Nyt alkaa tuntua siltä, että lämpö pitäisi laittaa päälle. Mitä mieltä olet.
Vastaukset 35
- Anonyymi00001
Putin ampuu ohjuksen saadakseen lisää lämpöä keskusteluun
https://pbs.twimg.com/media/HOK9bfMXsAArQ5J.jpg- Anonyymi00019
Ryssä on raaka ja julma.
- Anonyymi00002
Sähköpatteri 6kpl 750w on eilen laitettu päälle ja säädetty hieman alle 21 asteen. Siinä ne sitten lämpenee tai pysyvät kylmänä. Reilu 4kk vuodessa täysin kiinni.
- Anonyymi00005
Toi maksaa 800 vuosi jos kilowattitunti kaikkine lisineen on 20 senttiä ja pidät koko aika 8 kk päällä
En tarkota pään päällä
- Anonyymi00003
Joop
Jos palelee, paree tehdä jotain. Ite tykkään enenpi viileästä, lisäilen vaatetta tarpeen mukaan. Kaukolämmössä ei oikein voi päättää, milloin lämmintä alkaa pattereista tulemaan. Vielä on tarennut.
Pöndellä sähkölämmitys. Käytän patttereita tarpeen mukaan. Talvilämmöt laitan päälle, kun yöpakkasia alkaa lupaileen. Sähkö voi maksaa nykyisin paljonkin, mutta pikkulämpö pakko pitää talven yli.
Mutta juu, ite pelailen paljon vaatteilla. Mukavampi hengittää. Vaikka palelenkin herkästi, hikoilu vielä ikävämpää.
Hö, ostin viime talveks kynsikkäät tsadiin. Vaikka vaatetta ja läämmöt päällä, käsiä tahtoo palella. Lisäks talvisin kahdet villasukat. Kesäison pärjää yksilläkin.
=DW= - Anonyymi00004
Katsotaan nyt, raaskinko panna lämmitystä päälle edes talvella. En ole uskaltanut katsoa öljyn hintaa. Stanan sotahullut suohon.
Kesäistä on vielä, yksin asujana riittää oleilu asuna alushousut kesällä lyhyet talvella pitkät alushousut. jos ovikello soi ni aamutakki päälle, lämpöä niin ettei tuu kylymä.
Vilua ja nälkää ei ole pahemmin nähty edes lapsuus kodissa, nopea piti olla kun kävi talvipakkasella pihan perällä ulkohuussissa, vasemmisto lehdellä takapuoli pyyhittiin.- Anonyymi00006
Laitan aamutankinkin herätyskellonkin päälle niinne ei häiritse niin paljon
Alushosuja en laita ollenkan - Anonyymi00007
Ei tarvitse, ainakaan kaupunkikodissa. Nukun vielä ikkuna auki koko yön. Puoliso nukkuun toisella puolella yöpaita päällä, minä ikkunan puolella alasti; kyllä uni maistuu
Kesämökillä pidetään jo pientä lämpöä mutta ei vielä takkatulta tarvita. Sama homma sielläkin yöaikaan; puolisolla yöpaita ja lämpimämpi puoli ja minä taas nakuna ikkunan vieressä- Anonyymi00017
Pakko uskoa, kun aikuinen kirjoittaa. Vaikka uskomattomalta tuntuu.
Jos olis ikkunat auki, mun tulisi esim. olkapäät kipeäksi ja myöhemmin varmaan muualtakin. meillä on kt jo lämmöt päällä, aamulla melko lämpöset paterit.
Nyt olen täysin kivuton, eikä mitään vaivaa ja haluan olla.
jaa olin lasten palstalla, +80 v.
- Anonyymi00008
En ymmärrä, minusta on tullut vilukissa. Tänäänkin kaunis, lämmin sää, ajattelin mennä ottamaan aurinkoa meren rannalle. Pakkasin reppuun makuualustan, pyyhkeen, uimapuvun ja eväät, kävellä lompsotin hiekkarannalle.
