Mopohäiriköillä on kaikilla samat oireet. Äänenvaimentimet heivattu pois (ikävää mutta normaalia) ja veivataan kaasua edestakaisin sekä ajon aikana, että paikallaan ollessa. Häiriköidään ympäristön asukkaita ihan tarkoituksenmukaisesti huudattamalla moottoreita ja ihan erityisesti asuinrakennusten läheisyydessä ja etenkin ilta- ja yöaikaan. Kaasun jatkuva veivaaminen on selkeä oire ADHD:sta ja tahallinen ja tarkoituksellinen häiriköinti autismia. Kyvyttömyyttä tunnistaa kanssaihmisten tunteita.
Nämä samat oireet on lähes jokaisella viritetyllä mopolla tai kevarilla ajavilla ympäri maan.
Nuorilla ADHD ja autismi ovat uusia kansantauteja
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Paljon on tosiaan nuorison käyttäytyminen muuttunut siitä kun itse olin mopoiässä melkein puoli vuosisataa takaperin.
- Anonyymi00002
Ei kerro nuo asiat adhdsta tai autismista ku iha
ei oo mun vika jos oot niin retu ettet tajuu et suomen nuorison mielenterveys on perseellään ja oot osa siihen. katkeroitui siitä että sai samanikäisenä karttakepistä perseelleen :DDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901348
- 45727
- 20659
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit49640- 53618
- 79614
- 47591
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132568- 50563
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan190551