Hääyn siemennys kiellettyyn pilluun.

Anonyymi-ap

Oli vuosi 1970. Olin täyttänyt 18. Veljeni oli 30 täyttänyt viinaan menevä ja meni naimisiin naapurikylän viinaan menevän 35 täyttäneen neidon kanssa. Veljeni oli pieni laiha . Morsian pitkä rehevä iso nainen. Häät olivat vaatimattomat. Viinaa oli reilusti. Oli Juhannus ja hääpari meni rantasaunan tupaan nukkumaan aamuyöstä. Minun piti auttaa heitä kun olivat ottaneet reilusti. Veljeni kaatui sänkyyn ja sammui heti. Morsian nuokkui ja pyysi minua riisumaan hänet. Luuli kai minua veljekseni. Riisuin morsiammen kokonaan. Isot tissit iso pylly. Laitoin hänet sänkyyn selälleen. Pillu oli todella karvainen. Katselin ja kullini nousi pystyyn. Levitin paksut reidet kokeilin pillua,oli märkä. Riisuin itseni ja laskeuduin uhkeitten reisien väliin ja ohjasin kullini pillun huulille ja painoin sisään. Nussin ja nautin pillusta ja laukesin. Katselin kun sperma valui ulos pillusta. Nussin uudestaan ja nyt pitkitin nautintoa ja laskin uudestaan sisään.

8

2393

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

On yleisä nussia veljen vaimoa. Minä nussin veljeni tulevaa vaimoa hääaamuna.

• Anonyymi00002

Minä olen nussinut vaimoni siskoja, tämäkin on yleistä.

• Anonyymi00005

Alfasonnit nussivat kaikki hedelmällisessä iässä olevat vaimonsa naissukulaiset. Se vasta yleistä onkin.

• Anonyymi00006
        UUSI

On tullut molemmat vaimon siskot testattua. Vaimo on paras.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

On tullut molemmat vaimon siskot testattua. Vaimo on paras.

Minäpä nussinkin hääyönä tuoreen vaimoni veljeä! 😎

• Anonyymi00011
      UUSI

Olettekohan te idiootit edes koskaan saaneet naista?

• Anonyymi00015
      UUSI

Minä menin hääyönä panemaan vaimon isoisää. Antoi kyllä hyvät kyydit kun pudotti sarkahousut nilkkoihin.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      24
      1446
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1357
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1161
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      73
      1082
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      769
    6. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      718
    7. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      47
      713
    8. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      646
    9. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      63
      646
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      629
    Aihe