keskustelu palstoille saa näemmä tietyt kirjoittelijat kirjoitella mitä tahansa ja moderointi ei toimi heidän kohdallaan, toiset näemmä ei saa kirjoittaa edes eriäväämielipidettä kun heidän tekstinsä moderoidaan pois,,
kaikki pelkät hymiö kommentit voisi aluksi moderoida pois ihan vaikka jollain tekoälyllä, kun ne eivät ainakaan ota osaa keskusteluun vaan ovat pelkkiä provosointeja suuntaan jos toiseenkin
ei mitään rajaa moderoinnissa
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Kiinnostaisi tietää, puhutko jostain tietystä keskustelupalstasta. Oon ite lukenut Huittisten keskusteluja
https://keskustelu.suomi24.fi/paikkakunnat/satakunta/huittinen
Se palsta on tosi huono. Asuin ennen isommalla paikkakunnalla ja olin tottunut sen keskustelupalstalla kirjoittelemaan paikallispolitiikasta ja siellä keskustelu oli asiallista (suurimmaksi osaksi). Huittisten palstaa hallitsee häiriköt ja henkilöt, jotka mollaa toistuvasti tiettyjä asioita tai henkilöitä (häiriöitä kai nekin).
En ole paljoa muita tutkinut, joten tietty voi olla, että muihin verrattuna se onkin siistimpi.. toivoisin, että muutkin kävisi lukemassa keskusteluja siellä ja ilmoittaisi ylläpidolle sääntöjen vastaiset viestit. Jos moderointi olis sitten tehokkaampaa. Tällä hetkellä se on tosi heikkoa.- Anonyymi00002
Ylläpito haluaa, että keskustelu kuolee.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ylläpito haluaa, että keskustelu kuolee.
Tietyt tyypit hallitsee, ihme palsta poliiseja. Nehän poistattaa kaiken mistä eivät satu tykkäämään. Itse kyllä länkyttävät mitä sylki suuhun tuo haukkuvat toisia syyttä, ala-arvosta porukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101290- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88904- 66751
- 33642
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13518- 78501