Ei oikein iske ravisemusasiantuntijoitten kasvisruokasuositukset koululaisiin

Anonyymi-ap

8

<50

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tuli vesi kielelle. Huomenna teenkin uunimakkaraa ja muussia.

• Anonyymi00002

Butter chikken.

Oli mun mielestä uutuus. Se tuli muotiin muutama vuos sitten ja koska se halpaa, se otettiin koulujenkin ruokalistoille.

Riisiä ja kanasoossia.

Jossain vaiheessa näyttänyt tacotkin tulleet listoille.

Muutenhan noit näytti olevan samaa perusmättöä, kuin aina ennenkin. Kalapuikkoja jne.

Se toi kouluruoka on hyvä asia, saapahan kakarat kerran päivässä syödäkseen. Ihmeen hyviä sapuskoita, kun ottaa huomioon, että net ei saa maksaa paljoa.

Liki kävi kateeks lukea listaa. Mun aikoina oli kyllä jo kouluruoka. Höh, joka toinen päivä keittia ja joka toinen makaroonivelliä. Joskus jotain muuta, etenkin oppokouluaikoina alkoi tulla kaikenlaisia uutuuksia. Ja keksivät välipalan. Kun viis vuotta söi joka koulupäivänä hedelmäpommi jugurtin, jostain syystä aikuisena ei jugurtti ole häävisti huilannut.

Uunimakkara ihan jees.

=DW=

• Anonyymi00003

Perusruokaa pitää olla.
      Kotona ei osata. Pikaruoka äiti tumpelot.

• Anonyymi00004

Kukaan ei tietenkään ole niin hyvä ruuanlaittaja kuin sinä ?
        Älä mollaa nykyäitejä. Kyllä hekin osaavat ruokaa laittaa,
        vaikkei enää ihan samoja kotiruokia tehtäisikään kuin 60-70
        vuotta sitten.

• Anonyymi00005

Stadi lopetti uunimakkaran 2009, ottavat nyt takaisin listalle kanamakkarana!
      Petosta. Se ei ole mikään makkara silloin.

Kovin olivat pettyneitä, kun nuoriso ei ole lähtenyt rintarottingilla ruokasuosituksiin mukaan. Kiltit tytöt ovat lähimpänä, mutta pojat tykkäävät punaisesta lihasta yhä enemmän, jauhista kuluu burgereissa .
      Pojat tarvitsevat proteinia kasvaessa ja urheilussa. Teston ja spermukan tuottoon.

• Anonyymi00006

Tuli mieleen.

Ollut joitakin aikoja sairaaloissa tälle vuoskymmenelle, erinäisistä syistä.

Jos ei ole tutkimuksia, eikä kummempia hoitoja, eikä ole mitenkään erityisen kivuissaan, tylsäähän se.

Päivää rytmittää lääkkeenjaot ja ruokailut. Mun mielestä sairaaloissa tsadiss ihan ok murkinoita. Jotkut ehkä tylsiä, mutta esim keitot ihan hyviä.

Laitoskeittiöistähän net.

Muutama narinan aihe. Yks oli se, ei hedelmiä juuri koskaan. Kai kerran kuussa banaani. Muuten iltapalaksi tms oli lähinnä jotain leipää ja proteiinirahkaa. Alkoi rahka jo tympiin. Sitäpaitsi jotkut potilaat tuotatto tomaatteja ja hedelmiä vierailla. Hospitaalissa siis yllättävän vähän sai sellaista.

Kerran kuussa makkaraa ja muussia. Jeejee. Näytti tosi hyvälle, makkara höyrysi ja rasva kiilteli.. Maku oli sitten aika kammottava. Kyllä sen rakennekkin muistutti normaalimakkaraa. Mutta se maku...

Noh, se oli jotain kanamakkaraa, tarkistin asian jostain. Eikä se rasva tainnut olla makkaran rasvaa, ehkä öljyä.

Mutta se oli mun mielestä surkein murkina, mitä sairaaloista sain.

=DW=

• Anonyymi00007

Mistä olet lukenut, että "pojat tykkäävät punaisesta lihasta yhä
        enemmän" ?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mistä olet lukenut, että "pojat tykkäävät punaisesta lihasta yhä
        enemmän" ?

Sanomalehdestä. Valtakunnallinen tutkimus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1689
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      24
      1186
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1083
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      916
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      619
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      608
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      571
    10. 71
      567
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      502
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. 34
      434
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe