Ihmettelin sitä outoa pahaa hajua päivällä kaupungilla. Luulin ensin sen tulevan Kuokkalasta, mutta sitten kertoivat että äärivasemmistolla on jotkut kesäpäivät Jyväskylässä.
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Ei vaan kokkariläskit kaljahumalassa piereskelivät kävelykadulla
- Anonyymi00005
Kertoo itse rapamaha
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kertoo itse rapamaha
Kertoo itse tuttipullo ikäinen.
- Anonyymi00002
Kokoomusloisella ei ole mitään sanomista kun nostaa kaikki mahdolliset yhteiskunnan maksamat yritystuet
- Anonyymi00003
Aloittaja tutkii omat pöksynsä, sieltä se haju tulee
- Anonyymi00006
Yritystuet kalpenevat selvästi punikkien rakastamien käyttökelvottomien matujen kustannusten rinnalla.
- Anonyymi00007
Menkääs nyt piimänaamat muualle satuilemaan
- Anonyymi00008
No, voidaan sanoa että toki kalpenevat hyödyn suhteen kun:
Suomen maksamat yritystuet 2025 noin 3miljardia €, (EU:n maksama 1,1 miljardia)
Maahanmuuton 2025 arviokustannus kaikkineen noin 2,7miljardia €,
(valtio ei uskalla julkaista lopullista)
Yritystukien hyötyaste on hyvin korkea, mm.huoltovarmuus, kun taas maahanmuuton hyöty on minimaalinen. - Anonyymi00010
Maahanmuuton haittakustannusten lopettaminen siis säästäisi ainakin miljardeja!
- Anonyymi00011
Kyllä vaan. Yritystuet säilyttävät osaltaan työpaikkoja ja turvaavat toimintoja mahdollisten ja nykyisin todennäköisten poikkeustilojen aikana.
Maahanmuuttoturismi ainoastaan syö yhteiskunnan toimintamahdollisuuksia. - Anonyymi00014
Maahanmuuton kustannukset n,12 miljardia vuodessa! Persut laskivat tämän jokunen vuosi sitten ja luultavasti vain noussut noista ajoista.
- Anonyymi00015
Maahanmuuton kustannukset 2025, arvio noin 2,7 miljardia! Valtio ei julkaise aivan tarkkoja lukuja Perussuomalaisten vuoksi.
Edellisenkin kannattaa tutustua tilastoihin hieman syvemmälle kuin mututasolle.
Kova lukuhan tuo 2,7mrd toki on, aivan liian suuri ja parempi jos sitä ei olisikaan. - Anonyymi00016
No ei varmaan ole noin paljoa eli lähes 10% valtion budjetista....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2821126Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "260951Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49910- 102853
- 99799
- 73798
- 107669
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2551Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11458