Tämä se on elämää, nyt pistetään pelihahmoja jo kaikkien nähtäville tänne nettiin, koska erään nimeltä mainitsemattoman henkilön näppis on tuonpuoleisessa, eikä hän pääse siis sähköpostiinsa. Nauti hahmostasi, jos se on huono, valita linnulle, olen syytön. Huomiseen. ^^
Pelaaja: Katri
Hahmo:ihminen
Ikä: n.~30v
Nimi: tunnetaan vain Kitty:nä
Taustatieto/Historiikki
-----------------------
Olet niinsanottu kaupungin 'turva', ihmiset kylässä kysyvät sinulta apua, ja
sinä annat maanpitoluvat ja muut vastaavat paperit ja päätökset, eli olet
niinsanottu pormestari ja seriffi ilman toimilupia. Olet myös vastuussa
myrskysuojasta kaupungissa, eli ohjaat ihmiset suojaan aina kun tunnet myrskyn
lähestyvän, ja tiedät että on tulossa myrsky joka on yksi suurimmista pitkiin
aikoihin, voit maistaa sen. Lähdet suojalle odottamaan ihmisiä, mutta...
Peli
----
Pääset suojalle, ja olet siellä ensinmäisenä mikä ihmetyttää sinua, mutta et
vaivaa ajatuksella kauan päätäsi, kun näet jo hiekan takaa ilmestyvän
ensinmäisen hahmon. Olet iloinen huomatessasi jonkun, muttet kauaa, tulet
näkemään että olisi kannattanut juosta suojaan ja teljetä ovi, mutta et voinut
tietää..
Paikalle saapuu yhä erilaisempia ja pelottavampia henkilöitä, ja yhä
miettiessäsi kyläläisten kohtaloa, alat tajuamaan että joku heistä on ihmisten
puuttumisen syy.
Nyt jos koskaan on aika ottaa rauhallisesti ja hegittää syvään. Kaikki pitää
saada pysymään hengissä sekä suojassa olon ajan että sen jälkeen.
Varsinkin itsesi.
Postia Katrille
Tanjuskaisesi
0
298
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613