, yleensä leikkaavat pizzan valmiiksi sliceiksi 🍕 kun sitä itse älyää pyytää.
Täällä ittkeminen ei paljo auta.- Anonyymi00006
Eivät leikkaa ainakaan maksutta.. ilmaiseksi ei saa ainakaan..
- Anonyymi00002
Itse suosin suomalaista Kotipizzaa. Aina tasalaatuista ilman karvoja.
- Anonyymi00003
Mun mielestä Kotipizzaa ei oikein voi enää samalla tavalla suositella suomalaisena pizzaketjuna, koska se ei ole enää suomalaisessa omistuksessa – norjalainen Orkla osti sen jo aikaa sitten. Ja ainakin omasta mielestäni laatu ei ole enää entisensä. Pizzataikinakin on käsittääkseni pakastettua ja sitä sulatetaan pitkään ennen käyttöä, joten en oikein ymmärrä, miksi sitä pidetään automaattisesti niin paljon parempana kuin muita.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mun mielestä Kotipizzaa ei oikein voi enää samalla tavalla suositella suomalaisena pizzaketjuna, koska se ei ole enää suomalaisessa omistuksessa – norjalainen Orkla osti sen jo aikaa sitten. Ja ainakin omasta mielestäni laatu ei ole enää entisensä. Pizzataikinakin on käsittääkseni pakastettua ja sitä sulatetaan pitkään ennen käyttöä, joten en oikein ymmärrä, miksi sitä pidetään automaattisesti niin paljon parempana kuin muita.
Kaikki kotipizza- pizzeriat ovat yksitysten omistajien. Pizzojen laatu vastaa kaupan euron roiskeläppien tasoa,.
- Anonyymi00007
Minä en osta kotipizzaa ainakaan hintaansä nähden on liian pieniä ja täytteissä nirsoillua täytteissä on ollut ei ole kunnolla lisätty ikinä täytteitä.. Maahanmuuttajien pizzoja syön mieluummin isompia ja reilusti täytettä ja ovat pajon halvempiakin.
- Anonyymi00005
kiitos mestari
- Anonyymi00008
Käytiin ja ainakin ooppera speciali oli hyvä kun otin siihen vielä herkkusieniä ja ananasta valkosipulimajoneesilla. Ohut ja rapea pohja kuten pitääkin.
- Anonyymi00009
Kuulostaa siltä, että pizzapohja oli säännelty tiukemmin kuin valtionbudjetti! Euroopan unionin direktiivit. Seuraavalla kerralla pitää varmaan ottaa rälläkkä tai moottorisaha mukaan ravintolaan, että saa palasen lautaselle.
- Anonyymi00010
Höpö höpö
- Anonyymi00011
tosi mahtavat sisätilat ja maittavat ruoat!! Palvelu on tasokasta.
- Anonyymi00012
Hyvät oli pizzat kun käytiin. Prostata di fun-
gin otin ananaksella ja valkosipulimajoneesilla ja löi kyllä ihan mennen tullen koti-pizzan ylihintaset lätyt.- Anonyymi00013
Prostata? Eturauhasesta tehtyä pizzaa?
- Anonyymi00014
Perussuomalainen Kotipizza on aina laadukkain ja paras vaihtoehto.
- Anonyymi00015
Kotipizza ei oo enää suomalainen 😁
- Anonyymi00016
Kallein ja pienin vaihtoehto ja kenties mauttomin myös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 701101
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12939En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61910- 62818
- 60760
- 57697
- 60627
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49627- 67606
- 133596
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.23594Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30565- 50559
- 33510
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35509- 29505
- 72486
- 18484
- 40457
- 24439