Minä naisena

Anonyymi-ap

Moiiii
Olen aina tiennyt olevani erilainen ja yritin olla ns. äijä liian pitkään. Kunnes myönsin ittelleni, että olenkin nainen ja kun aloin pukeutua naisten vaatteisin, niin sen jälkeen ilo palasi elämääni.
En siis saa siitä mitään seksuaalista kiksiä, vaan saan olla sellainen mikä olen, ainoastaan kun katsoo peiliin tai käy wc:ssä niin totuus palautuu mieleen, muuten en huomaisi että mulla onkin miehen keho.
Väkivallan pelossa olen yrittäny olla erottumatta joukosta, mut kyllä naiset näköjään huomaa mikä olen, ainakin hymyistä päätellen

13

220

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Heh, voin kuvitella tilanteen. Itselläni on nappi korvikset, nuttura, värikkäitä paitoja ja palazzo housut. Kun olen odotellut linja-autoa monet naiset ovat yrittäneet ottaa salaa kuvia minusta, olen kyllä huomannut asian☺️ Osa on ollu erään eroopassa sotaa käyvän maan kansalaisia, mut jos olen niin kaunis tai erikoinen, niin siitä vaan kuvaamaan. Tsemppiä, rohkeasti vaan pukeutumaan👍

• Anonyymi00002

Minäkin, kun kävin postilaatikolla mekossa ja korkkaeissa, kun tiesin että muut asukkaat eivät oleet paikalla ja kuulin sitten että auto hidasti ja kääntyi pihaan, silloin tuli kiire poistua paikalta, mut eihän se korkkareissa onnistu ja tietyti ko. henkilö huomasi minut, ei ainakaan vielä ole asiasta levittänyt juoruja, ehkä, toivottasti

• Anonyymi00003

Nyt olen uskaltanut käydä ulkona muutaman kerran naisten vaatteissa ja naapurit ovat nähneet, mut ei niitä näköjään kiinnosta mitä mulla on päällä👍eivät ole ainakaan kyselly tai ihmetelly vaatetusta.
      Mut hyvässä toivossa etiäpäin, ehkä mut hyväksytään sellaisena kun olen, eikä tarvii pelätä väkivaltaa. Saa nähä kuinka käy

• Anonyymi00005

Ei naiset ihaile sinua jos sitä luulet. Naiset on ehdollestettu ja kasvatettu olemaan kilttejä, joskus liiankin. Mistä on merkki että antavat miesköriläiden viedä turvalliset tilansa, urheilusarjansa, mitalinsa, itsekunnioituksensa ja oikeutensa kehollisen koskemattomuuteen ja turvakoteihin ilman miehiä jne. Koska jopa miehen fetissin toteutus ja kieroon kasvamisen silittely on yhteiskunnassa tärkeämpää kuin bionaisten kokemukset. Mietipä sitä. Vai oletko niin itsekeskeinen että et osaa? Se on miehistä jos mikä.

• Anonyymi00006

Vaikea sanoa mitä kommenttia tarkalleen tarkoitat, mutta ei ensimmäisessä kirjoitettu mitään naisten ihailusta ko. henkilöä kohtaan, vaan että jotkut naiset kyllä huomaavat henkilön olevan trans ja siksi hymyilevät. Koska se on heidän mielestään huvittavaa tai näkevät sellaisen ensimmäistä kertaa ja siksi hymyilevät.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Vaikea sanoa mitä kommenttia tarkalleen tarkoitat, mutta ei ensimmäisessä kirjoitettu mitään naisten ihailusta ko. henkilöä kohtaan, vaan että jotkut naiset kyllä huomaavat henkilön olevan trans ja siksi hymyilevät. Koska se on heidän mielestään huvittavaa tai näkevät sellaisen ensimmäistä kertaa ja siksi hymyilevät.

Yleensä naiset hymyilevät tsempatakseen ja osoittaakseen tukea, ei siksi, että pitäisivät huvittavana.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Yleensä naiset hymyilevät tsempatakseen ja osoittaakseen tukea, ei siksi, että pitäisivät huvittavana.

Totta.
        Mutta, pienellä paikkakunnalla jossa ihmiset ehkä ovat kuulleet että trans ihmisiä on olemassa, mutta eivät ole koskaan tavanneet sellaisia, saattaa ensi näkeminen hämmästyttää ja huvittaa.
        Kun eräs vanhempi kassaneiti tajus että olen trans, hihkaisi ja hypähti tuolilta, hyvä ettei pudonnut lattialle😍

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Totta.
        Mutta, pienellä paikkakunnalla jossa ihmiset ehkä ovat kuulleet että trans ihmisiä on olemassa, mutta eivät ole koskaan tavanneet sellaisia, saattaa ensi näkeminen hämmästyttää ja huvittaa.
        Kun eräs vanhempi kassaneiti tajus että olen trans, hihkaisi ja hypähti tuolilta, hyvä ettei pudonnut lattialle😍

Muutin PK-seudulle prosessin jälkeen ja käydessäni joskus pienellä paikkakunnalla, jossa kasvoin oli kerran koominen tilanne, kun äitini entinen (eläkkeellä oleva) työkaveri (nainen, itse olen transmies) sattui näkemään minut kaupassa. Blendaan muuten, mutta hän tunnisti minut vanhempieni seurassa. Ja ai että, kun hänelle oli vaikeaa. Hän siis ryki ja yski vaikeana. Kun toisaalta ei sitä nyt voi sormella osoittaa, että katsokaa kaikki, tuossa on nyt "sellainen". Mutta kun olisi aivan pakko päästä alleviivaamaan, että minä tiedän, että tuo ihminen tuossa on "sellainen".

