Meillä on ongelmia

Anonyymi-ap

Vaimo osti vanhimmalle tytölle oman 85 neliön rivarin v2022 lokakuuta. Asunto ostettiin isoäidin rahoilla, joka on ihan tyhmä pässi. Tytör nyt 22v. Hän ei ole asunnosta maksanut lainkaan vuokraa. Vuokraa halpa 710e kk. Vastaavista saa Raumalla 900e kk. Lapsi on koko ajan käynyt töissä ja saanut molemmilta isoäideiltään rahaa ja äidiltään. Lapsi narsisti osaa käyttää hyväksi kilttejä iso äitejä ja äitiään. Vaimon rahat menneet lapsen elättämiseen. Vain ton yhden lapsen, vaikka lapsia kolme muutakin. Itse olen maksanut kaikki kulut noin 3500e kk. Tätä sontaa ollut nyt viisi vuotta. Ennen riitti minullakin rahaa vaikka mihin. Vaimo mielisairaalassa nyt viikon. Käry kävi, kun minulla ollut toinen nainen vuoden ajan. Muutan hänen isoon taloon. Maksan osan elämisestä vaikkei kuulemma tarvi. Hönellä todella hyvä palkka ja aina töitä. Minä olen jo alusta lähtien vastustanut vanhimman lapsen avustamista. Nyt tuli mitta täyteen

6

<50

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vanhin lapsi ajaa autolla 60tkm vuosi huviajoja. Ottaa polttoaineen myös isovanhempien säiliöstä. Heillä iso maatila. Lapsi käy kauppakeskuksissa ympäri Suomea. Joka kuukaisi kynsihoito, jalkahoito, hieronta, kasvohoito ripsihoito syövät paljon rahaa. Lisäksi kalliit vaatteet ja laukut. Kunnon meikeissä aina. Niihinkin palaa rahaa ja yöelämä joka pe ja La.

• Anonyymi00002

Auto on isovanhempien ostama diesel. Polttoaine mpö. On kyllä niin yliveto toi lapsi. Seurusteli vielä pari vuotta sitten. Tuli ero, kun tartutti poikaan Klamydian. Oli pettänyt seitsemän eri miehen kanssa ja ilman kumia

• Anonyymi00003

Raskaana ollut kolme kertaa

• Anonyymi00004

Lapsenne on narsisti. Osaa halutessaan miellyttää ja manipuloida. Tuollaiset ovat vaarallisia eivätkä he rakasta muita kuin itseään. Oma etu menee kaiken edelle.

• Anonyymi00005

Toi lapsi voittanut aina. 16 vuotiaana sijoitettiin laitokseen. Karkasi ja isovanhemmat piilotteli häntä 3 kuukautta. Eli ei käynyt sillä ajalla koulua. Sossu teki päätöksen, että lapsi takaisin kotiin, koska hän on liian kova luu heille.

• Anonyymi00006

Sai tavallaan palkinnon siitä kar jäämisestä, kun pääsikin takaisin kotiin. Tämän jälkeen meni ihan ok. Muutamia myymälä varkauksia. Niihin ei sossu reagoinut enää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      25
      1645
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1387
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1171
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      77
      1114
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      799
    6. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      747
    7. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      746
    8. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      64
      667
    9. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      656
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      639
    Aihe