Oon taas niin kurkkuani myöden täynnä tätä maata! Eilen soittivat sähkölaitoksella, ovat kuulemma itse asettamansa mittarin asennusvirheen takia perineet liian vähän energia- ja sähkön siirtomaksua ja nyt perivät niitä takautuvasti yhteensä noin 1000 euroa! Siis mittari on sähkölaitoksen, heidän asentajansa on kytkenyt sen ja hän on tehnyt kytkennästä virheen, josta on seurannut alilaskutusta, jonka minä nyt maksan takautuvasti. Ja tämä todella on sopimustekstissä! Voi vittu tätä maata, täällä jopa virheitä tekemällä rahastetaan ja se on laillista! Tulis sota ja tappais kaikki, ihan kaikki, sähköasentajista alkaen! Perkele!
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
antoivatko tilinumeronsa ?
Taisi olla pilapuhelu.- Anonyymi00003
Ei valitettavasti ole pilapuhelu, muutkin saman sähköyhtiön asiakkaat saaneet samanlaisia puheluita ja sähköyhtiö on julkisesti myöntänyt virheensä. Mutta miksi minä maksan heidän virheistään. Kun minä teen virheen josta aiheutuu vahinkoa niin en minä voi siirtää vastuita ja seurauksia vahingosta / virheestä muiden maksettavaksi. Minun on ne itse korvattava tai nahoissani kärsittävä. Helvetti soikoon saa tälläkin palstalla joskus kirjoittaa ihan todellisista ongelmista, ei aina kaikkien juttujen tarvi pyöriä alapään ympärillä. Harvemmin siellä meistä kenelläkään mitään toimintaa on, kyllä homoillakin on vaan ne puheet parasta.
- Anonyymi00002
Miksi sinun pitäisi saada ilmaiseksi sähköä?
Etkö itse ole ikinä tehnyt virhettä?
Ilmeisesti verottajakin on perseestä, kun lähettelee mätkyjä ihmisillle…- Anonyymi00013
Tässä ei ole kyse ilmaisesta sähköstä vaan sähköyhtiön viallisesta mittarista.
- Anonyymi00004
Kyllä se niin on, että itse pitää olla varautunut, ja tietää mitä kuluttaa. Jos on maksanut liian vähän vaikka virheen vuoksi, niin kyllä se maksu kuuluu kuluttajalle. Taas jos maksaa liikkaa, niin se pitää palauttaa kuluttajalle.
- Anonyymi00005
Tuokin varmaan johtui homoudestasi ja syrjinnästä?
Eihän etuoikeutettujen tulisi kärsiä muiden tapaan.- Anonyymi00006
Mistäpä helvetistä ne siellä sähköyhtiössä minun homoudestani tietävät, eivät kyllä kysyneet siitä kun viimeksi sähkösopimusta kauppasivat. Olisihan se kieltämättä kätevää aina ongelmien ilmaantuessa iskeä homo- kortti pöytään ja luikerrella sillä vaikeuksista vapaille vesille. Ei vaan nyt tässä auta, jostain pitää nyt rahat löytää noihinkin jälkilaskuihin. Huh huh 1000 euroa ylimääräistä kulua lyhyellä varoitusajalla riittää kyllä sotkemaan mun talouden huolella joksikin aikaa. Eikä kukaan sugar daddy oo perseen takana maksamassa. No syödään vaan kaurapuuroa ja jätetään lääkkeet ostamatta niin kyllä se siitä. Niin sitä on ennenkin menty.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mistäpä helvetistä ne siellä sähköyhtiössä minun homoudestani tietävät, eivät kyllä kysyneet siitä kun viimeksi sähkösopimusta kauppasivat. Olisihan se kieltämättä kätevää aina ongelmien ilmaantuessa iskeä homo- kortti pöytään ja luikerrella sillä vaikeuksista vapaille vesille. Ei vaan nyt tässä auta, jostain pitää nyt rahat löytää noihinkin jälkilaskuihin. Huh huh 1000 euroa ylimääräistä kulua lyhyellä varoitusajalla riittää kyllä sotkemaan mun talouden huolella joksikin aikaa. Eikä kukaan sugar daddy oo perseen takana maksamassa. No syödään vaan kaurapuuroa ja jätetään lääkkeet ostamatta niin kyllä se siitä. Niin sitä on ennenkin menty.
Soita heidän asiakaspalveluun ja kysy voisiko sen laskun maksaa osissa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mikä yhtiö? Julkaise yhtiön nimi niin muut osaa varoa.
- Anonyymi00007
Jätä maksamatta. Paskafirma ei saa maksua ulosottokelpoiseksi oikeudessa, vaan häviää siellä 10 000. Jotenka antavat olla.
- Anonyymi00010
Ja luottotiedot veks. Ei ole herkkua sekään.
- Anonyymi00011
Sähköt katkeaa. Onneksi dildo toimii pattereilla.
- Anonyymi00012
Kyllä olen samaa mieltä jos heidän mittarinsa ei näytä oikein on se sähköyhtiön vika. Pitäköön yhtiö kipeänään jos edes totta kusettavat kansaa!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi00015
Heh! Muistuu mieleen yksi entisen työpaikan, call center Irlannissa, kiusaaja-ämmä jolle kävi sama. Ei päässyt tyttöjen kaa viikonloppureissulle kun rahat piti käyttää sähkölaskuun. Teksti paljolti samaa: paska maa, paska kansa, tulispa tuho ja tuomiopäivä. XD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101290- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88904- 66751
- 33642
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13518- 78501