Onko kellään yksiolkaista reppua. Kysäisempä vaan, että miltä se tuntuu jos vertaa tavalliseen kaksihihnaiseen reppuun. Luulis että on epämielyttävämpi kantaa kun siinä on vaan yksi olkain. Niitä vaan silti näkee aika monella, eli onko se parempi kuin tavallinen reppu vai pelkkä muotijuttu.
yksiolkaiminen reppu
4
615
Vastaukset
- LaaLaa
Onneks en moista omista, mulle riitti yls päivä sellasta reppua kun kaverilta lainasin..
ja ainakaan mun mielestä se ei oo ees hyvännäkönen. - Nasty**
EI se kai se paremmalt tai huonommalt tunnu...ja se todella OLI muotijuttu mut ei oo ollu enää pitkään aikaan et jos haluat olla muodikas...älä osta!!
- meikälikka
Mulla on semmonen ja se on ihan hirveen epämiellyttävä kantaa ku toinen olkapää on ihan turtana eikä sitä voi pitää toisella puolella...
- sielutar
ihan siitä että jos käytät sitä koulukirjojen raahaamiseen niin ei ihme että selkä ja olkapää on kipeenä... sama juttu laukun kanssa... mutta jos löytää hyvän crossoverin niin voihan sillä olla hyvä niitäkin kantaa... mut mä tykkään ainakin mutta en siis koulureppuna...
eikä se mitenkään erikoiselta tunnu... samalta ku reppua yhellä olalla kantais... outo kysymys... ja joskus todella oli muotijuttu... mutta tuskin kukaan sitä enää siksi käyttää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797