Koulussa muut luokalla vitsailevat että harrastaisin seksiä siskoni kanssa. En ole koskaan aiemmin kuvitellut tällaista mutta nyt olen alkanut haluamaan seksiä siskoni kanssa mitä minun pitäisi tehdä
Vastaukset 9
- Anonyymi00002
Olet 30-40 vuotias ja et ole nuori
- Anonyymi00003
Then Nasargiel said to Moses: "Come and see how the sinners are burnt in hell," and Moses answered, "I cannot go there," but Nasargiel replied, "Let the light of the Shekinah precede thee, and the fire of hell will have no power over thee." Moses yielded, and he saw how the sinners were burnt, one half of their bodies being immersed in fire and the other half in snow, while worms bred in their own flesh crawled over them, and the Angels of Destruction beat them incessantly. Nasargiel explained: "These are the sinners who committed incest, murder, and idolatry, who cursed their parents and their teachers, and who, like Nimrod and others, called themselves gods." In this place, which is called Abaddon, he saw the sinners taking snow by stealth and putting it in their armpits, to relieve the pain inflicted by the scorching fire, and he was convinced that the saying was true, "The wicked mend not their ways even at the gate of hell."
- Anonyymi00004
Nasargiel sanoi Moosekselle, "mene katsomaan, kuinka pahantekijät ovat helvetissä, ja kuinka heitä poltetaan." Hän sanoi hänelle, "en minä voi sinne mennä." Hän sanoi hänelle, "Jumalan kirkkauden läsnäolon valkeus lepää edelläsi, älä pelkää, helvetin tulella ei ole sinuun valtaa." Niinkuin sanottu on, "vaikka minä vaeltaisin kuoleman varjon laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa" (Ps.23:4). Mooses meni ja näki pahantekijöitä; puoliksi tulta ja puoliksi lunta, ja madot nousivat ja laskivat heidän ruumiitaan pitkin. Heidän kaulansa olivat tulipatsaita, ja kadotuksen enkelit löivät heitä, antamatta heille lepoa. Heistä on kirjoitettu, että "niiden mato ei kuole eikä niiden tuli sammu" (Jes.66:24). Mooses kysyi Nasargielilta sanoen, "mitä nämä ovat tehneet?" Hän sanoi hänelle, "tämä on avionrikkoja. Tällä oli seksuaalinen suhde kuukautistilassa olevan naisen kanssa. Tällä oli suhde oman sisarensa kanssa. Tällä oli suhteita miesten kanssa. Tämä on epäjumalanpalvoja. Tämä vuodatti järjettömästi verta. Tämä kirosi isäänsä, tai äitiään, tai opettajaansa. Tämä taas sanoi olevansa jumala, niin kuin tekivät Nimrod, faarao, Nebukadnessar, Hiiram Tyyron kuningas ja heidän kaltaisensa." Mooses kysyi Nasargielilta, "mikä tämän paikan nimi on?" Hän sanoi hänelle, "Tit ha'jaaven". Hän näki pahantekijöitä, jotka varastivat sitä lunta ja laittoivat sitä kainaloihinsa astuessaan sisään helvettiin. Tämä on sitä, mitä meidän opettajamme ovat sanoneet (rauha heidän muistolleen); pahantekijät eivät tee parannusta helvetin portillakaan.
Sen jälkeen Mooses nousi pois helvetistä ja sanoi, "olkoon sinun tahtosi, oi Herra, minun Jumalani, ja minun isieni Jumala, että pelastat oman kansasi, Israelin, tästä paikasta." Jumala sanoi Moosekselle, "Mooses, minä en ole puoleellinen, enkä ikinä lahjottavissa. Se, joka tekee hyvää, on oleva Eedenin puutarhassa, ja se, joka tekee pahaa, on oleva helvetissä", niin kuin sanottu on, "minä, Herra, tutkin sydämet ja koettelen sisimmän" (Jer.17:10 RK).
https://apokryfikirjat.com/gedolat.htm- Anonyymi00007
halleluja extreme praise jesus
- Anonyymi00005
Then Nasargiel said to Moses: "Come and see how the sinners are burnt in hell," and Moses answered, "I cannot go there," but Nasargiel replied, "Let the light of the Shekinah precede thee, and the fire of hell will have no power over thee." Moses yielded, and he saw how the sinners were burnt, one half of their bodies being immersed in fire and the other half in snow, while worms bred in their own flesh crawled over them, and the Angels of Destruction beat them incessantly. Nasargiel explained: "These are the sinners who committed incest, murder, and idolatry, who cursed their parents and their teachers, and who, like Nimrod and others, called themselves gods." In this place, which is called Abaddon, he saw the sinners taking snow by stealth and putting it in their armpits, to relieve the pain inflicted by the scorching fire, and he was convinced that the saying was true, "The wicked mend not their ways even at the gate of hell."
As Moses departed from hell, he prayed to God, "May it be Thy will, O Lord my God and God of my fathers, to save me and the people of Israel from the places I have seen in hell." But God answered him, and said, "Moses, before Me there is no respecting of persons and no taking of gifts. Whoever doeth good deeds entereth Paradise, and he that doeth evil must go to hell." - Anonyymi00008
kuuleppa pojankloppi, sun pitäis iha lowkey pistää se orannssi youtube helvettiin, housut jalkaan ja oudot insesti unelmat perseeseen.
Etippä joku semmonen nainen (tai mies et voisit lowkey olla doomed yaoi sen kaa) jonka kanssa harrastella mitä ikinä.
Kiitos heippodei. - Anonyymi00009
Älä harrasta seksiä oman siskosi kanssa.
- Anonyymi00010
Oon 15 vee poika ja asun kolmen(!) siskon ja äitimme kanssa kaksiossa. Äiti nukkuu olkkarissa ja meillä lapsilla kaksi kerrossänkyä vierekkäisillä seinillä huoneessa. Ei olla siis rikkaita!
Mulla alko yölliset stondikset ja siemensyöksyt 13-vee. Vanhemmat siskot huomas sen ja kai sinä kesänä näki kun penis pystyssä nukkuessa kun ilman peittoa piti lämmön takia olla. Niitä säälitti ja siitä lähtien ja nykyäänkin saan käsihoidon joka toinen päivä jos jompikumpi kotona illalla. Antavat koskea tisseihin ja häpyhuuliin, mutten enää halua. Puristelevat kiveksiä kun laukean ja tuntuu hyvälle. Ei ehkä ihan normi-meininkiä, mutta miten muualla? Kertokaahan! Mee larppaamaan muualle, AP on homo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1101491Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91827- 54716
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35711Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja142696Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat37591Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40571Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö204562Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32546- 61540