Pilattiin sitten ihan ok buffetlounas annoslounaaksi.
Tiedä sitten mikä järki tuossa oli kuin varmaan säästöjä haetaan, mutta en ainakaan minä mene jatkossa odotteleen 20 minuuttia että saan lounaan eteeni.
Amarillo lounas
8
188
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Taitaa olla taantuma
- Anonyymi00002
Tarvii tunnin ruokatunnin tuolla syöminen.
- Anonyymi00003
Joko kokki vaatii lisää palkkaa tai alkaa olla liian vanha ettei enää jaksa tehdä oikealla tahdilla ruokaa.
- Anonyymi00008
Torstaina kävin ja nuori jannu yksinään näytti hikihatussa burgereita paistavan.
2 tarjoilijaa hoiti kassan ja pöytiin tarjoilun ja pöytien siivoomisen.
Eipä hyvältä näyttänyt homma ei.
- Anonyymi00004
Samoin kävi myös Ruthaissa. Ennen kävin lounaalla säännöllisesti, mutta enää ei tule käytyä.
- Anonyymi00005
Onko kämpässä sama muutos?
- Anonyymi00006
Sama homma ruthain kanssa täällä..
- Anonyymi00007
Kyse lienee siitä, että se määrä mitä asiakkaat vetää napaansa ei enää jätä tarpeeksi katetta. Turha sitä on tappiolla myydä, mutta toki siinä kärsii sitten pulju itse, kun asiakkaat äänestävät jaloillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132351Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???321235- 106973
- 71942
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha629933- 48865
- 88798
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70676
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666