Olin 15-vuotiaana saman ikäisen tytön kanssa kalalla. Oli lämmin loppukesän ilta ja olimme kalastaneet jo tovin saamatta mitään. Kalastimme rannalla vierekkäin ja hetken päästä tyttö ilmoitti käyvänsä pissalla, en voinut olla seuraamatta kun hän pyllisti ja laski housunsa alas. Pissa minua ei niin kinnostanut mutta se asento oli jotain aivan mahtavaa. Minulla alkoi seisomaan ja se näkyi varmasti. Saatuaan helpotuksen hän palasi luokseni ja sanoi nähneensä kun katselin ja kysyi pindinkö näkemästäni, sanoin pitäneni. Seuraavaksi hän hieman katseli ja kysyi saanko koskettaa kaluasi, annoin luvan ja hän otti siitä kiinni alkoi vetelemään esinahkaa taakse samalla hän paljasti rintansa.
Hetken kuluttua hän kääntyi ympäri laski housunsa nojasi puuta vasten ja kysyi haluatko kokeilla panna.
Kokeilin ensin kädelläni märkää pimppiä ja sen jälkeen aloin etsimään kalulleni paikkaa, löysin sen ja aloin työnnellä edestakaisin kunnes olin lähellä vedin kalun ulos ja laukesin hänen pakaroilleen.
Hyväilin vielä hänen märkää pimppiä ja hänkin tuntui saavan orgasmin.
Hetken olimme molemmat hämillään, sitten siivosimme roiskeet ja jatkoimme kalastusta
Onko muilla samanlaisia tarinota olisi mukava kuulla.
Kiihotuin kyykkypissasta
Anonyymi-ap
2
895
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Hyvä kokemus sinulla.
- Anonyymi00002
Ja spedellä taas jutut ku juosten kustuja buaahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092300Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???26954- 71902
- 103896
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha568830- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik25624- 64606