Abramoff taustan takia minulla oli nuorena ruskea hipiä

Anonyymi-ap

Sellainen tapaus peruskoulusta on jäänyt mieleen kun jollain biologian tunnilla maikka, ehkä Kärki, totesi jonkun asian tai aiheen yhteydessä että mulla on tavallista ruskeampi iho enkä olisi syntyperältäni täysin suomalainen vaaleaihoinen ihminen, joka osittain pitäneekin paikkansa Olga mummon Abramoff taustaa ajatellen, mutta iän myötä ruskeus on ikävä kyllä kadonnut ja minusta on tullut tällainen tavallinen ja tylsä maitonaama.

Ei se enää tässäkään kuvassa näy niin selvästi https://imgur.com/a/FugUgaT

Olen kuitenkin jossain kuvissa lapsenakin ihan vitivalkoinen, että en sitten ymmärrä missä välissä ruskea pigmentti alkoi olla vallitseva kuten eräästä kuvasta näkyy, mutta koska se on tiedostoissa niin epäselvä en viitsi ladata sitä kuvaa tänne.

9

50

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Taidat olla rysssä

• Anonyymi00002

En ole, kun isä taisteli sodassa venäläisiä vastaan ja äitikään jonka suku on osaksi venäläistä ei pitänyt niistä.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

En ole, kun isä taisteli sodassa venäläisiä vastaan ja äitikään jonka suku on osaksi venäläistä ei pitänyt niistä.

Tuossa olen lukemassa noin 25 vuotiaana Musiikin klassikot sarjan Mozart kirjaa 8 metrin pitkän eteisen toisessa päässä ja mummolta perinnöksi saatu samovaari näkyy osittain edessä https://imgur.com/a/Zaqzq4J

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tuossa olen lukemassa noin 25 vuotiaana Musiikin klassikot sarjan Mozart kirjaa 8 metrin pitkän eteisen toisessa päässä ja mummolta perinnöksi saatu samovaari näkyy osittain edessä https://imgur.com/a/Zaqzq4J

Tässä kuvassa olen vielä ala-asteella https://imgur.com/a/eHILgRT

• Anonyymi00005

Mene takas venäjälle

• Anonyymi00007
    • Anonyymi00008

Ennen kuin kysyin erästä mysteeriä tekoälyltä rupesin ihmettelemään, miten voi olla mahdollista, että olen DNA osumien mukaan jotain sukua jopa joillekin brasilialaisille ihmisille, mm. Ramos, joilla ei näy sukupuussaan ainuttakaan suomalaistanimeä, saatikka sellaista joka esiintyisi minunkin sukupuussani, ja joka selkeästi yhdistäisi minut heihin, kuten sukututkimuksessa yleensä, vaan vastauksena kiintoisaan kysymykseen mistä tämä johtuu on se, että jotkin DNA osumat minulla näihin brasseihin kertovat yhteisistä kaukaisista eurooppalaisista esi-isistä noin 1500 luvulta jo ennen kirkon kirjojen aikaa eräiden brasilialaisten henkilöiden minun kanssani yhteisestä DNA perimästä päätellen, joka suurusluokaltaan vastaa tuota aikakautta, vaikkakaan nämä eivät ole suomalaisia nimiä ja sukuja, sillä sukutaulun nimetkin ovat näillä henkilöillä pelkästään espanjalaistaustaisia nimiä, mikä on varsin ihmeellistä. On siellä pari suomensukuistakin henkilöä Brasiliassa joilla kohtalaisesti yhteistä DNA:ta kanssani ja yhteiset parisataa vuotta vanhat esivanhemmat, mm. Airaksinen Savon maalta, mutta tämäkin on avioitunut sikäläisen miehen kanssa ja saanut sikäläisen sukunimen.

• Anonyymi00009

Sukututkimusalustan etnisen analyysin mukaan olen noin 4,9% balttilainen ja 95,1% suomalainen, mutta voisin olla myös noin 8% venäläinen, mutta koska mm. valtio venäjällä ei katso suopeasti DNA testien ottamista ja kaupalliset DNA testit ovat siellä niin kalliita, että suuri osa minunkin suvusta jäänee piiloon eikä tule ilmi, vaikka laskennallisesti minulla saattaa olla tuhansia sukulaisia enemmän venäjällä mitä nykyinen testaus osoittaa ja suurten venäläisperheiden, kuten Irkutskin jalkaväkirykmentin kapteenin lastenlastenlapset ja keisarillisen kaartin upseeri Nikolai voroninin lastenlastenlapset eivät näy testeissä ja muuta etnisyysrakennettani suomalaisuudesta venäläisyyteen hiukkaakaan, joskin venäläinen sukutaustani on suurelta osin laskettu suomalaiseksi Viipuria myöten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      43
      1920
    2. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      79
      1331
    3. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      84
      1301
    4. Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!

Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m
      Tv-sarjat
      15
      1194
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      129
      1085
    6. Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???

LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.
      Ähtäri
      93
      990
    7. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      74
      979
    8. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      151
      804
    9. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      56
      772
    10. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      86
      717
    11. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      58
      713
    12. Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen

Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t
      Suomalaiset julkkikset
      13
      699
    13. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      678
    14. Minulla on ikävä Sinua kulta, rakas

Olisitpa lähelläni, tarvitsen sinua ❤️
      Ikävä
      43
      665
    15. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      147
      661
    16. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      95
      635
    17. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      632
    18. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      28
      628
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      51
      627
    20. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      24
      621
    Aihe