"Minäminää toistava" henkilö on itsekäs ja itseen keskittyvä ihminen, joka puhuu vain itsestään, omista asioistaan ja tarpeistaan.
Hän ei kuuntele muita eikä välitä muiden tunteista.
Tyypillisiä piirteitä ovat:
Jatkuva puhe itsestä.
Kääntää jokaisen aiheen omiin kokemuksiinsa.
Empatian puute.
Ei osaa tai halua ajatella muiden asemaa.
Huomion tarve.
Haluaa olla aina keskipisteenä.
Vähättely.
Pitää omia mielipiteitä ja tekoja muita tärkeämpinä.
MinäIhmisenOmaNapa.
32
78
Vastaukset 32
- Anonyymi00001
Onneksi sinä et puhu omista kokemuksista, harrastuksista, matkailusta etkä mistään. Johtuu siitä että sinulla ei ole omia kokemuksia, harrastuksia ja et matkustele laisinkaan etkä tee mitään.
Sinulle riittää kun ihmettelet toisten tekemisiä ja rakentelet niistä omia keskustelujasi.
Pattayan palstalla olet mutta kerrot ettei Pattayalla ole mitään tekemistä. Olet Suomessa mutta et tee mitään sielläkään mitään muuta kuin itket kun toisilla on elämä ja kiinnostuksenkohteita.
Sinun ainoa kiinnostuksenkohde on rakkaasi elämä, joka näyttää minusta ihan perusjampparin elämältä. Ei ole jahteja eikä rantahuviloita hänellä. Juoksuharrastus on halpa harrastus, jopa ilmainen ja Thaimaassa vuoden lenkkarit maksaa 50 euroa, kolmet lenkkarit. Ei ole kovinkaan ökyä. - Anonyymi00002
Mihin kyrvånsyylå ajattelit keskittyä??
- Anonyymi00003
Kerro Pikku-Posso taas ne syyt koulukiusaamiseen? Lumppusysteri oli ainakin yksi ja sitten jollakin oli puukengät. Kerro niistä täällä Pattayan palstalla, kuten aiemminkin. Ei tainnut olla kyseessä se että sinua oli kiusattu, vaan se että sinulla oli hauskaa kun jotakin oli kiusattu. Kerro koko tarina ja kerro samalla miksi koulukiusaaminen on mielestäsi hauskaa ja suotavaa?
- Anonyymi00004
Ainahan näitä voidaan vertailla näitä tarinoita ja miettiä mikä kuuluu tänne Pattayan palstalle ja mikä ei kuulu.
Pähkinälaakson kostaja kertoilee mielellään tarinoita kun oli nuoriso-ohjaajana ja pullakuskina. Nuoruudessaan pelasi Commodorea ja tykkäsi ajella vaimonsa Ladalla, jota minäminä kutsui kuningasautoksi.
Yhtäkkiä olikin jo sitten kalliita Bemareita ja jenkkivaneja minäminällä.
Saksan autobahnalla niillä M-sarjan Bemuilla päästeli menemään. Mallorcalla ajeli avo-Golfilla pyyhe päässä ja oli oikein sheikiksi luultu joka haaremin kanssa siellä menee minäminä.
Sairaseläkkeestään puhui vuosikaudet kuinka taitava piti olla että siihen pääsi ja kuinka muhkea se on, kun palkka IT-guruna oli 8000 euroa kuukaudessa ja jo markka-aikaan 36 000 markkaa. Oli tietokonekauppias ja vaikka mitä samaan aikaan koelentäjä ja keksijä. Minäminä.
Majurin eläkekin se sitten oli toisinaan minäminälle ja royalteja tuli Vaisalalsta. Thaimaasta ei osaa vieläkään sanoa mitään muuta kuin että se on kaatopaikka ja kehitysmaa, ja mainitsee liikenteen aina kun kuulee positiivisen lauseen Thaimaasta.
Nykyisin selittelee ummet ja lammet mikrobiläälleistä jotka tulonlisänä hänelle maksetaan 70 000 euroa vuodessa. Sairaalakäynneistä on kovin ylpeä kun Meilahteen ja muualle hesoihin pääsee että oikein postittelee sairaalakuvia Pattayan palstalle. Minäminäminä.
Lääkekaton saavuttaminen on elämänsä hienoimpia hetkiä ja kertoa miten operaatiot onnistui, miten lääkkeet toimii ja laittaa kuvan kun vaimo tulee saattamaan sairaalasta kotiin Minäminän.
Myyrmäessä minäminä solmii ihmissuhteita narkkareiden ja mustalaisten kanssa koska minäminä on niin ihanan sosiaalinen mies.
Minäminä Posso selviää väkivallasta puhumalla mutta kantaa pamppua mukanaan.
Minäminää ei kuulema moottoripyörät kiinnosta paitsi sitten jos olisi rahaa niin sitten kiinnostaisi. Thän voi esittää kysymyksen että mihis ne minäminän miljoonatienestit ovat kadonneet ettei saa ostettua muutaman tonnin prätkää?
Tekoälystä Posso on keskustellut satoja kertoja Pattayan palstalla ja esitellyt sille kysymyksiä ja postittelee ne tänne tuo minäminä.
Otaniemessä pohtivat porukalla experttien kanssa kuka on kuka Pattayan palstalla.
Siellä minäminä keksi olevansa "seniorijärjestelmänvalvoja" ja ilmoitti sen Pattayan palstalle. Minäminän vaimo poimii marjoja ja siitäkös minäminä sitten kertoo Pattayan palstalla että tulee rahaa eurotolkulla jotka rouva saa matkakassaansa.
Keksi olevansa minäminä myös lahjakas polkupyöräilijä Vantaalla ja laittoi siitä kuvia joissa vaimolla peräti kolme kättä.
Kovasti jutteli minun veneilystä ja keksi sitten siitä omia versioita Pattayan palstalla joita ei sitten olisi saanut oikaista koska minäminä hallitsee veneilynkin ilman veneilyä.
Minäminä on lennellyt öljysheikkien kanssa yksityiskoneilla vaimonsa seurana joka teki sheikeille 12 tunnin puuroja vartissa.
Loppuaika minäminällä kuluukin naureskella niille joiden matkailuja epäilee illuusiomatkailuksi ilman että itsellään olisi mitään annettavaa matkailulle minnekään.
Se on sellainen se minäminä että katkeroituu jopa siitä että minä tiedän Pattayan maratonista aika paljon ja juoksemisesta 45 vuoden kokemuksella mutta Posso-poika se vaan silti jakaa ohjeitaan Vantaalta käsin että pitää juosta maratoni ennen ensimmäistä maratonia.
2010- Anonyymi00010
Voi hyvänen sentään taasen mikä avautuminen omanapanarssulta, kyllä on ottanu pahasti kipeetä.
- Anonyymi00006
Juu valtaosa tapahtumista on factaa, mutta sinun liioittelemaa kokonaisuutena, olen monasti todistanut aloittavani työurani nuorisotyössä ja lopettavani sen yliopistolla sql asiantuntijana, tosin olin sitä aikaisemmin vielä pullakuskina, siihen väliin mahtuu monta eri elämän vaihetta, sinun maratooneistasi en ole millään muotoa kiinnostunut, mutta narsismisi on häiritsevää, samoin vanhenemisesi, tutki sen syy nopeasti.
- Anonyymi00007
Narsismillesi et voi mitään, se on lähes mahdotonta parantaa, vaikka olet maksanut siitä kovan hinnan, samoin läheisesi.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Narsismillesi et voi mitään, se on lähes mahdotonta parantaa, vaikka olet maksanut siitä kovan hinnan, samoin läheisesi.
