Hei huonoruokahaluiset !

Anonyymi-ap

Mitkä ruoat teille vielä maistuvat ? Mikä on lempiruokanne ? En itse saa enää lempiruokiani alas, tyydyn useimmiten kaurapuuroon ja keitettyihin perunoihin.
Hyviä nekin, muttei gurmeeta, kun niitä vaan syö. Hiukan vajaaksi jää
ravintokoostumuskin.

10

60

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Lisään aloitukseen vielä, että olen ravitsemustietoinen, tiedän mitä kaikkea
      pitäisi ravinnosta saada, mutta kun ei uppoa ei uppoa.

• Anonyymi00002

Johtuuko se makuaistin tylsistymisestä vai mistä, mutta ei maistu enää mikään.
      On kuitenkin muistettava syödä.

• Anonyymi00003

Ei huvita edes tehdä ruokaa. Syön enimmäkseen valmiseineksiä.

• Anonyymi00004

En paljon mikkään maistu, mutta löysin Lidlin tarjouksesta eurolla
      700 gr omenasosetta ilman lisäaineita ja lisättyä sokeria
      ja a vot alkoi kaurapuuro maistua sen kanssa. Onpa hyvvää !

• Anonyymi00005

Pitää hyväksyä että paino tippuu vanhemmiten kun lihakset vähenevät. Ei kannata syödä väkisin, vaikka "asiantuntijat" niin sanovat että painon ei pitäisi antaa laskea. Puhun nyt normaalipainosta, lihavuudesta en tiedä. Se kaikki mikä tulee väkisin syötynä vanhalla, on läskiä. Ne samat asiantuntijat vielä sanovat että läski suojaa. On vaikea uskoa. Minulla eläkeiän myötä paino tippuu vähän kerralla koko ajan, vaikka käyn liikunnoissa ja nostelen vähän painoja. Se on ihan luonnollista. En vaan jaksa mitään kunto-ohjelmia noudattaa, sellaisia jotka vielä kasvattaisivat lihaksia. Sellainen ohjelma on kova homma noudattaa, suorastaan rääkki.
      Ehkä minä aloittajan tapauksessa ottaisin monivitamiinitabletin ja söisin just sen vielä mikä maistuu.

• Anonyymi00006

Just näin. Ei vanhuusiällä pidäkään kuntosalilla alkaa itseään rääkkäämään, rikkoo vaan paikkansa, koska elimistö muutenkin jo sen verran haurastunut. Ihan minulle riittää se, että kauppakassit jaksaa kantaa kotiin lähikaupasta. Ja kun ei enää sitä jaksa, voi tilata ruoat kotiin verkkokaupasta !

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Just näin. Ei vanhuusiällä pidäkään kuntosalilla alkaa itseään rääkkäämään, rikkoo vaan paikkansa, koska elimistö muutenkin jo sen verran haurastunut. Ihan minulle riittää se, että kauppakassit jaksaa kantaa kotiin lähikaupasta. Ja kun ei enää sitä jaksa, voi tilata ruoat kotiin verkkokaupasta !

Kaverinini joutui laittamaan tekonivelen lonkkaansa, oli kova tekemään puntit niskassa kyykkyjä salilla vielä nelikymppisenä.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kaverinini joutui laittamaan tekonivelen lonkkaansa, oli kova tekemään puntit niskassa kyykkyjä salilla vielä nelikymppisenä.

Itsekin vielä parikymmentä vuotta sitten olin kova kyykkäämään salilla. Nyt polvet sökönä.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Voi muutenkin kuntoa pitää yllä kuin kuntosalilla itseään rääkkäämällä.

• Pariloitu kuha maistui ja sitten tein ison mokan kun söin suuren annoksen paistettuja muikkuja. Yö oli tuskainen.
      Kalaruuat maistuvat vieläkin, hedelmät. ruisleipä ja matjessilli.
      Puuroja syön kolme kertaa viikossa ja keitettyjä kananmunia pari kertaa viikossa. Olen ravitsemustietoinen myös ja kamppailen ruokahaluttomuutta vastaan, mutta yritän pitää verensokerin tasaisena ja syödä riittävästi proteiineja ja kuitua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      103
      1241
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      93
      862
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      784
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      616
    6. 32
      605
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      574
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      558
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43