Tuo laulu kertoo lähes kaiken.
Yhdelle S alkuiselle naiselle.
Minä olen muistanut
49
433
Vastaukset 49
- Anonyymi00001
Minne päin menee?
- Anonyymi00020
Sinne kipeään tyhjiöön mistä tuleekin.
- Anonyymi00002
Joku menneisyydestäni?
- Anonyymi00028
Oli varmaan joku jota ei tarvi enää muistella?
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Joku vastenmielinen muisto?
- Anonyymi00036
Anonyymi00028 kirjoitti:
En vain tunnista sinua
- Anonyymi00044
Anonyymi00029 kirjoitti:
Joku vastenmielinen muisto?
Yep!
- Anonyymi00003
Ihana biisi.
- Anonyymi00030
Mies joka tappaa ja sitten ruikuttaa perään. Nou thänks
- Anonyymi00004
♥️🎶
- Anonyymi00005
Sumopainijalle?
- Anonyymi00006
Samuraille?
- Anonyymi00024
Menitkö ap kasvotusten pahoittelemaan ?
- Anonyymi00033
Anonyymi00024 kirjoitti:
Menitkö ap kasvotusten pahoittelemaan ?
Hyvä kysymys.
/sivusta
- Anonyymi00007
Miten pitkä aika teidän viime kohtaamisestanne on?
- Anonyymi00022
Oliko repivä ero?
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Oliko repivä ero?
Loukkasitko verisesti ?
- Anonyymi00025
Menitkö pyytämään anteeksi naiseltasi?
- Anonyymi00039
Anonyymi00023 kirjoitti:
Loukkasitko verisesti ?
Jumppaatko samaa pahaa muidenkin kohteiden kanssa? näin olen kuullut.
- Anonyymi00040
Tapasitko vanhempia?
- Anonyymi00008
Must tää on niin surullista, koska jos kumpikin rakastaa enemmän toistaan romanttisessa mielessä ja tietäää ettei kukaan muu tule kolahtamaan niin kovaa, niin se sinun muistamisesi ja ikävöintisi perääni vain rikkoo sydäntäni koko ajan enemmän ja enemmän ja se ei ole kaunista. Se on sairasta. Miksi sun pitää vaieta. Miksi sun pitää kätkeä se mitä eniten haluat. Miksi sä teet niin kun tiedät että se sattuu mua ihan vi*usti. Sä tiedät jotain mitä mä en, mutta et kerro sitä mulle. Mä taas tiedän et meidän kuuluisi olla rakastavaiset ja uskoutua toisillemme. Sitä ei rikkoisi mikään. Tuotiin toistemme parhaat puolet esiin ja saimme myös näytettyä toisillemme parhaat neuvot ja ratkaisut jos joku askarrutti mieltä. Ne sanoo et tällaisen yhteyden ei kuuluis olla parisuhde, mut mä oon näkijä ja näen sen jo sen romantiikan takiakin meidän välillämme ja et meidän seksi on tie Jumalan luo. Miksi sä mies pelkäät sitä? Mä olen pelännyt Jumalaa tekojeni vuoksi, mutta kun olimme Jumalan silmien alla intiimissä ja herkässä tilassa mä em pelännyt ja ymmärsin, et meidän kuuluisi olla toisillemme mies ja nainen. Pyhä teksti sanoo jotenkin näin, että kun kaksi ihmistä kokee yhteyden Luojaan ollessaan alastomana toistensa edessä ilman maskeja ja muureja, niin vain heidän kuuluisi olla avioliitossa. Uskon siihen kun katson maailmaa ympärilläni ja näen kaiken sen pahan voiman, mikä vaan lisööntyy ja lisääntyy ja ihmiset ovat sen vallassa. En tietenkään sinua vaatisi avioliittoon virallisesti, mutta kyllä mä sun vaimo olisin jos niin tahtoisit. Oltaisiin kaunis asetelma.
Rakastan sua.- Anonyymi00012
Olipa hieno kirjoitus tämä. Itse kutsuisin tällaista suhdetta sielunyhteydeksi ja sillä voi olla erilaisia nimityksiä. Ehkä eniten itselle resonoi kaksoisliekkisuhde, mutta se on kovin harvinainen. Toki tässä ajassa kaksoisliekkipareja löytää toisensa yhä enemmän ja enemmän. Minusta se kertoo siitä, että maailma on tosiaan muuttumassa ja perinteiset parisuhdemallit on jo monen osalta koettu läpi. Nyt ihmiset "heräävät" siihen että jotakin syvempää voi olla olemassa. Tietoiset ihmiset tunnistavat kyllä toisensa ja he päätyvät yhteen kenen kuuluukin. Mikään ei ole sattumaa, koska sattumaa ei ole.