2010 ja laiffila oletteko koskaan ajatelleet vaihtaa taktiikkaa, koska vuosien riitely ei ole johtanut mihinkään, voisitte aloittaa kunnioituksella minä ja senssu olemme teita molempia vuosia vanhempia, ja ainakin minua on opetettu että pennut kunnioittavat vanhempiaan olisivat he millaisia tahansa, heillä on jotain enemmän ja se on elämän kokemusta, minä olen monessa asiassa senssun kanssa eri mieltä mutta koska hän on minua vanhempi, en puutu hänen kirjoituksiin, ne on hänen mielipiteitään mihin hänellä on varmasti oikeus, siinä kuin sinulla 2010.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
2010 ja laiffila oletteko koskaan ajatelleet vaihtaa taktiikkaa, koska vuosien riitely ei ole johtanut mihinkään, voisitte aloittaa kunnioituksella minä ja senssu olemme teita molempia vuosia vanhempia, ja ainakin minua on opetettu että pennut kunnioittavat vanhempiaan olisivat he millaisia tahansa, heillä on jotain enemmän ja se on elämän kokemusta, minä olen monessa asiassa senssun kanssa eri mieltä mutta koska hän on minua vanhempi, en puutu hänen kirjoituksiin, ne on hänen mielipiteitään mihin hänellä on varmasti oikeus, siinä kuin sinulla 2010.
Elätkö jossain -50 luvulla, tuollainen horina vanhempien kunnioittamisesta on aivan täyttä skeidaa. Sana on aina vapaa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Elätkö jossain -50 luvulla, tuollainen horina vanhempien kunnioittamisesta on aivan täyttä skeidaa. Sana on aina vapaa.
Aivan oikein sana on aina vapaa tällä katskilla puolin ja toisin.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Aivan oikein sana on aina vapaa tällä katskilla puolin ja toisin.
Vastasitko taas isäntähahmosi puolesta.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
ei kysymys ole sananvapauksesta vaan sivistyksestä, joka lahkolaisilla
on hukassa. - Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinun pennutko kunnioittaa isäänsä? Ethän sinä ole heitä nähnytkään 30 vuoteen etkä lapsenlastasi ollenkaan. Kun olet niin kovin mukava mies niin miksi vaimosi tekevät itsareita ja eroavat, niiltä lähtee hampaat ja tukka?
Miksi vaimoltasi karkailee virtsa? Tyypillinen alistettu vaimo. - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
on hukassa.Sivistys ja Pasanen. Sallitko pienen hörähdyksen?
Nolompaa junttia ei ole maahan pohjoiseen syntynyt, joten älä viitsi puhua sivistyksestä. Kunnioitat siis omaa sivupersoonaasi koska hän on sinua vanhempi herrasmies joka nauraa kikattaa koulukiusaamiselle ja tarjoilee pesismailaa polviin jos joku menee tapaamaan häntä sinne missä hän ei ole koskaan silloin kun siellä on joku muu.
Joko Pasanen osaat sanoa miksi ei Senssulla ole yhtään omaa kuvaa Thaimaasta?
Ei pojasta, Harlikoista eikä mistään. Mikä estää ottamasta kuvaa? - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sivistys ja Pasanen. Sallitko pienen hörähdyksen?
Nolompaa junttia ei ole maahan pohjoiseen syntynyt, joten älä viitsi puhua sivistyksestä. Kunnioitat siis omaa sivupersoonaasi koska hän on sinua vanhempi herrasmies joka nauraa kikattaa koulukiusaamiselle ja tarjoilee pesismailaa polviin jos joku menee tapaamaan häntä sinne missä hän ei ole koskaan silloin kun siellä on joku muu.
Joko Pasanen osaat sanoa miksi ei Senssulla ole yhtään omaa kuvaa Thaimaasta?
Ei pojasta, Harlikoista eikä mistään. Mikä estää ottamasta kuvaa?Mitä sinä et ymmärtänyt kuin sanoin etten ota kantaa senssun kirjoituksiin, koska hän on minua vanhempi, mistä kuvittelet että en ole tavannut pentujani, ja heidän pentujaan, mistä nämä harhat on peräisin, osamaksu.
Jos olet vielä siinä uskossa että olen senssu, otan osaa, ja vahvasti, ongelmasi ei ole ihan vähäisiä. - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mitä sinä et ymmärtänyt kuin sanoin etten ota kantaa senssun kirjoituksiin, koska hän on minua vanhempi, mistä kuvittelet että en ole tavannut pentujani, ja heidän pentujaan, mistä nämä harhat on peräisin, osamaksu.
Jos olet vielä siinä uskossa että olen senssu, otan osaa, ja vahvasti, ongelmasi ei ole ihan vähäisiä.Sen tietää siitä että kahdella eri ihmisellä ei voi olla aivot väärinpäin päässä samalla palstalla ja ovat kaikkien paitsi toistensa kimpussa. Täällä on ihan oikeita ihmisiä jotka ovat sinua vanhempia ja olet silti heidän kimpussaan, mutta mielikuvituskaveria kunnioitat. Kerroit olevasti isoisä, mutta et ole sanonut yhtään sanaa tyttärestäsi 16 vuoteen täällä vaan sanoit että pitää olla niin vähän tekemisissä pentujen kanssa kuin ikinä voi ja kerroit niiden tulevan aivan helvetin kalliiksi. Sinulle ne eivät ole ainakaan maksaneet senttiäkään 25 vuoteen, paitsi että Kela peri sinulta ruokkomaksut takaisin.
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
on hukassa.Nyky suomessa kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sen tietää siitä että kahdella eri ihmisellä ei voi olla aivot väärinpäin päässä samalla palstalla ja ovat kaikkien paitsi toistensa kimpussa. Täällä on ihan oikeita ihmisiä jotka ovat sinua vanhempia ja olet silti heidän kimpussaan, mutta mielikuvituskaveria kunnioitat. Kerroit olevasti isoisä, mutta et ole sanonut yhtään sanaa tyttärestäsi 16 vuoteen täällä vaan sanoit että pitää olla niin vähän tekemisissä pentujen kanssa kuin ikinä voi ja kerroit niiden tulevan aivan helvetin kalliiksi. Sinulle ne eivät ole ainakaan maksaneet senttiäkään 25 vuoteen, paitsi että Kela peri sinulta ruokkomaksut takaisin.
Ihanko noin ihan itse päättelet, ettei vaan nämä ole sinun omakohtaisia kokemuksiasi, ei minulla ole tuollaista kokemusta,sinun ongelmasi siis todellakin jos kuvittelet että olen senssu, joten koko kommenttisi ensimmäinen lauserakenne on täysin harhainen, minä en ole senssu.
Kyllä olen isoisä tai pappa paremmin kahdelle lapsenlapselle, mutta en puutu tyttäreni enkä poikani elämään mitenkään, koska he elävät omaa elämäänsä, vastaavat itse tekemistään päätöksistä, oli ne hyviä tai huonoja, ja olisihan se hieman naurettavaa, molemmat ovat jo pitkälti yli 30 lähempänä 40.
Niinkö kela on sinua kohdellut, etkö ole maksut ruokoja, miten kela siihen liittyy, luulin että jos jätät maksamatta mittari ulosmittaa ne suoraan palkastasi, mihin siinä kelaa tarvitaan, oletko siis varaton, että mittari ei pysy mittaamaan mitään, maksaako kela silloin äidille, ja yrittää periä niitä sinulta takaisin, eiks niitä maksuja maksella vajaa 20 vuotta, resu. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ihanko noin ihan itse päättelet, ettei vaan nämä ole sinun omakohtaisia kokemuksiasi, ei minulla ole tuollaista kokemusta,sinun ongelmasi siis todellakin jos kuvittelet että olen senssu, joten koko kommenttisi ensimmäinen lauserakenne on täysin harhainen, minä en ole senssu.
Kyllä olen isoisä tai pappa paremmin kahdelle lapsenlapselle, mutta en puutu tyttäreni enkä poikani elämään mitenkään, koska he elävät omaa elämäänsä, vastaavat itse tekemistään päätöksistä, oli ne hyviä tai huonoja, ja olisihan se hieman naurettavaa, molemmat ovat jo pitkälti yli 30 lähempänä 40.
Niinkö kela on sinua kohdellut, etkö ole maksut ruokoja, miten kela siihen liittyy, luulin että jos jätät maksamatta mittari ulosmittaa ne suoraan palkastasi, mihin siinä kelaa tarvitaan, oletko siis varaton, että mittari ei pysy mittaamaan mitään, maksaako kela silloin äidille, ja yrittää periä niitä sinulta takaisin, eiks niitä maksuja maksella vajaa 20 vuotta, resu.Ja mistä resupetteri kuvittelet että olen kaikkien kimpussa, siitä samasta syystä että kuvittelet minun olevan senssu, voi luoja, sinulla on todellakin laiffila päässä pahasti heittoa, väärään suuntaan, olethan kertomasi mukaan tuta-di
olethan... 555555555555555555555555555555 - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ja mistä resupetteri kuvittelet että olen kaikkien kimpussa, siitä samasta syystä että kuvittelet minun olevan senssu, voi luoja, sinulla on todellakin laiffila päässä pahasti heittoa, väärään suuntaan, olethan kertomasi mukaan tuta-di
olethan... 555555555555555555555555555555Pasanen kännissä, olipa yllätys. Kerro lisää niistä ajoista kun sinäsinäsinä matkustit keittiömestarin siivellä öljyministerien yksityiskoneella!? Tuliko lento pisteitä vaiko lentopisteitä?
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Pasanen kännissä, olipa yllätys. Kerro lisää niistä ajoista kun sinäsinäsinä matkustit keittiömestarin siivellä öljyministerien yksityiskoneella!? Tuliko lento pisteitä vaiko lentopisteitä?
Kysäise samalla Senssulta uskooko hän noihin lentoihin?
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Pasanen kännissä, olipa yllätys. Kerro lisää niistä ajoista kun sinäsinäsinä matkustit keittiömestarin siivellä öljyministerien yksityiskoneella!? Tuliko lento pisteitä vaiko lentopisteitä?
Laitahan taas di pari kattilaa päähäsi, että olet mielenvikainen.
Kyllä ex on tunnettu suomalainen keittiömestari, jos oli töissä deltalla, ja valmisti ainakin neljä kertaa pienkoneessa, syötävää matkustajille, minä pääsin muutaman kerran lentämään mukana, ja kymmeniä kertoja deltalla, saksaan usaan sekä aasiaan, reittikoneelle, yleensä avecina, joka oli lentoyhtiön tapa, henkilökunnalle.
Muuten private jeteissä on pienet keittiöt, jossa voidaan valmistaa ja lämmittää ruokaa, tietysti ilman avotulta, mikroaaltouunit, eivät ole samoja kuin meillä kotona, samoin kahviautomaatit, mutta mistäpä sinä sen tietäisit tuskin olet edes kuvissa nähnyt. - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kyllä ex on tunnettu suomalainen keittiömestari, jos oli töissä deltalla, ja valmisti ainakin neljä kertaa pienkoneessa, syötävää matkustajille, minä pääsin muutaman kerran lentämään mukana, ja kymmeniä kertoja deltalla, saksaan usaan sekä aasiaan, reittikoneelle, yleensä avecina, joka oli lentoyhtiön tapa, henkilökunnalle.
Muuten private jeteissä on pienet keittiöt, jossa voidaan valmistaa ja lämmittää ruokaa, tietysti ilman avotulta, mikroaaltouunit, eivät ole samoja kuin meillä kotona, samoin kahviautomaatit, mutta mistäpä sinä sen tietäisit tuskin olet edes kuvissa nähnyt.ex vastasi koko deltan euroopan catering toiminnasta, ja valmisti itse brikat first ja business luokkiin, siis suomesta lähteviin.
Aikaisemmin kerroin että noita ruoka-annoksia on varattu jokaiselle matkustajalle first luokassa muistaakseni 8 ja business luokassa 3-4 annosta joka lennolla, eikä niitä kaikkea syödä, ex- kuljetti brikat meile kotiin jossa ne pakastettiin, ja sieltä
tuli uskomattomia ruokia, jos firstissä on kahdeksen paikkaa, ja joka lennosta jää 7 syömätöntä ateriaa, ne menisi muuten roskikseen, joten ne sai viedä kotiin.
Se oli muutenkin uskomatonta, kaikki koneessa myytävät ns. verovapaat tuotteet, pitää joko tullata, tai hävittää lennon jälkeen, kentällä oli sellainen hydraulinen puristin minne nämä myymättömät tuotteet kannettiin, ja siellä meni silpuksi paljon makeisia, parfyymia, alkoholia yms. Usassa ne myytiin valtion myymälässä, suomessa roskikseen kylmästi. - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
ex vastasi koko deltan euroopan catering toiminnasta, ja valmisti itse brikat first ja business luokkiin, siis suomesta lähteviin.
Aikaisemmin kerroin että noita ruoka-annoksia on varattu jokaiselle matkustajalle first luokassa muistaakseni 8 ja business luokassa 3-4 annosta joka lennolla, eikä niitä kaikkea syödä, ex- kuljetti brikat meile kotiin jossa ne pakastettiin, ja sieltä
tuli uskomattomia ruokia, jos firstissä on kahdeksen paikkaa, ja joka lennosta jää 7 syömätöntä ateriaa, ne menisi muuten roskikseen, joten ne sai viedä kotiin.
Se oli muutenkin uskomatonta, kaikki koneessa myytävät ns. verovapaat tuotteet, pitää joko tullata, tai hävittää lennon jälkeen, kentällä oli sellainen hydraulinen puristin minne nämä myymättömät tuotteet kannettiin, ja siellä meni silpuksi paljon makeisia, parfyymia, alkoholia yms. Usassa ne myytiin valtion myymälässä, suomessa roskikseen kylmästi.On aivan käsittämättömän sarkastista lukea näitä ravintola juttuja, ex oli alansa huippu, teki meille tuhansia kokelluruokia, alku, pää ja jälkiruokia, ja täällä tapellaan siitä laitetaanko pihviin hunajaa, ja onko paistoaste kengänpohja, well vai done.
Olen täällä nauranut välillä ääneen tätä uskomatonta ruuan laittotaitoa, ilman mitään käsitystä asiasta... 5555555555555555555 - Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Muuten private jeteissä on pienet keittiöt, jossa voidaan valmistaa ja lämmittää ruokaa, tietysti ilman avotulta, mikroaaltouunit, eivät ole samoja kuin meillä kotona, samoin kahviautomaatit, mutta mistäpä sinä sen tietäisit tuskin olet edes kuvissa nähnyt.Älä puhu Pasanen paskaa. Kukaan ei huvikseen lentele vaimon mukana ja sinähän kävi itsekin tarinan mukaan töissä. Sinä et tiedä mitään mistään yksityiskoneiden keittiöistä, eikä keittiömestarit ole lentohenkilökuntaa vaikka olisivat cateringissa töissä. Siihen on ihan oma koulutus.
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
ex vastasi koko deltan euroopan catering toiminnasta, ja valmisti itse brikat first ja business luokkiin, siis suomesta lähteviin.
Se oli muutenkin uskomatonta, kaikki koneessa myytävät ns. verovapaat tuotteet, pitää joko tullata, tai hävittää lennon jälkeen, kentällä oli sellainen hydraulinen puristin minne nämä myymättömät tuotteet kannettiin, ja siellä meni silpuksi paljon makeisia, parfyymia, alkoholia yms. Usassa ne myytiin valtion myymälässä, suomessa roskikseen kylmästi.Tuli varmasti aivan uskomattomia ruokia koska kukaan ei usko.
