Kesätauon jälkeen päivätoiminta on alkanut. En tiedä onko muualla suomessa asiat näin. Kun on retki, niin pitää maksaa itse jos jossain käydään. Jos käydään syömässä retkellä niin itse pitää maksaa. Normaalina päivätoimintapäivänä on lounas josta menee lasku edunvalvojalle. Koska päivätoiminta on velvollisuus sen pitäisi olla maksuton. Jos joskus tehdään kunnon retki ,niin se pitää suunnitella kuukausia etukäteen,jos tarvitaan rahaa.
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Minä en pääse enää Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena takaisin kehitysvamma puolella työtoimintaan kun en ole koskaan osannut sitoutua ne sano vammaissosiaali työntekijälle muutin että ihan turhaan laittaa omia verorahat siihen, että minä älyllinen kehitysvamma ihmisenä en osaa sitoutua kehitysvamma puolella työtoiminnassa ja jotkut muut älyllisen kehitysvamman osaa sitoutua tällä perusteella en pääse kehitysvamma ihmisenä enää Lohjalla työtoimintaan.
T. HENNA MARIA KOSKELA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466