Koronapiikki tekee impotentiksi

Anonyymi-ap

Kun pienet hiussuonet tukkeutuu, niin miten sitten käy?
Ei ota eteen enää nuorillakaan miehillä..

20

280

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei ota myöskään taakse.

• Anonyymi00002

Mutta alaspäin ottaa.

• Anonyymi00003

Kaikki piikit otettu ja jöpöttää kuin kivipaasi.

• Anonyymi00004

Onko neiti... vai ex-rouva tullut ajatelleeksi tarkemmin missä vika voisi olla , ettei vain ulkonäkö alkaisi varjella ?

• Anonyymi00005

Mutta onko tämä etupäässä nuorilla miehillä ilmenevä haittavaikutus vaarallisempi?
      AUSTRALIALAINEN SYDÄNSAIRAANHOITAJA JAKAA TOTUUDEN COVID-mRNA:N AIHEUTTAMASTA MYOKARDIITTISTA...
      Se ei ole "harvinainen"
      Se ei ole lievä eikä itsestään paraneva.
      Tämä on australialainen sepelvaltimotautihoitaja Nick, joka keskustelee Forrest of the Fallen Rosemary Marshallin kanssa.
      Hän jakoi kokemuksiaan sepelvaltimotautihoidossa mRNA-Covid-injektioiden käyttöönoton myötä Australiassa.
      Hän kertoo, että sepelvaltimotautialalle (ja muihin sairaaloihin) tulevien nuorten teini-ikäisten miesten määrä (ja vaikeusaste) ei ollut linjassa mRNA:n aiheuttaman sydänlihastulehduksen oletetun "harvinaisuuden" ja "lievyyden" kanssa.
      "Kaikki tuon osaston kardiologit sanoivat potilailleen... ÄLKÄÄ OTTAKO ENÄÄ"
      Kysyttäessä, onko mRNA:n aiheuttamasta sydänlihastulehduksesta toipuminen helppoa, Nick vastaa...
      "Se on vaikeaa. Sydänkudos ei oikeastaan ​​parane. Se arpeutuu. Joten sydämesi siinä osassa on PYSYVÄ VAURIO. Olet altis rytmihäiriöille... tapahtumalle, joka on MAHDOLLISESTI HENGENVAARALLINEN.”

https://www.facebook.com/share/v/18JpreztMU/?mibextid=wwXIfr

• Anonyymi00006

Eikö tuo ole ristiriitaista trollausta, kun idolisi Putinkin otti vaikka kuinka monta koronarokotetta?

• Anonyymi00007

Mistä niitä koronapiikkejä oikein saa...
      Niistä on vuosia täällä kirjoitettu, mutta ei niitä ole saatavilla.

• Anonyymi00008

Apteekistahan noita saa. Pistävätkin siellä. 149€

• Anonyymi00009

Mulla löytyy aktiivinen alaheijari

• Anonyymi00010

Kävin piikillä...nyt tojooo...

• Anonyymi00011

Sanoihan se eräs suomalainen lääkäri jo ennen piikkikampanjaa (oli jo tieto kokeissa ilmenevistä haittavaikutuksista erektioon liittyen) että jos haluatte impotentiksi, hakekaa piikki.

• Anonyymi00012

Viites piikki mennyt ja alaheijari vaan kovenee

• Anonyymi00013

Kai se jokainen älysi mitä piikki aiheuttaa, silti juoksivat pää kolmantena jalkana piikille, siinäpähän nyt kärsivät.

• Anonyymi00014

Joka ikinen päättäjä sai pelkkää plaseboa.

• Anonyymi00015

Ei seiso eikä ota edes eteen minullakaan. Vaiva alkoi 1996 kun Dolly-lammas syntyi ja Suomi voitti lätkässä mm kultaa. Mitähän tässä pitäisi tehdä. Koira tuossa vieressä nylkyttää tyynyä ja kovin kateellinen olen.

