Kansaa ei saa nitistää tällä lailla kuin nykyinen hallitus tekee. Tätä hallituskokoonpanoa kannattaa vain 2 % kansasta eikä ihme.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Olen eläkeläinen. Ei minua ole millään lailla nitistetty. Miten sinua?
- Anonyymi00002
Mitä pahaa siinä on, jos joku rikastuu,? Onko vihervassarin kateutta?
- Anonyymi00006
Saa rikastua, MUTTA OMILLA RAHOILLA,
EI VERONMAKSAJIEN RAHOILLA,
JOITA PURRA LAPIOI RIKKAILLE. - Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Saa rikastua, MUTTA OMILLA RAHOILLA,
EI VERONMAKSAJIEN RAHOILLA,
JOITA PURRA LAPIOI RIKKAILLE.👍 Oikein sanottu !
- Anonyymi00003
Niin, riippumatta siitä mikä hallitus Suomea seuraavaksi johtaa niin julkisten menojen leikkauksia tulee jokatapauksessa jatkaa vuosikymmeniä !?
Muistakaa, että Suomi velkaantuu ulkomaille kasvavassa määrin, joten ohjeet miten toimitaan tulevat sieltä !- Anonyymi00005
Nostettiinhan Espanjakin EUn eli Suomen rahoista itsetuntoiseksi joka tosin pilaa maataan ottamalla palveualoille hotelleihin latinoköyhiä ympäri ämpäri maailmaa
Sitten ne taas maksetaan meidän rahoista kun turismi romahtaa
Muistatteko kun Espanjasta tuotiin sairaanhoitajia räkäisiin maalaiskyliin Suomeen
Ja puolen vuoden päästä ne olivat paenneet Lontooseen ja Pariisiin töihin, eikä niiden miehet saaneet töitä pöndellä kieltä osaamattonie joukossa - Anonyymi00008
Persuhallitus on velkaannuttanut Suomen perikatoon-
- Anonyymi00009
"ohjeet miten toimitaan tulevat sieltä !"
Hahhah. MISTÄ SIELTÄ ?
- Anonyymi00004
Kokoomuksen Martin Paasi, puolisattumalta kansanedustajaksi noussut varamiehestä, on ammatiltaan
köyhien rikastuttaja, talouskonsultti, muutoksentekijä, rahanteon opettaja
Takapaju-SDP ja hallitustyö ei oikein istu yhteen enää globalisaatiossa
Suomen on hoidettava datakeskukset/Nokia maaliin
Valtiososialistit SDP: ssä eivät siitä selviä
"Martin Paasi antaa esimerkin: Suomessa on meneillään paljon datakeskushankkeita ”useiden kymmenien, jopa sadan miljardin edestä”. Paasi sanoo, että Petteri Orpon (kok) hallituksen puhtaan sähköntuotannon tuplaamisen tiekartta on nykyisellä sähköntuotannon arvolla noin neljän vuotuisen miljardin arvoinen.
– Meidän on pidettävä huoli, että mahdollisimman moni näistä hankkeista toteutuu tavalla joka maksimoi Suomen ja suomalaisten edun. Suomalaisilla on lähivuosien aikana mahdollisuus irtautua valtioriippuvuudestaan" IS - Anonyymi00010
Herää vakava huoli ovatko PS:n äänestäjät dementikkoja/rasisteja/kaheleita
vai mitä ? Ainakin rasisteja. PS:n rääväsuita ei kukaan sivistynyt ihminen
äänestä.- Anonyymi00013
Ainakin vähän kaikkia noista ?
- Anonyymi00012
Paasi on ammatiltaan köyhien rikastuttaja, talouskonsultti, muutoksentekijä, rahanteon opettaja
Jos haluatte vaurastua ja jättää terveyskeskusmaksujen päivittelyt ja semmoiset, kannattaa alkaa opiskella hänen avullaan https://keskustelu.suomi24.fi/t/19518616/suomen-on-estettava-rikkaitten-diktatuurin-syntyminen-nyt#comment-144076403
Itse en ole opiskellut Paasia, kun olen aloittanut jo varhain - Anonyymi00014
Rikkaitten diktatuuri syntyi, kun persuhallitus aloitti.
Purra on rikkaitten pankki. - Anonyymi00016
Jos haluatte vaurastua ja jättää terveyskeskusmaksujen päivittelyt ja semmoiset, kannattaa alkaa opiskella Martin Paasin johdolla
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19518616/#comment-144108032 - Anonyymi00017
Ei enää toista kertaa rikkaitten diktatuuria tähän maahan !!!
- Anonyymi00018
Pitää äänestää osaajia. Ei nykyisiä hallituspuolueita.
- Anonyymi00019
Myöhäistä. Rikkaitten diktatuuri on jo, mutta uudet vaalit
on 18.4.2027.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3851552Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan831059Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94934Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63849Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49758Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43755- 121725
- 60720
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10658- 37645
- 50616
- 54602
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 45557
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33538Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535- 32531
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85508- 49493
- 80487