Oli vuosi 1990. Vaimon sisko Tuija oli viimeisillään raskaana. Minä olin hänen tukena kun miehensä työreissulla. Tui makoili parisängyllä ja odotteli milloin pitää lähteä synnyttämään. Minä menin hänen viereen makoilemaan ja rauhoittelin että kyllä kaikki menee hyvin. Tuija halasi minua ja suutelin häntä. Silittelin vartaloa ja vatsaa ja kyrpäni heräsi. Sanoin anteeksi mutta kyrpani on kova kuin kivi. Tuija nauroi. Vieläkö tälläinen nainen kiihottaa. Työnsin käden äitiyshaalarin sisään ja silitin turpeaa pillua. Nai nyt sitten sanoi Tuija. Riisuin äitiyshaalarit ja katsoin turpeaa pillua ja kiima yltyi. Kyrpä esiin ja reisien väliin. Nussin lähetyssaarnaaja asennossa käsien varassa jotta en painaisi vatsaa. Nussin ehkä kymmenen minuuttia ja tunsin että nyt tulee. Sanoin nyt tulen. Tuija sanoi laske sisään ei ole raskaaksitulemisen vaaraa. Lähdettiin kiireesti synnytyslaitokselle koska synnytys akoi käynnistymään. Pidin Tuijaa kädestä kun hän synnytti. En ole saanut Tuijalta pillua enään mutta ollaan läheisiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va691893Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661209- 140999
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu18919- 83667
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa104651Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63642- 41638
- 49570
- 57547