Vorssalaiset o kaikki legendoja. Sillai se o si. Jääkiekko guru Aro oli aikoinaan aivan oikeassa. Forssa on pudonnut avaruudesta, ja siellä asuu kateudesta vihreitä pieniä vorssalaisia. Sisse meni sinne si.. Kuka se Sisse on, en koskaan tavannut..
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Kukaan ei oo sulle vastannu. Määpä ny säälistä koitan väsätä jotain. Aro oli ihan huikee tyyppi kun loi Kohon. Vain korkeella lentävät aatokset ja niihin yhdistetty käytännön ymmärrys ja ammattitaito voi saada aikaan Kohon menestystarinan. Et voi ikinä tietää vaikka Aro ois kohdannut alieneita.
- Anonyymi00003
Löisin kympin vetoa että olet Roy Donary?
Kerro voitinko niin sitten kerron mistä arvasin.... - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Löisin kympin vetoa että olet Roy Donary?
Kerro voitinko niin sitten kerron mistä arvasin....Who the fuck is Roy Donary? Minä olen 63v nainen.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Who the fuck is Roy Donary? Minä olen 63v nainen.
Forssa infoo. Roy Donary, nykyään jo vanha mies, kävelee rollaattoriin nojaten. Kenties pitkä harmaa partakin?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Forssa infoo. Roy Donary, nykyään jo vanha mies, kävelee rollaattoriin nojaten. Kenties pitkä harmaa partakin?
Jassoo, no kiitos tiedosta. En ole Forssan katuja vuosia kävellessä ja pyöräillessä nähnyt ketään rollaattoriäijää parralla.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jassoo, no kiitos tiedosta. En ole Forssan katuja vuosia kävellessä ja pyöräillessä nähnyt ketään rollaattoriäijää parralla.
En ole varma kun vaan ma luulen, tosin kun on kuuluisa forssalainen niin vanha juoppo pitää ainakin olla.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Who the fuck is Roy Donary? Minä olen 63v nainen.
Uskoisko tuota? Ehkä en, koska hyvin harva 63v nainen kirjoittaa "Who the fuck"
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
En ole häntä aikoihin nähnyt mutta taitaa olla lähemmäksi 6-kymppinen nykyään. Ennen kirjoitteli tänne paljonkin.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Uskoisko tuota? Ehkä en, koska hyvin harva 63v nainen kirjoittaa "Who the fuck"
Usko vaan. Käytän mieluummin enkkukiroilua viesteissäni jottei vaikuta niin rajulta.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
En ole häntä aikoihin nähnyt mutta taitaa olla lähemmäksi 6-kymppinen nykyään. Ennen kirjoitteli tänne paljonkin.
Lähemmäksi 6kymppinen ja käyttää rollaattoria? Onpa nuorena joutunut turvautumaan rollaattoriin.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Lähemmäksi 6kymppinen ja käyttää rollaattoria? Onpa nuorena joutunut turvautumaan rollaattoriin.
Minä jouduin turvautumaan jo hiukan yli nelikymppisenä.
Paikat hajalla rakennussiivouksesta.
Polvet eivät kestä eikä selkäkään.
Niin täällä sitten mennään!
Orpo ja Purra nauraa.
Töitä et saa ja eläkkeelle et pääse.
Legenda en koe olevani, mutta Ammi oli sellainen.
Taikinaa hänen sielulle (tietäjät tietää!)
- Anonyymi00002
Forssa inffoo
- Anonyymi00010
Niin siis miksi jankutat tuota "forssa inffoo"?
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niin siis miksi jankutat tuota "forssa inffoo"?
Aina kun näen otsikon ”Forssa24info” saan raivokohtauksen. Siksi.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Aina kun näen otsikon ”Forssa24info” saan raivokohtauksen. Siksi.
Älä anna sen Forssa24infon mennä ihon alle vaan kirjoita "OU JEE" jokaisen siellä julkaistun jutun perään niin sillä saa sen infopellen itsensä kiehumaan. Oli jopa välillä täältä poissakin kun tarpeeksi tykiti Oujeetä sen höpinöihin.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Älä anna sen Forssa24infon mennä ihon alle vaan kirjoita "OU JEE" jokaisen siellä julkaistun jutun perään niin sillä saa sen infopellen itsensä kiehumaan. Oli jopa välillä täältä poissakin kun tarpeeksi tykiti Oujeetä sen höpinöihin.
Me ollaan vorssalaisia....
Me ollaan tulevaisuus....
OUJEE OUJEE OU JEE JEE JEE!
Tämä pieni kyläpahanen ja sen vajaat asukit.
OUJEE! - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Me ollaan vorssalaisia....
Me ollaan tulevaisuus....
OUJEE OUJEE OU JEE JEE JEE!
Tämä pieni kyläpahanen ja sen vajaat asukit.
OUJEE!Tykkäät ilmeisesti kovin Led Zeppelinin musiikista.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tykkäät ilmeisesti kovin Led Zeppelinin musiikista.
Enhän!
Pikku G:tä mukaillen. - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Enhän!
Pikku G:tä mukaillen. - Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Se on rompoolia.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Se on rompoolia sano Mika & Turkka !
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Se on rompoolia.
Humpuukia!!
Niinkun koko Vorssa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132351Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???321235- 106973
- 71942
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha629933- 48865
- 88798
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70676
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666