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Muutin PK-seudulle prosessin jälkeen ja käydessäni joskus pienellä paikkakunnalla, jossa kasvoin oli kerran koominen tilanne, kun äitini entinen (eläkkeellä oleva) työkaveri (nainen, itse olen transmies) sattui näkemään minut kaupassa. Blendaan muuten, mutta hän tunnisti minut vanhempieni seurassa. Ja ai että, kun hänelle oli vaikeaa. Hän siis ryki ja yski vaikeana. Kun toisaalta ei sitä nyt voi sormella osoittaa, että katsokaa kaikki, tuossa on nyt "sellainen". Mutta kun olisi aivan pakko päästä alleviivaamaan, että minä tiedän, että tuo ihminen tuossa on "sellainen".

Niinpä niin, tuttu tilanne. Joitakin alkaa yllättäen yskiä kun minut näkee, pitäisköhän vaihtaa hajuvettä☺️
        Sitä tuo, että salaa yritetään kuvata varmaankin tarkoitti, että pääsee näyttämään tutuille että on nähnyt nyt sellaisen " kummajaisen" tässä on kuva siitä.
        Ja se oli itseironiaa, veikkaan, ettei henkilö välittänyt enää siitä että sitä kuvataan ulkonäön tähden, ei siksi että olisi niin kaunis että naisetkin ihailee

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Niinpä niin, tuttu tilanne. Joitakin alkaa yllättäen yskiä kun minut näkee, pitäisköhän vaihtaa hajuvettä☺️
        Sitä tuo, että salaa yritetään kuvata varmaankin tarkoitti, että pääsee näyttämään tutuille että on nähnyt nyt sellaisen " kummajaisen" tässä on kuva siitä.
        Ja se oli itseironiaa, veikkaan, ettei henkilö välittänyt enää siitä että sitä kuvataan ulkonäön tähden, ei siksi että olisi niin kaunis että naisetkin ihailee

Oi kiitos, nyt ymmärrän minäkin miks jotkut ihmiset kiertävät minunkin ympärillä vilkuillen syrjäsilmällä minua ja haluavat lopulta ottaa selfien itsestään ja valitsevat sellaisen kuvakulman että minäkin varmasti näyn siinä kuvassa

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Oi kiitos, nyt ymmärrän minäkin miks jotkut ihmiset kiertävät minunkin ympärillä vilkuillen syrjäsilmällä minua ja haluavat lopulta ottaa selfien itsestään ja valitsevat sellaisen kuvakulman että minäkin varmasti näyn siinä kuvassa

Onneksi sinä tiedät mitä muiden selfiekamerassa näkyy. On se hyvä, että itsetunto on korkealla ja kuvittelet muiden haluavan kuviasi. Ei kerro muuta kuin sen, ettet mene läpi ja haluavat kuvata "transun".

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Onneksi sinä tiedät mitä muiden selfiekamerassa näkyy. On se hyvä, että itsetunto on korkealla ja kuvittelet muiden haluavan kuviasi. Ei kerro muuta kuin sen, ettet mene läpi ja haluavat kuvata "transun".

Etten mene läpi, mistä ?
        Tietenkin ne haluaa myös kuvaan "transun". Jos pyörrii 5min ympärillä ja lopulta haluaa ottaa selfien ja asettuu 2-3 metrin päähän minusta ja kamera on niin korkealla että kuvassa näkyy korkeintaan päälaki, niin miksi se kuvakulma pitää valita sellaiseksi, että minä näyn siellä takana. Ilmansuuntia on aika monta mistä valita ja taustoja, ei tässä minun itsetunnosta, eikä kuvitelmista ole kyse

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Etten mene läpi, mistä ?
        Tietenkin ne haluaa myös kuvaan "transun". Jos pyörrii 5min ympärillä ja lopulta haluaa ottaa selfien ja asettuu 2-3 metrin päähän minusta ja kamera on niin korkealla että kuvassa näkyy korkeintaan päälaki, niin miksi se kuvakulma pitää valita sellaiseksi, että minä näyn siellä takana. Ilmansuuntia on aika monta mistä valita ja taustoja, ei tässä minun itsetunnosta, eikä kuvitelmista ole kyse

Sinäkin olet huomannut saman meiningin, eikö ole mielenkiintoista että joitakin ihmisiä kiinnostaa toisten ulkonäkö, josta pitää vielä sitten ottaa kuvakin☺️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      90
      1039
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      228
      840
    3. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      72
      806
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      51
      679
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      62
      627
    6. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      35
      581
    7. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      547
    8. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      47
      529
    9. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      30
      525
    10. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      37
      520
    Aihe