• Anonyymi00016

Olen impotenttipentti 🙄

• Anonyymi00017

Erään isän tarina:
      "KORONAROKOTTEET, NUO LÄÄKETIETEEN LAHJA IHMISKUNNALLE! MEIDÄN PARASTAHAN NE MAAMME PÄÄTTÄJÄT VAAN HALUSI!
      Muistan edelleen ne vuodet, kun koronarokotteet olivat käytännössä yhteiskunnan uusi pyhä lehmä.

Minä ja moni muu varoitettiin. Kysyttiin kysymyksiä. Jaettiin rokotteisiin kriittisesti suhtautuvien tutkijoiden ja lääkäreiden näkemyksiä ja sanottiin, että malttakaa nyt helvetti hetki. Kyse on ihmisten terveydestä. Kaikkea ei tarvitse niellä purematta vain siksi, että telkkarissa sanotaan niin.

Mitä siitä seurasi?

Foliohattu. Salaliittoteoreetikko. Vastuuttomuus. Väärä tieto. Rokotevastainen!

Minä menin vielä pidemmälle silloin, kun kyse oli omista lapsistani. Sanoin suoraan, että minun lapsiani ei koulussa pelotella eikä heille esitetä varmana totuutena asioita, joista heidän vanhempansa ovat aivan eri mieltä.

Siitäkin hyvästä pääsin jopa kunnanvaltuuston kärkinimien puhutteluun.

Ajatelkaa sitä hetki.

Isä ilmoittaa, että hänen lapsiaan ei saa pelotella eikä painostaa terveyteen liittyvässä asiassa, ja ongelmaksi muodostuukin isä.

Nyt vuosia myöhemmin avaan uutiset.

Syöpää. Vakavia sairauksia. Nuorena kuolleita ihmisiä. Taas syöpää. Taas joku tunnettu ihminen kertoo sairastuneensa. Taas suru-uutinen.

Ja ennen kuin joku vetää herneen nenäänsä, en väitä, että jokainen syöpä tai kuolema johtuu koronarokotuksesta.

Minä kysynkin jotain paljon yksinkertaisempaa!

SAAMMEKO ME EDES TUTKIA JA KYSYÄ, ONKO JOTAIN MUUTTUNUT?

Saako kysyä, ovatko syövät tietyissä ikäryhmissä lisääntyneet?

Saako kysyä, ovatko äkilliset kuolemat lisääntyneet?

Saako verrata rokotettuja ja rokottamattomia?

Saako tutkia rokoteannosten määrän mahdollista yhteyttä myöhempiin sairauksiin?

Ja jos mitään yhteyttä ei ole, hienoa. Lyödään avoin data pöytään, tehdään kunnolliset tutkimukset ja todetaan asia.

Minulle sekin vastaus kelpaa.

Mutta minä en enää koskaan hyväksy sitä ajattelutapaa, että kysymyksen esittäjästä tehdään ongelma.

Koska juuri näin silloin tehtiin.

Minulle kaikkein karuinta koko korona-ajassa ei ollut edes se, että ihmiset olivat eri mieltä.

Karuinta oli se, kuinka nopeasti yhteiskunta oppi ajattelemaan, että epäileminen oli väärin, virallisen linjan kyseenalaistaminen oli vaarallista ja eri mieltä oleva ihminen voitiin leimata niin pahasti, ettei hänen argumenttejaan tarvinnut enää edes kuunnella.

Tiede ei tarvitse sensuuria.

Jos väite on paskaa, se pystytään osoittamaan paskaksi tutkimuksella ja avoimella datalla.

Ja jos väite ei olekaan paskaa, sitä suuremmalla syyllä se pitää uskaltaa tutkia.

Minä sanoin jo silloin, että tämän aikakauden todelliset seuraukset nähdään vasta vuosien päästä.

Minulle naurettiin.

Minua arvosteltiin.

Minua puhuteltiin.

Minua haukuttiin.

Silti minä pidin kiinni siitä, että omien lasteni terveydestä päätettäessä viimeinen sana ei kuulu poliitikolle, somejättien faktantarkastajalle eikä koulun painostukselle.

Se kuuluu perheelle.

Ja siksi tämän päivän uutisvirtaa katsellessa päässä pyörii väkisinkin yksi lause!

VITUTTAA OLLA OIKEASSA.

Tai sanotaan vielä tarkemmin!

