Tissit! =)

boyboyboy

Mikä ihme siinä on että tytöt pitää paitoja missä rinnoista näkyy iso osa ja se rako ja sitte ne kattoo pahasti jos niitä tissejä vähä kattelee...? eikö ne oo sitä varte esillä että niitä saa katsella?

28

6641

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Der Sieger

      ..osaa!

      • Anonyymi

        Mitä rakoa sinä tarkoitat ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä rakoa sinä tarkoitat ?

        Tissivakoa tietenkin.


    • tyttönen-87

      Pidän siitä kun saan kävellä rinnat esillä, mukavaa kun pojat ja vanhemmat miehet katsovat.

      • No se on hyvä

        Ja mä mielelläni tisui kyllä kattelen. :P Nuo "tissipaidat" pitäs määrätä kaikille naisille käytettäväks. xD


      • nii no
        No se on hyvä kirjoitti:

        Ja mä mielelläni tisui kyllä kattelen. :P Nuo "tissipaidat" pitäs määrätä kaikille naisille käytettäväks. xD

        Ei nyt ihan kaikille hei xD ku ei joillai naisil suurinpiirtei oo mitää et se ei oo oikei nätti näky


      • Orange78

        tuhmuli ;)


      • BellaBambina
        nii no kirjoitti:

        Ei nyt ihan kaikille hei xD ku ei joillai naisil suurinpiirtei oo mitää et se ei oo oikei nätti näky

        pitikö toi nyt sitten ymmärtää niin et jos on vähän pienemmät rinnat niin sit on rumannäkönen paljastavassa paidassa...!? mieti nyt niitä jolla on vähän pienemmät rinnat ja sä sanot noin! ooksä sit sitä mieltä et pienirintasille ei kuulu paljastavat paidat, tai että ne ei saa käyttää paljastavia paitoja?


      • kiviäkin_kiinnostaa
        BellaBambina kirjoitti:

        pitikö toi nyt sitten ymmärtää niin et jos on vähän pienemmät rinnat niin sit on rumannäkönen paljastavassa paidassa...!? mieti nyt niitä jolla on vähän pienemmät rinnat ja sä sanot noin! ooksä sit sitä mieltä et pienirintasille ei kuulu paljastavat paidat, tai että ne ei saa käyttää paljastavia paitoja?

        tiedäpä häntä... just törmäsin semmoseen viestiin, jossa joku kysy et onko siitä haittaa jos on pieni... ni arvaa vaan tuliko sille kiva ku joku vastas, et tulis ainaki tyttöystävälle kikatettavaa kavereiden kesken... et tääl on aika paljon porukkaa jotka möläyttää jotain.... ja kaikkea ei tarvii ottaa aina tosissaan... jotkut kirjottelee tänne pelkästään provoviestejä...

        älä ota kaikkea aina niin tosissaan... ei kukaan sitä rintojen kokoa niin paljon kato ku sä luulet...


      • BellaBambina
        kiviäkin_kiinnostaa kirjoitti:

        tiedäpä häntä... just törmäsin semmoseen viestiin, jossa joku kysy et onko siitä haittaa jos on pieni... ni arvaa vaan tuliko sille kiva ku joku vastas, et tulis ainaki tyttöystävälle kikatettavaa kavereiden kesken... et tääl on aika paljon porukkaa jotka möläyttää jotain.... ja kaikkea ei tarvii ottaa aina tosissaan... jotkut kirjottelee tänne pelkästään provoviestejä...

        älä ota kaikkea aina niin tosissaan... ei kukaan sitä rintojen kokoa niin paljon kato ku sä luulet...

        niin aina...vai aina mä otan tosissani! mistä sä sen tiiät? no joo täytyy myöntää et en mä sitä oikeesti niin tosissani ottanu...teki vaan mieli sanoo niin:) et semmosta...enkä mä todellakaan oo mikään tosikko tai mitään muutakaan...ehkä vaan hieman äksy:)...mut en mä pure oikeesti esitän vaan


      • Anonyymi
        BellaBambina kirjoitti:

        niin aina...vai aina mä otan tosissani! mistä sä sen tiiät? no joo täytyy myöntää et en mä sitä oikeesti niin tosissani ottanu...teki vaan mieli sanoo niin:) et semmosta...enkä mä todellakaan oo mikään tosikko tai mitään muutakaan...ehkä vaan hieman äksy:)...mut en mä pure oikeesti esitän vaan

        Isot lollot kiinnostaa, pienet nirkiset ei ketään.


