ja sieltä verottajalta piiloon veroparatiiseihin. Valtio köyhtyy.
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Valtio on köyhtynyt aina oikeistohallituksen aikana, mutta rikkaat ovat
rikastuneet. - Anonyymi00002
Juuri näin, voi helvetti mitä touhua😡
- Anonyymi00003
Eläkeläiset ansaitsevat rahansa verottomana
ja tuotot tehdään veroparasiiteissa
Eläkeyhtiöt pitävät konttoreitaan niissä ja eläkeläinen ei
maksa veroja tuotoista
Eri lähteiden mukaan työeläkealan rahastomuotoisia tai suoria sijoituksia on yleensä veroparatiiseiksi määritellyissä maissa tai alueilla kaikkiaan
noin 40 miljardin euron arvosta. Näistä arviolta kolme neljäsosaa oli Euroopan unionin jäsenmaiden veroparatiiseissa- Anonyymi00009
Kirjoitat nyt rikkaista eläkeläisistä.
- Anonyymi00004
Palstan pönttökirjoittajissa ja lintaamipölöissä on ongelma että ne eivät
tiedä asioita tuon taivaallisesti mitään vaan lässyttävät mielipuolista
pskaansa nimikkeillä veroparastiiti ja fasistihalonen ja tätä rahaa - Anonyymi00006
Kaikenlaisia tarinoita eli narratiiveja täällä elää.
- Anonyymi00007
Minkähänlaisissa veroparatiiseissa ne eläkeläistenkin rahat ovat tuottoa tuottamassa?
- Anonyymi00010
Monilla eläkeläisillä on suuria omaisuuksia veroparatiiseissa.
- Anonyymi00008
Onko sillä nykyhallituksella rahaa? Mistä saanut?
- Anonyymi00011
Se varastaa kansan rahat rahaeliitille.
- Anonyymi00012
Persut haluavat sitä.
- Anonyymi00013
Persut suostuivat hallitusneuvotteluissa Kokoomuksen ehtoihin edistää Kokoomuksen tavoitteita.
- Anonyymi00014
Hallitus alkoi nyt myydä kansan yhteistä omaisuutta eli valtionyhtiöitten osakkeita tappiollista korruptiojunaa varten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa511193Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää84935- 164897
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105844Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29805Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197730Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks42693Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as24649- 25637
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu122625- 61602
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43586Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12545On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520- 79502
- 39485
- 57485
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75477- 55477