keskustelu palstoille saa näemmä tietyt kirjoittelijat kirjoitella mitä tahansa ja moderointi ei toimi heidän kohdallaan, toiset näemmä ei saa kirjoittaa edes eriäväämielipidettä kun heidän tekstinsä moderoidaan pois,,
kaikki pelkät hymiö kommentit voisi aluksi moderoida pois ihan vaikka jollain tekoälyllä, kun ne eivät ainakaan ota osaa keskusteluun vaan ovat pelkkiä provosointeja suuntaan jos toiseenkin
ei mitään rajaa moderoinnissa
11
62
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Kiinnostaisi tietää, puhutko jostain tietystä keskustelupalstasta. Oon ite lukenut Huittisten keskusteluja
https://keskustelu.suomi24.fi/paikkakunnat/satakunta/huittinen
Se palsta on tosi huono. Asuin ennen isommalla paikkakunnalla ja olin tottunut sen keskustelupalstalla kirjoittelemaan paikallispolitiikasta ja siellä keskustelu oli asiallista (suurimmaksi osaksi). Huittisten palstaa hallitsee häiriköt ja henkilöt, jotka mollaa toistuvasti tiettyjä asioita tai henkilöitä (häiriöitä kai nekin).
En ole paljoa muita tutkinut, joten tietty voi olla, että muihin verrattuna se onkin siistimpi.. toivoisin, että muutkin kävisi lukemassa keskusteluja siellä ja ilmoittaisi ylläpidolle sääntöjen vastaiset viestit. Jos moderointi olis sitten tehokkaampaa. Tällä hetkellä se on tosi heikkoa.- Anonyymi00002
Ylläpito haluaa, että keskustelu kuolee.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ylläpito haluaa, että keskustelu kuolee.
Tietyt tyypit hallitsee, ihme palsta poliiseja. Nehän poistattaa kaiken mistä eivät satu tykkäämään. Itse kyllä länkyttävät mitä sylki suuhun tuo haukkuvat toisia syyttä, ala-arvosta porukkaa.
- Anonyymi00006
Eikä sitä tarvitse olla kuin yksi mieleltään sairas henkilö jonka ainut elämän sisältö on se keskustelupalsta. Siellä kun esittää useita keskustelijoita joiden tarkoitus on vain kiusata, luoda eripuraa ja lietsoa pelkoa niin äkkiä keskustelualue on pilalla. Ja ylläpito antaa sen vaan jatkua.
- Anonyymi00004
Moderointi on kyllä ihan lapsennussijoiden tasoa.
- Anonyymi00005
Tämä on tosi mielenkiintoinen aihe. Miksi ylläpito ei poista kaikkia sääntöjä rikkovia kommentteja, vaikka niistä ilmoittaa. Miksi koko keskustelu voi olla vaikka selvää rasistista öyhötystä, mutta sitä ei poisteta.
- Anonyymi00007
Toiminta saattaa kuvastaa palstan vastuuhenkilön mielenmaisemaa ja persoonaa. Voi olla, että esimerkiksi yksityishenkilöön kohdistettu törkeä ja pitkäaikainen parjauskampanja on hänen mielestään hieno juttu, ja hän haluaa tukea sitä.
Voi olla näin. Varmaksi ei voi sanoa.
- Anonyymi00008
Helsinki-palstalla joku mielisairas paskoo juttujaan non stoppina. Aiheet Trumpista Putiniin ja Googleen.
- Anonyymi00014
Valitettavasti häiriköinnin takia keskustelupalsta hiljenee. Monet on siirtynyt jo muualle, en tiedä onko Facebookissa vai missä nykyään.
- Anonyymi00015
RyZZykän trollit ja persujen rupusakki täällä pääasiassa temmeltävät.
- Anonyymi00016
Se on ollut ylläpidon tavoite jo pitkään.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran98906Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?150839- 63708
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y26682Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47674Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46644- 44597
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä29552Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20533- 31531
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27516Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee417492- 6486
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81479- 44461
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.29451- 30446
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363432- 38416
En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39414