Kuultua totuutta vanhempi pariskunta oli tilanneet kyytiä onnibussi lle sanottu jos hän saa paremman kyydin ottaa sen/eli voiko luottaa kyyteihin....eipa taida tuoda asiakkaita tällainen. palvelu.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Kyllä se vaan niin on: kuljettajakin valitsee, ajaako 20 € vai 50 € kyydin. Ei tässä enää pelkällä hyvällä tahdolla ajeta – raha ratkaisee, ja se on tämän päivän realiteetti.
- Anonyymi00002
Mutta voiko luottaa.. pitää sanoa rehellisti tulee pirssi vai ei.
- Anonyymi00005
Hauskinta on se, että takseista tuntuvat eniten valittavan juuri ne, jotka eivät niitä itse edes käytä. 😁
- Anonyymi00003
ja sekin et yhtäkyytiä veivataan milloin ajetaan ja milloin ei..
- Anonyymi00004
Ei pitäisi yleistää. Jotkut taksit tekevät näin, mutta ollaan tyytyväisiä siihen, että takseja on vielä saatavilla.
- Anonyymi00006
Kyllä on hyviä takseja ja jos onnibussi lle kyyti tilaa täältä keskustantaksin niin hyvä. On hyviäkin takseja jotka lähtee.... mutta asiakkaalle ei pitäisi sanoa näin.. vähän miettiä.. mutta hyvä että taksit kulkee..
- Anonyymi00007
Kyllä M...... kyyti on joustavaa ei pilkunviilaamista kerkee pyörähtää samalla kaupassakin. Näin asiakaskuntakin laajenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2851164Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2861028Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49920- 106889
- 101839
- 74818
- 108692
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2561Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11508