Pääministeri Orpo alkaa näköjään kiukuttelemaan kun on huomannut että maine on mennyt rahasotkuissa, persut vievät hallitusta ja persuministerit ilkkuvat hädissään selittelevälle Orpolle. Tunnin junakin haihtui taivaan tuuliin.
Orpolla on kova homma saada ensi keväänä edes kansanedustajan pestiä, sen verran omatkin jo karsastavat.
Orpon finaali jo menossa
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Onneksi ensi keväänä saadaan uusi hallitus nykyisen kauhukabinetin tilalle.
- Anonyymi00002
Eihän sitä tiedä oletko sinä sitä enää näkemässä.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eihän sitä tiedä oletko sinä sitä enää näkemässä.
Orpo ja Koprakin ovat silloin jo mullan syönnissä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Orpo ja Koprakin ovat silloin jo mullan syönnissä.
Menkääs nyt pilipali pojat muualle leikkimään
- Anonyymi00004
Vedonlyönti on jo käynnissä..
Nähdäänkö eläköityminen, linnareissu, itsari vai muutto moskovaan/ukrainaan.- Anonyymi00006
Paljon pitää maksaa onko tämä joku lotto arvonta
- Anonyymi00008
Orpo olisi pitänyt laittaa korruption junan kyydille vaikka Ahvenanmaalle tqai vetää kölin alitse heti.
- Anonyymi00009
Etelärannan ja rikkaiden kätyri, joutaa jo mennä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931185Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2941071Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50928- 106899
- 101849
- 78843
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2561Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11518