Kohta loppuu tälläkin kylällä palvelut.
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Maailma onkin liikakansoitettu, sote uudistus auttaa kun ihmisten annetaan kuolla koteihinsa.
- Anonyymi00002
Hyvä niin.
- Anonyymi00005
Mitenhän Suomen tuhottu terveydenhuolto, jolloin suomalaiset kuolee koteihinsa, auttaa muuta ylikansoitettua maailmaa? Meinaan, jos kaikki 5,5 miljoona suomalaista kuolisi nyt, niin maailmaan jäisi vielä miljardeja ihmisiä eli olisi kuin hyttysen kusi valtameressä, kun suomalaiset tapettaisiin.
- Anonyymi00003
Meitä on jo suomessa liikaa kaikille ei riitä töitäkään.
- Anonyymi00004
Huonosti Suomen asiat ovat , Iltis kertoi että jossain Suomessa Somali nainen on joutunut/ tai hakeutunut duuniin .
- Anonyymi00006
Joutsassa paljon semmosia luusereita, jotka ei oo ikännää tehnytkään töitä. Mitä nyt varikolla joskus ollut pakon edestä.
- Anonyymi00007
Missä Varikko nykyään? Onko homma toiminnassa?
- Anonyymi00008
Lopettivat kun ei näistä oo sinnekkään.
- Anonyymi00009
Varsinkin se punaparta, pullistelia.
- Anonyymi00010
Bonabart on vapaalla ikeestä .
- Anonyymi00011
Pahan puhujat saisivat painua sinne minne päivä ei paista. Luulenpa ettei tuokaan parjaamanne tyyppi ole teille mitään velkaa. Saa elää omaa elämäänsä. Nähnyt ja kokenut enemmän kuin te yhteensä. Sovitaankos näin?! Suut suppuun.
- Anonyymi00012UUSI
Palvelut voi lopettaa ja siirtyä omakustateisiin palveluihin . Jos ei ole varaa niin voi olla ilman
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2481060Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223822- 98821
- 69706
- 56648
- 91581
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2528Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509