      • Anonyymi

        Olen vanhempi mies ja kaikenikäisten rinnat kiehtoo


      • Anonyymi
        No se on hyvä kirjoitti:

        Ja mä mielelläni tisui kyllä kattelen. :P Nuo "tissipaidat" pitäs määrätä kaikille naisille käytettäväks. xD

        Ehdottomasti samaa mieltä!


    • tyttö...17....

      kyl tytöt tykkää et niitten rintoja katellaan mut sitä ei tietenkään voi myöntää vaikka ollaan imarreltuja... esitetään vaan et se on jotenki kauheeta ja ällöö. ja tietty se riippuu et ketä kattoo ja miten kattoo; jos joku vanha ukko kattoo niin on oksettavaa, samoin jos oikeen piilottelematta tuijotetaa. Mut jos joku nuori jätkä vähän ujosti vilkasee niin se ei haittaa :) mulkaisuja ei aina kannata ottaa tosissaan

    • kittyni

      ne jotka pitää sellasii paitoja haluaa esitellä itteään ja on vaan "tyytyväisii" ku joku jätkä kattoo, mut kuuluu asiaan vähä kommentoida jos joku katsoo... kuka ymmärtää naisia? jos joku alkaa tosissaan skitsoomaan ni sano et vedä poolo päälle jos et haluu oikeesti noita esitellä... ;)

    • haittaako ?

      mun tapana on ottaa digikamerallani lähikuvia noin metrin päästä naisten rinnoista

      Jotkut naiset suuttuu ja toiset on kuin eivät huomaisi minua

      Miten sinä reagoisit ?

      • varmasti

        jos tulet kameroinesi kuvaamaan rintojani metrin päästä


      • lion
        varmasti kirjoitti:

        jos tulet kameroinesi kuvaamaan rintojani metrin päästä

        Itse pukeudun melko avarakaulaisiin paitoihin ja miksi? Koska haluan tietenki miesten katseita. Se on totuus, jota mäkään en ennen myöntänyt. Tuijotusta nyt tuskin kukaan hakee pukeutumisellaan.;)


      • myös
        lion kirjoitti:

        Itse pukeudun melko avarakaulaisiin paitoihin ja miksi? Koska haluan tietenki miesten katseita. Se on totuus, jota mäkään en ennen myöntänyt. Tuijotusta nyt tuskin kukaan hakee pukeutumisellaan.;)

        nehän nostaa rintoja ja painaa niitä yhteen ja tuo rintojenvälin vaon hyvin esiin


      • lion
        myös kirjoitti:

        nehän nostaa rintoja ja painaa niitä yhteen ja tuo rintojenvälin vaon hyvin esiin

        Jos oli niin en käytä bush uppeja, koska ne tekee liian tyrkynnäköseksi.


    • Jassoo

      Jos totta puhutaan niin itse kyllä pidän siitä, että jätkät kattelee rintojani. En kylläkään käytä kovinkaan avaria paitoja, koska jotenkin ne on epämukavia, liian tyrkkyjä. Entinen poikaystävä kiinnostui tuijottelemaan aika lailla.. Hymy kirpoo huulille kun sitä ajattelen. x)

    • Anonyymi

      appappap, Tytöt pitävät apitoja, JOISSA jne.....

      • Anonyymi

        Mitä ovat apitot?


      • Anonyymi

        Mitä ovat apitot?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Näyttäkää mimmosii paitoi käytätte

      • Anonyymi

        katoppa millo alotus ja kommentit on julkaistu


    • Anonyymi

      SItä ihmettelen myös.
      Ja toinen juttu on nämä helvetin kireät legginsit ja vastaavat housut, mitkä näemmä vedetään vielä niin ylös kuin ne vain menevät.
      Eli siten, että oikein korostavat persvakoa ja edestä pillun kohtakin pullottaa kuin viimeistä päivää. Hurjimmillaan pilluviivakin erottuu.
      Sitten ollaan nokka rutussa, kun porukka katsoo...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe