Lattiakaivon oikeaoppinen pesu

Anonyymi-ap

Opiskelen toimitilahuoltajaksi ja oon jäänyt jumiin yhden asian pohdintaan. Tämä on tyhmä kysymys ja voisin kysyä sen opettajaltakin, mutta kysynpä silti myös täältä. Kun lattiakaivo pestään suihkutilassa, miten toimitaan siinä kohtaa, kun kyseinen kaivo pitäisi huuhdella suihkuhanalla ennen kannen kiinnilaittamista? Jos olen käyttänyt molempia käsiä (kuten todennäköisesti ergonomisesti pitäisi) kannen sisäpuolen pesuun, enhän mä voi niillä käsineillä koskea hanaan ja suihkuletkuun, joka on jo pesty?!? Mut sit jos laitan kaivonkannen jo paikalleen ja vaihdan käsineet niin se kaivonkannen sisäpuoli ei tule kunnolla huuhdelluksi. Koulussa oli joku video aiheesta, jossa asiaa ei tuotu esille ja en tiedä onko se niin itsestäänselvää, että se pitäisi tietää vaan. Näyttöä ajatellen jäänyt vaivaamaan, että en voi siinä kohtaa vaihtaa käsineitä 50 kertaa ja siivota suihkua 100 kertaa uudestaan näyttääkseni, että ymmärrän aseptiikan. Kiitos jos joku viitsii asiallisesti valaista mua tässä.

2

<50

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olen tehnyt huuhtelun puhtain käsin viimeisenä tehnyt yleensä, tai kertakäyttö hanskat kädessä.

Näytössä vuosia sitten jo hyväksyttiin tämä tehdä viimeisenä.

• Anonyymi00002
      UUSI

Tee siten kun näet parhaaksi. Kuka sen kaivonpesun perään kyselee. Olen siivooja ja kokemusta on erilaisista töistä. Tällä heykellä siivoustyö on minuuttipeliä, eli tuötä ei pysty/ kykene tekemään antaumuksella niin hyvin että koko toimialue olisi presiis. On mentävä tuhat sata lasissa, hiki otsalla , hiki koko vartalossa, niin kovaa kuin jaloilla eteenpäin pääsee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1271
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      94
      888
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      794
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      632
    6. 32
      625
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      584
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      568
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43