- Anonyymi00026
Minä olen muistanut ei kerro mitään. Asiat kuuluu kertoa face to face.
- Anonyymi00027
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olipa hieno kirjoitus tämä. Itse kutsuisin tällaista suhdetta sielunyhteydeksi ja sillä voi olla erilaisia nimityksiä. Ehkä eniten itselle resonoi kaksoisliekkisuhde, mutta se on kovin harvinainen. Toki tässä ajassa kaksoisliekkipareja löytää toisensa yhä enemmän ja enemmän. Minusta se kertoo siitä, että maailma on tosiaan muuttumassa ja perinteiset parisuhdemallit on jo monen osalta koettu läpi. Nyt ihmiset "heräävät" siihen että jotakin syvempää voi olla olemassa. Tietoiset ihmiset tunnistavat kyllä toisensa ja he päätyvät yhteen kenen kuuluukin. Mikään ei ole sattumaa, koska sattumaa ei ole.
Oli kyllä avoin ja kaunis vetoomus jollekin <3
- Anonyymi00009
Minäkin sinut,
männynkäpyni,
hillankukkani
Ajatusteni kaunein kaiku
Olet matkassani aina
tuossa viileässä vedessä
tuulen tuiverruksessa otsalla
Hetkessä, jossa liekit tanssivat
ikävästä irti
Ilman alkua, ilman loppua,
ikuisuus on tässä
Ja Sinä olet ihossani,
joka muistaa.
Miehelle pohjoiseen- Anonyymi00034
Pelottava tmies
- Anonyymi00045
Anonyymi00034 kirjoitti:
Pelottava tmies
Minäkö pelottava - kuinka niin?
- Anonyymi00010
Sydämessäni on vain se J jonka kanssa suutelin maanantaina. En tiedä kuka tuo toinen runoileva S on mutta en minä. Aion nyt nukahtaa halaten hänen takkia tuntien oloni turvalliseksi. Hänen tuoksu rauhoittaa ❤️
- Anonyymi00011
En minäkään ole sinua unohtanut...
- Anonyymi00013
Tässähän se. Minä olen muistanut:
https://youtu.be/-xwOYAn4ENA?si=nCvn0iXI9MZ0mCaO - Anonyymi00016
Minä olen unohtanut. Sinä olet poissa.
- Anonyymi00035
Game over T mies
- Anonyymi00017
Menneisyyden asioihin ei.voi palata, joten moro.
- Anonyymi00031
Se vaatii itsetuntoa tehdä oikein elämässä. Välinpitämätön nysväilijä.
- Anonyymi00032
Aivan hän aloittaja palaa joka pv ja yö menneisyyteensä. Siinäpä se, joten moro.
- Anonyymi00037
Hävettääkö liikaa? Pelottaako katsoa peiliin mies?
- Anonyymi00018
- Anonyymi00049
Anonymiteetti paljastuu kun jaat täällä tavalla!
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Anonymiteetti paljastuu kun jaat täällä tavalla!
😂😂😂👍
- Anonyymi00019
Ajattelen sua liian vähän .. oli ne sinun todelliset sanat.
- Anonyymi00038
Mihin vuoteen aloittaja palaa?
- Anonyymi00041
Syksyyn
- Anonyymi00051
Ohi
- Anonyymi00043
Kerro aloittaja omin sanoin mitä tuo kappale sinulle kertoo? Entä naiselle?
- Anonyymi00046
Myös tämä Kim Lönnholmin laulama biisi on hyvä, jollei jopa parempi..
Broadcast - You Break My Heart
https://youtu.be/BiAWSoCaygQ?list=RDEM8JXqPx-Ju3sh9cAW_6BncQ
Kannen kuva on Hangosta :) - Anonyymi00047
Laita suoraan viestiä - S
- Anonyymi00052
Tuu käymään
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Tuu käymään
Mihin tulen? - S
- Anonyymi00048
Ihana tämä viimeisin biisi <3
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639