Siellä oli jonkin verran nuorempaa porukkaa bikinisillään sekä uikkarisillaan ottamassa aurinkoa. Hienoinen tuulen vire ja aurinko porotti. Silti palelin aivan tosissaan. Ei puhettakaan mistään uimapuvun päälle laittamisesta. Reissusta tuli lounastauko eväiden kanssa.- Anonyymi00009
Ei se nyt niin lämmin ollut; tuuli käy pohjoisesta. Viilentää, vaikka aurinko paistaa.
- Anonyymi00010
Ehkä pohjoisessa mut ei länsirannikolla tartte vielä lisälämpöä.
- Anonyymi00011
Kerrostalon alakerran yksiö johon ei edes aurinko paista. Sisälämpö näyttää olevan digimittarissa+23 eikä ole kaukolämpö vielä päällä kun patterit kylmänä. Riittäis hyvin +20 - 21
- Anonyymi00012
Laita paksumpi paita päälles, sillä se lämpö tulee.
- Anonyymi00013
Ulkona aamulla 1lle +10, mut vaikkei patterit lämmitä, niin rakennus on sitonut päivisin senverran lämpöä et sisällä on yli +20.
- Anonyymi00014
Pari kolme viikkoa on lämpö jo ollut pattereissa.
- Anonyymi00015
Ei tarvitse vielä lämpöä laittaa, kun parvekkeen ovi auki yötäpäivää.
- Anonyymi00016
Villasukat jalkaan, se auttaa jo paljon.
- Anonyymi00018
jos on villasukat, pitää kävellä hiljaisemmin ja tulee "hiihtäjä".
Reipas kävely, vaikka se olisi 5 m on terveellistä. - Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
jos on villasukat, pitää kävellä hiljaisemmin ja tulee "hiihtäjä".
Reipas kävely, vaikka se olisi 5 m on terveellistä.Nyt meni yli tuo.
- Anonyymi00020
Lämpö on aina päällä. Termostaatti ei vaan pyydä, kun on muuten tarpeeksi lämmintä.
- Anonyymi00022
Kämpän tiivistäminen kantsii tehdä ennen pakkasia.
- Anonyymi00023
Ei ole.
Noh, kaukolämpö kaupungissa on seis kesäisin. Eli termarilla ei mitään väliä.
Pöndellä sähkölämmitys. Yleensa katkaisen sen kesäksi. Tälle vuodelle ei onnistunut ja tuli juu pientä laskua, jonkin verran se oli kuluttanut. Vaikka siis termarit säädetty alle kymmeneen asteeseen. Mutta on niitä kesäisinkin viileitä aikoja.
Eli turhaan lämmöt päällä kesäisin. Useemman kuukauden voi olla katki. Periaatteessa yöpakkasista yöpakkasiin. Toki jos ite olen siellä, lämmitän tarpeen mukaan. Niitä huoneita, joita käytän.
Ikinä mitään kosteusongelmaa tai tunkkasta hajua ei ole ollut. Moniin kymmeniin vuosiin. Tärkeintä on lämmittää myös silloin, kun ilman kosteus alkaa nousemaan. Tarpeeks pitkään, mutta ei missään nimessä koko kesää.
Lämpö ei kasva puissa, kyllä siihen rahaa tarvitaan. Vaikka ois puulämmityskin. Iteasiassa, puulämmityksellä oppis hyvin olemaan tuhlaamatta lämpöä, ei se halkosavotta niin herkkua ole.
Noh, tää oli mun mielipiteeni. Narinat voi lähettää mille tahansa energiaa myyvälle firmalle :D
=DW= - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei ole.
Noh, kaukolämpö kaupungissa on seis kesäisin. Eli termarilla ei mitään väliä.
