Laskin että lyhyessä ajassa filosofian tri P. Ähkinälaakso avustajineen on laatinut juoksuharrastuksesta 14 uutta aloitusta ja vastannut itse niihin noin 150 kertaa. Ettei vaan ole kyse oireilusta?
1. JAHDIT
Ympäri mennään yhteen tullaan. Yksi ehdottomasti suosituimmista keskusteluista täällä on rakentunut Senssun ja perheensä jahtiharrastuksen ympärille. Useita miljoonaluokan jahteja on eri puolilla maailmaa, kuin myös majuri Pasasella Pranburissa. Jälkimmäisellä rannikkolaivurin paperitkin taskussa.
Miljoonajahdeista ei todellisia havaintoja, mutta siitä huolimatta vaati todisteita suomalaiselta Buster-veneilijältä. Satoja kirjoituksia lähiaikoina veneilystä.
2. MOOTTORIPYÖRÄT
Armottomana Amerikan ja Harley Davidsonien fanina Senssu kinasteli jo MP-palstalla siitä kuinka ylivertainen laatupyörä Harley on. Hän oli siihen aikaan vielä nahkahousuihin pukeutuva nainen. Tälle palstalle saavuttuaan muuttui prosenttiliivijengiläiseksi mieheksi.
Laatupyöristään ei havaintoja, mutta tuhansia kirjoituksia ja aloituksia siitä miksi joku ei ole käynyt 1980-luvulla vastaohjauskurssia.
3. LIIKENNEONNETTOMUUDET THAIMAASSA
Onnettomuudet tunkeutuu jokaiseen positiiviseen kommenttiin Thaimaasta.
Onnettomuudet tulee muistaa syödessä, nukkuessa, naidessa ja uidessa ja jos et murjota koko aikaa, sinulla on ruusunpunaiset linssit silmilläsi.
4. RAHA, PARHAUS
Kuka hullu ostaa olutta baarista, kun se on kaupassa paljon halvempaa? Kuului kysymys. Ravintolat valitaan etsimällä se, jossa paikalliset maksaa ostoksensa kupongeilla ja se on sitten parasta mitä on olemassa.
5. VAATIMATTOMUUS
Kaikista miljoonajahdeista, laatupyöristä ja savusaunoista huolimatta lapsille tulee opettaa vaatimattomuutta ja majoittaa heidät isän kanssa telttaan sellaiseen paikkaan jossa ei ole puhelinverkkoa eikä sähköä. Siellä koetaan jotakin kuulema yhdessä.
6. AITO THAIMAA
Aito Thaimaa on myyttinen paikka turistille. Ainoat ohjeet ja kordinaatit jotka sen löytämiseksi on annettu, on että pitää löytää köyhä thaiperhe, jota sitten katsellaan jossakin, eikä ole käynyt vielä ilmi että missä tai miksi. Voi kuulema kokea sitten jotakin ainutlaatuista.
Pieniä ristiriitoja kuitenkin oli kun maaseudulla ei ole kuulema muuta tekemistä kuin odottaa kuolemaa pellon laidalla.
7. PERHE, LASTENKASVATUS JA VAIMO
Vaimosta tulee henkisesti pitää kiinni, vaikka se on vuosia sitten jo lähtenyt. Netissä voi kertoa että tuossa se leipoo pullaa. Poika matkustelee styroksilaukun kanssa katselemassa motskarikisoja ja tekee nautahampurilaisia kavereille tuossa altaalla, vaikka asuu 8000km päässä. Isän kuuluu hylätä lapset ja kutsua niitä pennuiksi ja kakaroiksi, jotka tulee todella kalliiksi, jos niitä ei jätä jo 5 vuotiaina.
Isäntä elättää vaimonsa, mutta vaimo ei saa edes ostettua itselleen lentolippuja vaikka on omakin eläke IT-velhon mahtavan eläkkeen päälle.
8. MUIDEN ELÄMÄ JA TEKEMISET
Ylivoimaisesti suosituin aihepiiri! Miten ne kaikki muut onnistuukin aina tekemään kaiken väärin, eivätkä tiedä mistään mitään, matkailevat väärin jo alkaen lentoyhtiön valinnasta ja vieläpä kohteeseen jossa ei ole mitään tekemistä? Hermot menee aivan riekaleiksi jos siellä onkin sitten tehty jotakin ja tuhlattu jopa rahaa!
Vain evp majuri tuntee ja tietää Thaimaan, koska hän jo oli siellä.
TOP oireilun aiheet
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Ala-arvoinen yhteenveto, liian suppea ja yksilöimätön.
Ei mainintaa edes akvaariosta ja massamaanista.
Tosin osoittaa a-pesun vaikutuksia.- Anonyymi00002
Aloitus ei ole minun, mutta varsin osuva. Esim minä en osaa juosta enkä treenata.
En osaa ajaa moottoripyörällä vaan vaarannan koko Thaimaan liikenteen.
En osaa ruiskuttaa betonia enkä ymmärrä arvonlisäveroa. En osaa yrittää siis.
Olen huono isänä ja hoitamaan ihmissuhteitani, lellin lapsiani ja napanuora ei ole katkennut.
Juon ihan liikaa viinaa ja olen vyötärölihava alkoholisti, jolla ei seiso kuin piikkien kanssa. Olen pannut ihan liikaa ja maksanut siitä suuria summia.
Silti olen kuulema täydellinen minäminäminä, sillä kukapas muu olisi minä kuin minä?
Hyvä päivä olla minä ai että! 8)
https://www.youtube.com/watch?v=4cQa6oYvF4A&list=RD4cQa6oYvF4A&start_radio=1
2010
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va731959Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661229- 1411018
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu241003- 90714
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa109686- 44675
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63652- 59645
- 58590