Minä olen paljon kirjoittanut tietoa muista, tokihan te rakkaat sen muistatte.
Nyt on tullut aika kirjoittaa tietoa minusta.
Minä en osaa ajaa moottoripyörällä vaan vaarannan koko Thaimaan liikenteen.
Minä en osaa ruiskuttaa betonia enkä ymmärrä arvonlisäveroa.
Minä en osaa yrittää siis.
Minä olen huono isänä ja hoitamaan ihmissuhteitani, lellin lapsiani ja napanuora ei ole katkennut.
Minä juon ihan liikaa viinaa ja olen vyötärölihava alkoholisti, jolla ei seiso kuin piikkien kanssa.
Minä olen pannut ihan liikaa ja maksanut siitä suuria summia.
Silti minä olen kuulema täydellinen minäminäminä, sillä kukapas muu olisi minä kuin minä?
Minä olen Tyttö2010MaratoniMärkäkorva.
Tietoa minusta.
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Olen saanut minäkin tietoa muista aktiivimatkailijoista.
Eräs Numba kävi apinatemppelissä 2015 kun vaimo vei katsomaan apinaa ja hänen kaverinsa Senssu ei käynyt koskaan Thaimaassa, vaan osti Lidlistä nuudelipussin ja fiilisteli sen kanssa hekumallisesti ennen hyvän aivoruoan valmistusta.
Numba meni myös mieletön fauna housuissaan Thaimaan hienoimpaan ja suurimpaan temppeliin, joka olisi maksanut 20 bahtia, joten ei mennytkään vaan menikin lammelle katsomaan kalaa täysin ilmaiseksi.- Anonyymi00002
Tarkistiko Numba vaimonsa lompakon temppelivierailun jälkeen, ettei pentele ollut jättänyt munkeille synnintuskissaan peräti 40 paateroa??
- Anonyymi00004
Pisnesmies on pisnesmies. Pisnesmies ei luota temppeleihin eikä uskomuksiin, vaan börssi kursseihin.
- Anonyymi00005
Tulikohan Senssulle miten paljon lentopisteitä, kun ei käynyt missään?
- Anonyymi00003
Tehkää aitoa lohisoppaa kun teille lohta toimitetaan autolla jossa on kompura katolla.
https://yle.fi/a/74-20002929
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va731959Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661229- 1411018
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu241003- 90714
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa109686- 44675
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63652- 59645
- 58590