Millaista on ruokailu ja onko kaikkia ruokia tarjolla mitä on listalla?
Olemme ensi viikolla tulossa Joutsaan lomailemaan ja haluaisimme ruokailla Joutsassa?
Paljon kuultu että siellä myydään ei oota, varsinkin sunnuntaisin........onko muita hyviä ruokapaikkoja tarjolla?
Ravintola Kellari
14
165
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Apsilla hyvää ruokaa ja palvelua.
- Anonyymi00013
No hyi helvetti
- Anonyymi00002
Hyvää ruokaa kellarissa, mutta aina joku ainesosa puuttuu. Ja niistä ei kokit aina ilmoita tilatessa vaan itse saa yllättyä.
- Anonyymi00015
Kyllä mulle on kerrottu kun se pienehkö nainen on sattunut kohdalle jos jotain puuttuu ja ehdottanut vaihtoehtoja ja ratkaisuja oikein ammatillisesti. On siellä kyllä niitä ihme hemmojaki jotka ei sano ees päivää vaan tuijottaa tyhjyyteen eikä vastaa ees tervehdykseen. Kääntynyt pari kertaa pois kun nähny että siellä ei ole ku se elämäänsä kyllästynyt mies vai mikä lie. Päivä menee vaan pilalle. Harmillista.
- Anonyymi00003
Kannattaa käydä ja tutustua . Tällä palstalla syödään pelkkää puppua.
- Anonyymi00004
Onpa Kellari kiinnostusta herättävä! Hyvä!
- Anonyymi00014
Siitä puhutaan mistä tykätään 🤪
- Anonyymi00005
Ainakaan EI OOOO ei ole vanhaa sitä myydään runsaasti .
- Anonyymi00012
Joutsalaiset oppineet uuden sanan ravintola-alalta: Ei oota. Keksikää joku toinen jo tai syökää persaukiset kotonanne
- Anonyymi00006
Älkää tulko tänne! Täällä on tarpeeksi jo persaukisia punikkeja pyörimässä.
- Anonyymi00011
Niipä, syökää vaikka paskaanne. Kellari ylivoimasesti paras mesta jousassa. Harmi vaan on monesti humalaiset asiakkaat jotka heittelee sopimattomia vitsejä jotka eivät ole lapsiperheille. Siksi kannattaa mennä viikolla sinne mielummin
- Anonyymi00009
Noi oli ennen. Sunnuntaisin siellä oli keittiö kiinnikin mutta ei kai oo enää ollu kapen käymisen jälkeen.
- Anonyymi00016
Oisi vielä pari pistettä mahtunut.
- Anonyymi00017
Et sinä tule lomailemaan tänne , sinähän kerroit muuttaneesi Mikkeliin lomailemaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3881599Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan841081Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94942Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63859Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43773Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49768- 60730
- 121725
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10698- 39679
- 57636
- 50626
- 45567
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33558- 33555
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518- 49503
- 82497