Pöndellä sähkölämmitys. Yleensa katkaisen sen kesäksi. Tälle vuodelle ei onnistunut ja tuli juu pientä laskua, jonkin verran se oli kuluttanut. Vaikka siis termarit säädetty alle kymmeneen asteeseen. Mutta on niitä kesäisinkin viileitä aikoja.
Eli turhaan lämmöt päällä kesäisin. Useemman kuukauden voi olla katki. Periaatteessa yöpakkasista yöpakkasiin. Toki jos ite olen siellä, lämmitän tarpeen mukaan. Niitä huoneita, joita käytän.
Ikinä mitään kosteusongelmaa tai tunkkasta hajua ei ole ollut. Moniin kymmeniin vuosiin. Tärkeintä on lämmittää myös silloin, kun ilman kosteus alkaa nousemaan. Tarpeeks pitkään, mutta ei missään nimessä koko kesää.
Lämpö ei kasva puissa, kyllä siihen rahaa tarvitaan. Vaikka ois puulämmityskin. Iteasiassa, puulämmityksellä oppis hyvin olemaan tuhlaamatta lämpöä, ei se halkosavotta niin herkkua ole.
Noh, tää oli mun mielipiteeni. Narinat voi lähettää mille tahansa energiaa myyvälle firmalle :D
=DW=Maalämpöinen taloyhtiö. On päällä ja lämmittää, jos pyytää lämpöä.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Maalämpöinen taloyhtiö. On päällä ja lämmittää, jos pyytää lämpöä.
Kysymys..
Pystyttekö myymään ylijämälämpöä? Nimittäin sittenkän se ois todella kannattavaa.
Jos kerran lämpö päällä aina, tulee siitä jonkinverran kuluja, vaikkei käytettäisikään. Mun käsittääkseni sekin tarvii sähköä toimiakseen. Sähköä siis kuluu ja se ei ole ilmaista.
Mulla pöndellä sähkölämmitys. Jos pääkatkaisijasta sähköt pois, sähköä ei kulu. Mutta liittymästä pitää kuitenkin maksaa.
Eli kyllä se aina maksaa, vaikka termarit ois kiinnikin.
=DW= - Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kysymys..
Pystyttekö myymään ylijämälämpöä? Nimittäin sittenkän se ois todella kannattavaa.
Jos kerran lämpö päällä aina, tulee siitä jonkinverran kuluja, vaikkei käytettäisikään. Mun käsittääkseni sekin tarvii sähköä toimiakseen. Sähköä siis kuluu ja se ei ole ilmaista.
Mulla pöndellä sähkölämmitys. Jos pääkatkaisijasta sähköt pois, sähköä ei kulu. Mutta liittymästä pitää kuitenkin maksaa.
Eli kyllä se aina maksaa, vaikka termarit ois kiinnikin.
=DW=Ei ollutkaan kyse siitä, että maksaa. Tietenkin maksaa. Kaikki maksaa. Mikään ei ole ilmaista.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ei ollutkaan kyse siitä, että maksaa. Tietenkin maksaa. Kaikki maksaa. Mikään ei ole ilmaista.
Voit ihan ilmaiseksi nauttia esim. luonnosta.
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ei ollutkaan kyse siitä, että maksaa. Tietenkin maksaa. Kaikki maksaa. Mikään ei ole ilmaista.
Et vastannut kysymykseen.
=DW= - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen.
=DW=Mitä siitä.
- Anonyymi00026
Ulkona yhä on suht. lämmintä.
- Anonyymi00030
Lämmintä syksyä taidettiin ihan ennustaa tulevaksi.
- Anonyymi00027
Yli +12 nytkin, kun menee alle 5een, niin pitemmät alushousut käyttöön.
- Anonyymi00032UUSI
Sisältäänkin voi etsiä sen 'lämmön'.
- Anonyymi00034UUSI
Siihen vaaditaan l i i k e , joka kyllä onkin l ä ä k e .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 402526
- 52966
- 65889
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t53787Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227743T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin10664- 49614
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81607- 65603
- 47597