Rikoin kanamunia paistinpannulle.Yhdessä munassa oli 2
isoa keltuaista.Kysyin tekoaälyltä onko harvinaista niin
sanoi 1 muna tuhannesta sisältää 2 keltuaista.
Pitäisiköhän mummon lotota.
Sattuipas tuuri
18
87
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Rikoin kansanmurhia paistinpannulle.Yhdessä mukana oli 2
isoa venäläistä. En aio lotota tälräkään viikolla - Anonyymi00002
Joillakin on sitä huumorintajua kaikilla ei.
- Anonyymi00003
Olipa hauska tieto.Ei ole omalle kohdalle sattunut.
Aina sitä kuulee vanhanakin jotain uutta. - Anonyymi00004
Tuuri meni jo.
Suotta lottoaisit, sun tuuris meni jo..
Kakarana himassa oli kanoja ja tietenkin äkäinen kukko. Kyllä niitä kakskeltuaisia munia näki useinkin. Luulen, johtui tuosta luonnonmenetelmästä kanojen munimiseen. Siis kukosta.
Nykykanalat erilaisia. Lisäks on laatuvalvonta, oletettavimmin kakskeltuaiset munat näkee erottaa pois jo kanalassa. Jos sellaisia yleensäkään paljoa tulee.
Elikkäs sulla saattoi olla kyllä harvinainen tapaus nykyaikana. Ite en ikinä ole kaupan munista löytänyt kakskeltuaisista.
Noh, sait sentään munaa.
=DW= - Anonyymi00005
Sosdemkansan edustaja löysi Kekkosen viinat janoon ja alkoi sen jälkeen
raivota sutonsa kulkevan liian rauhallisesti
koska rauhankasvatus on löylynlyöty
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012209507.html- Anonyymi00007
Mitä tuo nyt kuuluu muna juttuun.Ihme kun et maininnut persu sanaa.
- Anonyymi00006
Joo kyllä Pirkan vapaankanan munia kannattaa näköjään ostaa.
- Anonyymi00008
Itse ostan, jos mahd. aina jonkun, lähialueen pienemmän tuottajan luomueläin-, -vihannes tai muita vast. tuotteita, siten kuin vähäinen rahatilanteeni sen kulloinkin sallii, sillä ovat yleensä jonkin verran kalliimpia. Pirkan vapaan kanan munatkin kelpaavat, jos rahaa on vähän.
Laitilassahan nyt kesällä paloi iso kanatarha, kauheaa, mutta toivottavasti eläimet kuolivat nopeasti häkään.
Aloittajalle onnittelut kaksosista! 🌹 - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Itse ostan, jos mahd. aina jonkun, lähialueen pienemmän tuottajan luomueläin-, -vihannes tai muita vast. tuotteita, siten kuin vähäinen rahatilanteeni sen kulloinkin sallii, sillä ovat yleensä jonkin verran kalliimpia. Pirkan vapaan kanan munatkin kelpaavat, jos rahaa on vähän.
Laitilassahan nyt kesällä paloi iso kanatarha, kauheaa, mutta toivottavasti eläimet kuolivat nopeasti häkään.
Aloittajalle onnittelut kaksosista! 🌹Pojot sulle lähituottajan kannattamisesta. Itse olen viime aikoina miettinyt, miten / mistä muualta voisi ruokaostoksensa tehdä kuin K- ja S-kaupoista, jotka eivät välitä maatalous- eivätkä muistakaan tuottajista pätkän vertaa. Taistelevat senteistä, kun tuottajillla on vaikeaa ja hankalaa.
- Anonyymi00009
Kiitos kyllä on kerrottava lapsenlapsillekkin ei ne kuitenkaan tätä
tiedä vaikka tietäävät kaikkea muuta. - Anonyymi00011
Ei tuo nyt mikään suuri ihme ole. Itselle on sattunut muutaman kerrankin
sellainen kananmuna, jossa on kaksi keltuaista. - Anonyymi00012
En osta kuin luomumunia. Kaikkia muita kanoja kohdellaan
yhtä huonosti, olkoon häkkikana, vapaa kana tai lattiakana. - Anonyymi00013
Just sain syötyä loppuun kot kot L kokoiset munat 15 kpl pakkaus. Kaikissa oli 2 keltuaista paitsi yhdessä oli kolme.
- Anonyymi00014
Älä viitti valehdella.
- Anonyymi00015
No kyllä nyt munat seisoo.
- Anonyymi00016
Munainsyönti aiheutti ilmiselvästi aivoseisahduksen.
- Anonyymi00017
Ei ole pulaa kananmunista.
- Anonyymi00018
Mulla oli kerran muna jossa oli kaksi valkuaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1552117MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku1301205- 1361143
- 47981
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j72958- 58892
- 38727
- 76727
- 34697
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan245674