Olen 55 v mies ja unihäiriöt on olleet osa elämääni jo vuosia.
Nyt olen käyttänyt melatoniinia 1,9 mg noin 2 viikkoa.
Nukahdan helpolla, mutta herään joka yö noin kello 3 , nukkumaan menen noin kello 22. Kun herään kolmelta niin saattaa mennä loppuyö valvoessa tai ainakin siten että valvon tunnin tai pari ja nukun vielä tunnin.
Aiemmin oli vaikea nukahtaakin, mutta nyt nukahdan helpolla. Tämä on lyhytvaikutteista melatoniinia. Auttaisikohan pitkävaikutteinen aamuyön tunteihin.
Aiemmin en nähnyt tai muistanut unistani juuri mitään, nyt unimaailma on värikäs ja muistan unia. Näen myös painajaisia.
Melatoniini, auttaako?
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
voi olla henk.koht.... mutta niin jokaisella ihmisoliolla erilaiset oireet... itse niin determinet itsekin hoitamaan juttuja....
determined hyvä sana - Anonyymi00002
Säännöllisesti aina samaan aikaan otettuna auttaa.
Pitää myös mennä nukkumaan ja nousta ylös aina samaan aikaan, myös viikonloppuisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132351Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???321235- 106973
- 71942
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha629933- 48865
- 88798
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70676
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666