Toivon todella, että olen tässä asiassa väärässä.

Koska jos joskus tulevaisuudessa aukottomasti osoitettaisiin, että näillä rokotteilla olikin laajoja pitkäaikaisia seurauksia, siinä ei olisi mitään voitettavaa.

Silloin olisi vain aivan vitun paljon häviäjiä.

Ja juuri siksi asia pitää tutkia eikä vaieta kuoliaaksi."

• Anonyymi00018

"Suomalaisten pitää tietää mitä parhaillaan tapahtuu" video on tuotettu vuonna 2017!
      Onko elämä sairaus?
      Tautitehtailua, hoidetaan oireita juurisyitä tutkimatta, ylilääkitään.
      Raha puhuu.
      Puhutaan mm. masennuksen hoidosta, verenpaine-, kolesteroli- ja osteoporoosilääkityksestä sekä niiden aiheuttamista haitoista.
      Käy ilmi kuinka lääketeollisuus on ottanut ylivallan lääketieteestä!
      Luottamus lääketieteeseen on murentunut.
      Mikä tilanne onkaan ollut jo yli yhdeksän vuotta sitten ja jo vuonna 2014, jolloin tanskalainen professori Peter C Goetsche kirjoitti kirjan TAPPAVAT LÄÄKKEET JA JÄRJESTÄYTYNYT RIKOLLISUUS.
      Mikä järkyttävä tilanne onkaan Sosiaali- ja terveyden-
      huollossamme nyt nykytiedon valossa säästöleikkureiden pyöriessä hyvinvointialueilla?

• Anonyymi00019

Kannattaa katsoa tuo kaksiosainen video YouTubesta. Näkyi aikoinaan myös Ylellä. Toimittaja Sanna Ukkola. Siinä suomalainen tutkija puhuu kuinka lääketeollisuus tehtailee sairauksia, esim kolesterolin viitearvoja laskettu koko ajan niin, että jo 40 vuotiaat naiset ja miehet ovat kolesterolilääkityksen tarpeessa!! Ja ihmisille määrätään ennaltaehkäisyksi lääkkeitä,vaikka niistä ei ole mitään hyötyä.
        Sairauksia tehtaillaan.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kannattaa katsoa tuo kaksiosainen video YouTubesta. Näkyi aikoinaan myös Ylellä. Toimittaja Sanna Ukkola. Siinä suomalainen tutkija puhuu kuinka lääketeollisuus tehtailee sairauksia, esim kolesterolin viitearvoja laskettu koko ajan niin, että jo 40 vuotiaat naiset ja miehet ovat kolesterolilääkityksen tarpeessa!! Ja ihmisille määrätään ennaltaehkäisyksi lääkkeitä,vaikka niistä ei ole mitään hyötyä.
        Sairauksia tehtaillaan.

Tuolloin oli epäilys, että masennuslääkkeet muuttavat ihmisen aivokemiaa pysyvästi ja tämä altistaa ihmisen sairastumisen uudelleen.
        No nykyäänhän masennus on uutisten mukaan jo nuorten kansantauti ja lääkkeiden kulutus hirvittävä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun

Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom
      Maailman menoa
      126
      1377
    2. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      255
      1235
    3. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      64
      1058
    4. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      68
      1024
    5. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      900
    6. Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen

Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki
      Seinäjoki
      42
      863
    7. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      70
      805
    8. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      72
      782
    9. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      42
      746
    10. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      58
      730
    11. On paha olla

Kun olen käyttäytynyt aiemmin kaivattua kohtaan kuin joku narsisti.
      Ikävä
      67
      723
    12. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      28
      670
    13. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      666
    14. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      26
      618
    15. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      85
      611
    16. Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut

Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen
      Sinkut
      187
      544
    17. Et pysty peittämään minulta

Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet
      Ikävä
      47
      524
    18. Vieläkin saat

Sydämen tykyttämään. Vaikka emme näe
      Ikävä
      24
      524
    19. Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"

Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja
      Maajussille morsian
      13
      514
    20. En tahallaan sua välttele...

Olis niin kiva nähdä jossain muualla kuin kaupassa!
      Ikävä
      40
      497
    Aihe