Millaista on ruokailu ja onko kaikkia ruokia tarjolla mitä on listalla?
Olemme ensi viikolla tulossa Joutsaan lomailemaan ja haluaisimme ruokailla Joutsassa?
Paljon kuultu että siellä myydään ei oota, varsinkin sunnuntaisin........onko muita hyviä ruokapaikkoja tarjolla?
Ravintola Kellari
14
157
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Apsilla hyvää ruokaa ja palvelua.
- Anonyymi00013
No hyi helvetti
- Anonyymi00002
Hyvää ruokaa kellarissa, mutta aina joku ainesosa puuttuu. Ja niistä ei kokit aina ilmoita tilatessa vaan itse saa yllättyä.
- Anonyymi00015
Kyllä mulle on kerrottu kun se pienehkö nainen on sattunut kohdalle jos jotain puuttuu ja ehdottanut vaihtoehtoja ja ratkaisuja oikein ammatillisesti. On siellä kyllä niitä ihme hemmojaki jotka ei sano ees päivää vaan tuijottaa tyhjyyteen eikä vastaa ees tervehdykseen. Kääntynyt pari kertaa pois kun nähny että siellä ei ole ku se elämäänsä kyllästynyt mies vai mikä lie. Päivä menee vaan pilalle. Harmillista.
- Anonyymi00003
Kannattaa käydä ja tutustua . Tällä palstalla syödään pelkkää puppua.
- Anonyymi00004
Onpa Kellari kiinnostusta herättävä! Hyvä!
- Anonyymi00014
Siitä puhutaan mistä tykätään 🤪
- Anonyymi00005
Ainakaan EI OOOO ei ole vanhaa sitä myydään runsaasti .
- Anonyymi00012
Joutsalaiset oppineet uuden sanan ravintola-alalta: Ei oota. Keksikää joku toinen jo tai syökää persaukiset kotonanne
- Anonyymi00006
Älkää tulko tänne! Täällä on tarpeeksi jo persaukisia punikkeja pyörimässä.
- Anonyymi00011
Niipä, syökää vaikka paskaanne. Kellari ylivoimasesti paras mesta jousassa. Harmi vaan on monesti humalaiset asiakkaat jotka heittelee sopimattomia vitsejä jotka eivät ole lapsiperheille. Siksi kannattaa mennä viikolla sinne mielummin
- Anonyymi00009
Noi oli ennen. Sunnuntaisin siellä oli keittiö kiinnikin mutta ei kai oo enää ollu kapen käymisen jälkeen.
- Anonyymi00016
Oisi vielä pari pistettä mahtunut.
- Anonyymi00017
Et sinä tule lomailemaan tänne , sinähän kerroit muuttaneesi Mikkeliin lomailemaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2481060Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223822- 98821
- 69706
- 56648
- 91581
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2528Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509