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
On aivan käsittämättömän sarkastista lukea näitä ravintola juttuja, ex oli alansa huippu, teki meille tuhansia kokelluruokia, alku, pää ja jälkiruokia, ja täällä tapellaan siitä laitetaanko pihviin hunajaa, ja onko paistoaste kengänpohja, well vai done.
Olen täällä nauranut välillä ääneen tätä uskomatonta ruuan laittotaitoa, ilman mitään käsitystä asiasta... 5555555555555555555Koko Euroopasta vastaava keittiömestari teki, kenellepäs muullekaan "tuhansia kokelluruokia", alku ja pää ja jälkiruokia unohtamatta kuin Possolle. Näinhän se homma toimii että satojen possojen kokemuksen jälkeen Posso on Euroopan ykkösmaistelija.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Koko Euroopasta vastaava keittiömestari teki, kenellepäs muullekaan "tuhansia kokelluruokia", alku ja pää ja jälkiruokia unohtamatta kuin Possolle. Näinhän se homma toimii että satojen possojen kokemuksen jälkeen Posso on Euroopan ykkösmaistelija.
Pullakuskista koemaistajaksi ja siitä sitten yksityiskoneeseen 150 kiloisena sheikkien kanssa.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Koko Euroopasta vastaava keittiömestari teki, kenellepäs muullekaan "tuhansia kokelluruokia", alku ja pää ja jälkiruokia unohtamatta kuin Possolle. Näinhän se homma toimii että satojen possojen kokemuksen jälkeen Posso on Euroopan ykkösmaistelija.
just noin 15 vuoteen mahtuu monta viikonloppua, ja ex halu tehdä ruokia, joista palstalaiset eivät ole kuulleetkaan, ex piti kovasti ruuanlaitosta, ja rakenteli kaikenlaisia kokeiluja, joten huvittaa keskustelut tällä palstalla, pihviin hunajaa, ja kengänpohjista, kyllä pihvin kypsennetään hunajalla, sanoin sadoilla muilla mausteilla, kiitos possottelusta varsin miehenkästä neiti sievänen.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
just noin 15 vuoteen mahtuu monta viikonloppua, ja ex halu tehdä ruokia, joista palstalaiset eivät ole kuulleetkaan, ex piti kovasti ruuanlaitosta, ja rakenteli kaikenlaisia kokeiluja, joten huvittaa keskustelut tällä palstalla, pihviin hunajaa, ja kengänpohjista, kyllä pihvin kypsennetään hunajalla, sanoin sadoilla muilla mausteilla, kiitos possottelusta varsin miehenkästä neiti sievänen.
Apinakin tietää enemmän ruoanlaitosta kuin sinä kuponkiruokalamies.
"Rakenteli kokeiluja" ei kuulu ruoanlaiton sanastoon eikä edes suomenkieleen ja miksi muutuit hunaja-senssuksi yhtäkkiä kun senssun vaimohan on "hammaslääkäri"? Lopeta kännääminen. Peräti sadoilla mausteilla pihvi? Miksei samantien miljoonilla?
- Anonyymi00032UUSI
Jos omista kokemuksista puhuminen on itsekästä, niin mitäs se on kun puhuu vain toisista ja toisten kokemuksista? Eikös se ole juoruamista? Sellaisia löytyy sekä miehistä että naisista ja yleisin motiivi on kateus joka on naamioitu paheksunnaksi.
Ne on juoruämmiä molemmat.
Kun naapuri hankkii uuden auton niin aina löytyy naapurustosta se työtön ketjupolttaja joka kertoo vaimolleen että "Nyt se tyhmä muIkku on ostanut ihan paskan auton ja varmaankin osamaksulla niin ettei ole enää varaa ostaa makkaraa leivän päälle" ja sitten vääntää vielä sellaisen ahdistuneen tekonaurun siihen päälle.- Anonyymi00033UUSI
Tuon kysymyksen voit Laiffi esittää itsellesi ..... mitäs se on kun puhuu vain toisista ja toisten kokemuksista?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466