Sisäministeri Rantanen ps. sai tiedon kaksi kuukautta jälkikäteen siitä, että pääministeri Orpo oli alkanut teettää selvittelyä Supon tilanteesta miten supon sijoittuminen valtion hallinnossa jatkossa hoidetaan. Tämä oli Rantasen mielestä Orpolta kiero temppu.
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Orpo kusee vaikka vaimonsa saappaisiin jos siitä kokoomukselle hyötyä.
Luin tuosta Iltapaskojen sivuilta. Tuli vaan mieleen kuinka alas journalistinen taso on meillä valahtanut. Aivan kuin jotain salkkareita kirjoiteltaisiin joista sitten kansalle tyyliltään ala-arvoista juttua esitetään.
Kuvastaa hyvin tätä nykyistä mieletöntä aikakautta. - Anonyymi00002
Orpolta vetäistään matto alta vaaleissa. PerusÄSSÄ menee gallupissa ohi jo lokakuussa.
- Anonyymi00003
Orpo oli unohtanut ilmoittaa presidentille, jolle asia myös oleellisesti kuuluu. Lankinen otti syyn niskoilleen, kun on jäämässä eläkkeelle
- Anonyymi00008
Orpon avustaja unohti painaa lähetänappia.
Kukaan ei varmasti usko näitä kokoomuksen selittelyjä.
Nyt laitettiin homma avustajan syyksi.
- Anonyymi00004
Hyvä et nää tumpeloporukat tappelee keskenään homma sataa muitten puolueiden laariin .
- Anonyymi00005
Entinen kepun puoluesihteeri Timo Lankinen oli ovela - muka unohti ilmoittaa asiasta vastuuministerille - teki ovelan tempun sai kohun aikaiseksi.
- Anonyymi00006
rantala oli päissänsä kun häntä vitutti
omissa päissänsä . - Anonyymi00007
Kepun puoluesihteeri oli aikoinaan Laaninen, EI Lankinen.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kepun puoluesihteeri oli aikoinaan Laaninen, EI Lankinen.
Rantanen on aina niin yrmynnäköinen, että jatkuva vitutus päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751689- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398