Mitkä ruoat teille vielä maistuvat ? Mikä on lempiruokanne ? En itse saa enää lempiruokiani alas, tyydyn useimmiten kaurapuuroon ja keitettyihin perunoihin.
Hyviä nekin, muttei gurmeeta, kun niitä vaan syö. Hiukan vajaaksi jää
ravintokoostumuskin.
Hei huonoruokahaluiset !
10
60
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Lisään aloitukseen vielä, että olen ravitsemustietoinen, tiedän mitä kaikkea
pitäisi ravinnosta saada, mutta kun ei uppoa ei uppoa. - Anonyymi00002
Johtuuko se makuaistin tylsistymisestä vai mistä, mutta ei maistu enää mikään.
On kuitenkin muistettava syödä. - Anonyymi00003
Ei huvita edes tehdä ruokaa. Syön enimmäkseen valmiseineksiä.
- Anonyymi00004
En paljon mikkään maistu, mutta löysin Lidlin tarjouksesta eurolla
700 gr omenasosetta ilman lisäaineita ja lisättyä sokeria
ja a vot alkoi kaurapuuro maistua sen kanssa. Onpa hyvvää ! - Anonyymi00005
Pitää hyväksyä että paino tippuu vanhemmiten kun lihakset vähenevät. Ei kannata syödä väkisin, vaikka "asiantuntijat" niin sanovat että painon ei pitäisi antaa laskea. Puhun nyt normaalipainosta, lihavuudesta en tiedä. Se kaikki mikä tulee väkisin syötynä vanhalla, on läskiä. Ne samat asiantuntijat vielä sanovat että läski suojaa. On vaikea uskoa. Minulla eläkeiän myötä paino tippuu vähän kerralla koko ajan, vaikka käyn liikunnoissa ja nostelen vähän painoja. Se on ihan luonnollista. En vaan jaksa mitään kunto-ohjelmia noudattaa, sellaisia jotka vielä kasvattaisivat lihaksia. Sellainen ohjelma on kova homma noudattaa, suorastaan rääkki.
Ehkä minä aloittajan tapauksessa ottaisin monivitamiinitabletin ja söisin just sen vielä mikä maistuu.- Anonyymi00006
Just näin. Ei vanhuusiällä pidäkään kuntosalilla alkaa itseään rääkkäämään, rikkoo vaan paikkansa, koska elimistö muutenkin jo sen verran haurastunut. Ihan minulle riittää se, että kauppakassit jaksaa kantaa kotiin lähikaupasta. Ja kun ei enää sitä jaksa, voi tilata ruoat kotiin verkkokaupasta !
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Just näin. Ei vanhuusiällä pidäkään kuntosalilla alkaa itseään rääkkäämään, rikkoo vaan paikkansa, koska elimistö muutenkin jo sen verran haurastunut. Ihan minulle riittää se, että kauppakassit jaksaa kantaa kotiin lähikaupasta. Ja kun ei enää sitä jaksa, voi tilata ruoat kotiin verkkokaupasta !
Kaverinini joutui laittamaan tekonivelen lonkkaansa, oli kova tekemään puntit niskassa kyykkyjä salilla vielä nelikymppisenä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kaverinini joutui laittamaan tekonivelen lonkkaansa, oli kova tekemään puntit niskassa kyykkyjä salilla vielä nelikymppisenä.
Itsekin vielä parikymmentä vuotta sitten olin kova kyykkäämään salilla. Nyt polvet sökönä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Voi muutenkin kuntoa pitää yllä kuin kuntosalilla itseään rääkkäämällä.
Pariloitu kuha maistui ja sitten tein ison mokan kun söin suuren annoksen paistettuja muikkuja. Yö oli tuskainen.
Kalaruuat maistuvat vieläkin, hedelmät. ruisleipä ja matjessilli.
Puuroja syön kolme kertaa viikossa ja keitettyjä kananmunia pari kertaa viikossa. Olen ravitsemustietoinen myös ja kamppailen ruokahaluttomuutta vastaan, mutta yritän pitää verensokerin tasaisena ja syödä riittävästi proteiineja ja kuitua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031241
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku93862Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466