Minulle suunnitelma napsahti nettiin samana päivänä, kun virkailija oli soittanut. Etsin paikkaa, johon olisi voinut laittaa ruksin, että joo, hyväksyn tämän, saman suunnitelman kuin edellisellä kerralla. Ei ollut paikkaa. Johtuikohan se siitä, että suunnitelmaa ei ollut mitenkään muutettu, vai onko tuo suunnitelman 'hyväksyminen' nyt ihan muodollisestikin poistettu? Miten teillä muilla?
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Jaa-a, itse sovin jo puhelimessa kun virkailija kysyy että onko tämä suunnitelma ok että ei tarvitse hyväksyä erikseen, olen suostunut. Toki tarkistan myös sitten jälkikäteen...ja jos epäselvää niin on mulla nauhote jokaisesta suunnitelmapalaverista :D
Mun suunnitelma on liki sanasta sanaan ollut jo pari kolme vuotta samanlainen... - Anonyymi00002
Aina kannattaa nauhoittaa kaikki mahdolliset puhelut kaikkien virastojen kanssa automaattisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901318
- 45647
- 20609
- 47563
- 46559
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38529Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132518- 41512
- 70511
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan176468