nyt tarvitaan enään hyvännäköinen siittäjä
tahdon vauvan olen kohta liian mummu aloittamaan alusta! pitkä taival edessä!
ainutlaatuisia geenejä
10
121
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
halukkaita?
- Anonyymi00002
Minä voisin auttaa naista, joka on auttanut minua, mutta en taida täyttää hänen kriteerejään ainutlaatuisista geeneistä tai hyvänäköisestä ulkonäöstä. Voin laittaa siemenet suoraan vakoon itämään tai purkkiin ja ojentaa käteen. Toivottavasti hän olisi rohkea ja kääntyisi minun puoleen, jos oikeasti tuollaisesta haaveilee. Auttaisin häntä enemmän kuin mielelläni. Minuun voi luottaa 100prosenttia, että kaikki jäisi meidän väliseksi mistä puhutaan tai mitä sovitaan.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minä voisin auttaa naista, joka on auttanut minua, mutta en taida täyttää hänen kriteerejään ainutlaatuisista geeneistä tai hyvänäköisestä ulkonäöstä. Voin laittaa siemenet suoraan vakoon itämään tai purkkiin ja ojentaa käteen. Toivottavasti hän olisi rohkea ja kääntyisi minun puoleen, jos oikeasti tuollaisesta haaveilee. Auttaisin häntä enemmän kuin mielelläni. Minuun voi luottaa 100prosenttia, että kaikki jäisi meidän väliseksi mistä puhutaan tai mitä sovitaan.
nice… muistuu mieleen eräs ihminen vuosien takaa mahdatkohan olla hän vai joku uudempi tuttavuus 😊
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
nice… muistuu mieleen eräs ihminen vuosien takaa mahdatkohan olla hän vai joku uudempi tuttavuus 😊
Uudempi tuttavuus eli varmaan ohi!
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kaikki täällä sinulle uusia tuttavuuksia.
- Anonyymi00004
Ottaa eteen..........
https://m.youtube.com/watch?v=pXfdyKRdYhY - Anonyymi00006
Onko sulla itselläsi hyvät geenit? Minä siitän vain kauniita sinisilmäisiä/vihreäsilmäisiä naisia.
- Anonyymi00009
minulla on hyvät geenit. lapsi tulee hymyilemään verrattaen paljon ja nauttii elämästään. minä olen erittäin hyvännäköinen.
- Anonyymi00007
Hyvä hyvä! Niin mekin juuri teimme. Tsemppiä yritykseen!
👱♀️- Anonyymi00010
nice
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639