Tämäkö oikeaa politiikkaa, köyhät köyhtyy ja rikkaat rikastuu. Ihmetellään vielä miksi lapsia ei synny tarpeeksi.
YLE:
Köyhiä lapsia 26 000 lisää
Kaikkiaan pienituloisten määrä on tutkimuksen mukaan kasvanut hallituksen päätösten seurauksena liki 99 000 henkilöllä, kun pienituloisen raja vedetään joukkoon, jonka tulot ovat alle 60 prosenttia väestön mediaanitulosta.
– Pienituloisuusrajan alapuolelle siirtyy lisää ihmisiä, mutta samalla pienituloisuus syvenee. Eli pienituloisten määrä kasvaa, ja jo ennestään pienituloisten tulot alenevat, kuvailee johtava tutkija Milla Nyyssölä Laboresta.
Köyhiä lapsia 26 000 lisää
13
73
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Persut poisti työvoimapulan lupauksensa mukaan, nyt on vain työstä pulaa sen tilalla.
Lupasi myös olla leikkaamatta pienituloisilta, siinä hän puhui palturia, oli innokas "saksia" ja juuri pienituloisilta.
Vaalivalvojat:
Riikka Purra: ”Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista – Se ei meille käy”
Riikka Purra kertoo Vaalivalvojien taloustentissä, miten perussuomalaiset vastaa Suomen työvoimapulaan. - Anonyymi00002
Minun lapseni ovat varakkaita.
- Anonyymi00003
Niin arvaa tekeekö mieli tehdä töitä ja maksella veroja tällaiselle valtiolle.
- Anonyymi00004
Minä olisin valmis maksamaan muutaman prosentin lsääkin veroja jos voisin määritellä mitä minun veroillani tehdään. Rasisteille en halua antaa yhtään lisää.
- Anonyymi00005
Jokainen voi itse vaikuttaa onko köyhä vai rikas. Itse synnyin pieneen mökkiin Keskipohjanmaalla runsaslapsiseen perheeseen. Isä oli sotaveteraani ja kulki rakennuksilla minkä juomiseltaan ehti ja äiti hoiti muutamaa lehmää sekä yhtä sikaa meidän lapsien ohella. Nyt on kaupungin komein piha ja yli kolme miljoonaa ajettu saksalainen auto sekä huvimaja omalla tontilla. Elämä on miten sen järjestää ja nyt ei naurata.
- Anonyymi00006
Orpo saa kohta puvuntakistaan toisenkin napin kiinni.
Vai oliko se seuraavan hallituksen aikana.
Näin oli leikattava ! - Anonyymi00007
Usein kun näiden köyhien elämää katsotaan tarkemmin, niin itse on eletty niin, ettei rahat riitä.
- Anonyymi00008
Ei se ihan aina oo ns.oma syy.
Ei kuitenkaa kannata vaipua murheeseen.
Aina se on ollut tätä samaa : uutislähetykset huutaa kurjuutta aamusta iltaan, huonosti menee teollisuus, kauppa, vienti, työttömyys, ostovoima.
Se sama levy pyörii hamaan maailman tappiin.
So what? Nautitaan elämästä.
- Anonyymi00009
Hallitus haluaa, seurauksista huolimatta, tehdä omaa ideologsta politiikkaa joka on sellaista, että rikkaat rikastuvat ja köyhät köyhtyvät. Tämän hallituskauden aikana se on tapahtunut tosi selvästi, rikkkaiden tulot kasvoivat 2000€ ja köyhät köyhtyivät 1000€
Tämäkö on oikeaa poliikkaa? - Anonyymi00010
Persujen rodun ylivertaisuus on parasta!
- Anonyymi00011
Meillä eläköityy nyt noin 70.000 vuosittain ja näistä persujen jälkeläisistä ei ole enää monenkaan työhön, vaan usein tarvitaan ahkeraa ja tekevää ulkomaalaista työvoimaa.
- Anonyymi00012
Kokoomus ja persut haluaisivat jatkaa tätä köyhdyttämistä vaikka häviävätkin vaalit.
- Anonyymi00013
Ite äänestätte kokoajan persuja, kannattaako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061271
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10476