Ei ole aina helppoa olla kiltti ja aikuinen.
Mukavaa päivää!
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Niin. Ei ainakaan niillä, jotka arveluttavin keinoin saatuja sijoituspääomia harrastavat.
- Anonyymi00002
minä tiesin jo esikoisen syntyessä ’tyttönä’ etten voi pyytää laswenhoito apua keneltäkään sillä en luota kehenkään käytännössä 90% ajasta yksin ollut 5,6 vuotta maailmaa saa syyttää kun tulet kiusatuksi niin kuori kasvaa
- Anonyymi00004
Oot erittäin häiriintynyt tapaus gubbe
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oot erittäin häiriintynyt tapaus gubbe
tunnelma on vaan ollut melko painostava voi toki esittää että välittää mutta ei se ollu välittämist
- Anonyymi00003
Ja lempeys on valinta!
ap - Anonyymi00006
Kiltteys ei liene vaatimuksena.
- Anonyymi00007
Ei, mutta jos on vaikea olla muuta.
- Anonyymi00016
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei, mutta jos on vaikea olla muuta.
Kilttihän minä en ole, mutten liiemmin välitä juonittelusta tai strategiapelailuista.
Sen mitä olen ympäristöäni huomioinut niin harvemmin kuulee, että kenenkään tarvitsisi ryhtyä ilkeilemään. Yleensä tosin porukka myös kunnioittaa toistensa rajoja.
Minä en enää vaivaudu esittämään että välittäisin heistä, jotka käyttäytyvät niin kuin olisi oletusarvo, että suhtaudun myönteisesti ja kiitollisuudella, jokaisen lähestymiseen tai keskustelun katkelmaan.
- Anonyymi00008
Aikuiset on kauheita, ilkeitä ja pahoja. Tervetuloa todellisuuteen.
- Anonyymi00009
On vaikeeta, varsinkin kun et kykene, jaksa, riidellä, nillittää kenenkään kanssa. Elämässä on
muutakin kuin negatiivinen ilmapiiri. M - N🥰🥰🥰- Anonyymi00010
Niin se on helppo hymyillä kun on pilannut muiden elämän.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
sivusta
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kenen tai keiden elämän joko emojien erikoismies tai "joku" muu on mielestäsi pilannutt? Nähdäkseni isot ihmiset tekevät ihan itse myös "vähän" vähemmän hyvät valintansa. Sivusta
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kenen tai keiden elämän joko emojien erikoismies tai "joku" muu on mielestäsi pilannutt? Nähdäkseni isot ihmiset tekevät ihan itse myös "vähän" vähemmän hyvät valintansa. Sivusta
Viattomat kärsii jne. Ihanks tosi.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Viattomat kärsii jne. Ihanks tosi.
Ja lopuksi- uskon että voin elää periaatteesta kyyläävien jäärien keskuudessa vmmaisten evil eye silmäilyjen kera
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ja lopuksi- uskon että voin elää periaatteesta kyyläävien jäärien keskuudessa vmmaisten evil eye silmäilyjen kera
Nii, ku käppäätki aina jalat valmiiks harallaan.
- Anonyymi00014
Se on helpompaa jos pystyy peilaamaan kiltteyttä ja aikuismaisuutta muissa, hankalampaa ylläpitää yksin.
Ehkä se ei kuitenkaan ole aina edes tarpeen. Kuten sanoit, lempeys (ja vastuullisuus) on päätösasia. - Anonyymi00017
"Lisää K-18 -sink uille only". -sivu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1451589
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5421391Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l1581264Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "172842Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va247829- 58786
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt26690- 53684
- 51662
- 74583