Ravintola Kellari

Anonyymi-ap

Millaista on ruokailu ja onko kaikkia ruokia tarjolla mitä on listalla?
Olemme ensi viikolla tulossa Joutsaan lomailemaan ja haluaisimme ruokailla Joutsassa?
Paljon kuultu että siellä myydään ei oota, varsinkin sunnuntaisin........onko muita hyviä ruokapaikkoja tarjolla?

14

157

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Apsilla hyvää ruokaa ja palvelua.

• Anonyymi00013

No hyi helvetti

• Anonyymi00002

Hyvää ruokaa kellarissa, mutta aina joku ainesosa puuttuu. Ja niistä ei kokit aina ilmoita tilatessa vaan itse saa yllättyä.

• Anonyymi00015

Kyllä mulle on kerrottu kun se pienehkö nainen on sattunut kohdalle jos jotain puuttuu ja ehdottanut vaihtoehtoja ja ratkaisuja oikein ammatillisesti. On siellä kyllä niitä ihme hemmojaki jotka ei sano ees päivää vaan tuijottaa tyhjyyteen eikä vastaa ees tervehdykseen. Kääntynyt pari kertaa pois kun nähny että siellä ei ole ku se elämäänsä kyllästynyt mies vai mikä lie. Päivä menee vaan pilalle. Harmillista.

• Anonyymi00003

Kannattaa käydä ja tutustua . Tällä palstalla syödään pelkkää puppua.

• Anonyymi00004

Onpa Kellari kiinnostusta herättävä! Hyvä!

• Anonyymi00014

Siitä puhutaan mistä tykätään 🤪

• Anonyymi00005

Ainakaan EI OOOO ei ole vanhaa sitä myydään runsaasti .

• Anonyymi00012

Joutsalaiset oppineet uuden sanan ravintola-alalta: Ei oota. Keksikää joku toinen jo tai syökää persaukiset kotonanne

• Anonyymi00006

Älkää tulko tänne! Täällä on tarpeeksi jo persaukisia punikkeja pyörimässä.

• Anonyymi00011

Niipä, syökää vaikka paskaanne. Kellari ylivoimasesti paras mesta jousassa. Harmi vaan on monesti humalaiset asiakkaat jotka heittelee sopimattomia vitsejä jotka eivät ole lapsiperheille. Siksi kannattaa mennä viikolla sinne mielummin

• Anonyymi00009

Noi oli ennen. Sunnuntaisin siellä oli keittiö kiinnikin mutta ei kai oo enää ollu kapen käymisen jälkeen.

• Anonyymi00016

Oisi vielä pari pistettä mahtunut.

• Anonyymi00017

Et sinä tule lomailemaan tänne , sinähän kerroit muuttaneesi Mikkeliin lomailemaan

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      248
      1060
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      880
    3. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      223
      822
    4. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      98
      821
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      69
      706
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      56
      648
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      91
      581
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      566
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      528
    10. Rekkawelinehkä

Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 2
      Varkaus
      37
      509
    Aihe