Suomi on väsyttävä maa

Anonyymi-ap

Oon taas niin kurkkuani myöden täynnä tätä maata! Eilen soittivat sähkölaitoksella, ovat kuulemma itse asettamansa mittarin asennusvirheen takia perineet liian vähän energia- ja sähkön siirtomaksua ja nyt perivät niitä takautuvasti yhteensä noin 1000 euroa! Siis mittari on sähkölaitoksen, heidän asentajansa on kytkenyt sen ja hän on tehnyt kytkennästä virheen, josta on seurannut alilaskutusta, jonka minä nyt maksan takautuvasti. Ja tämä todella on sopimustekstissä! Voi vittu tätä maata, täällä jopa virheitä tekemällä rahastetaan ja se on laillista! Tulis sota ja tappais kaikki, ihan kaikki, sähköasentajista alkaen! Perkele!

14

73

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

antoivatko tilinumeronsa ?
      Taisi olla pilapuhelu.

• Anonyymi00003

Ei valitettavasti ole pilapuhelu, muutkin saman sähköyhtiön asiakkaat saaneet samanlaisia puheluita ja sähköyhtiö on julkisesti myöntänyt virheensä. Mutta miksi minä maksan heidän virheistään. Kun minä teen virheen josta aiheutuu vahinkoa niin en minä voi siirtää vastuita ja seurauksia vahingosta / virheestä muiden maksettavaksi. Minun on ne itse korvattava tai nahoissani kärsittävä. Helvetti soikoon saa tälläkin palstalla joskus kirjoittaa ihan todellisista ongelmista, ei aina kaikkien juttujen tarvi pyöriä alapään ympärillä. Harvemmin siellä meistä kenelläkään mitään toimintaa on, kyllä homoillakin on vaan ne puheet parasta.

• Anonyymi00002

Miksi sinun pitäisi saada ilmaiseksi sähköä?
      Etkö itse ole ikinä tehnyt virhettä?

Ilmeisesti verottajakin on perseestä, kun lähettelee mätkyjä ihmisillle…

• Anonyymi00013

Tässä ei ole kyse ilmaisesta sähköstä vaan sähköyhtiön viallisesta mittarista.

• Anonyymi00004

Kyllä se niin on, että itse pitää olla varautunut, ja tietää mitä kuluttaa. Jos on maksanut liian vähän vaikka virheen vuoksi, niin kyllä se maksu kuuluu kuluttajalle. Taas jos maksaa liikkaa, niin se pitää palauttaa kuluttajalle.

• Anonyymi00005

Tuokin varmaan johtui homoudestasi ja syrjinnästä?

Eihän etuoikeutettujen tulisi kärsiä muiden tapaan.

• Anonyymi00006

Mistäpä helvetistä ne siellä sähköyhtiössä minun homoudestani tietävät, eivät kyllä kysyneet siitä kun viimeksi sähkösopimusta kauppasivat. Olisihan se kieltämättä kätevää aina ongelmien ilmaantuessa iskeä homo- kortti pöytään ja luikerrella sillä vaikeuksista vapaille vesille. Ei vaan nyt tässä auta, jostain pitää nyt rahat löytää noihinkin jälkilaskuihin. Huh huh 1000 euroa ylimääräistä kulua lyhyellä varoitusajalla riittää kyllä sotkemaan mun talouden huolella joksikin aikaa. Eikä kukaan sugar daddy oo perseen takana maksamassa. No syödään vaan kaurapuuroa ja jätetään lääkkeet ostamatta niin kyllä se siitä. Niin sitä on ennenkin menty.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mistäpä helvetistä ne siellä sähköyhtiössä minun homoudestani tietävät, eivät kyllä kysyneet siitä kun viimeksi sähkösopimusta kauppasivat. Olisihan se kieltämättä kätevää aina ongelmien ilmaantuessa iskeä homo- kortti pöytään ja luikerrella sillä vaikeuksista vapaille vesille. Ei vaan nyt tässä auta, jostain pitää nyt rahat löytää noihinkin jälkilaskuihin. Huh huh 1000 euroa ylimääräistä kulua lyhyellä varoitusajalla riittää kyllä sotkemaan mun talouden huolella joksikin aikaa. Eikä kukaan sugar daddy oo perseen takana maksamassa. No syödään vaan kaurapuuroa ja jätetään lääkkeet ostamatta niin kyllä se siitä. Niin sitä on ennenkin menty.

Soita heidän asiakaspalveluun ja kysy voisiko sen laskun maksaa osissa.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mikä yhtiö? Julkaise yhtiön nimi niin muut osaa varoa.

• Anonyymi00007

Jätä maksamatta. Paskafirma ei saa maksua ulosottokelpoiseksi oikeudessa, vaan häviää siellä 10 000. Jotenka antavat olla.

• Anonyymi00010

Ja luottotiedot veks. Ei ole herkkua sekään.

• Anonyymi00011

Sähköt katkeaa. Onneksi dildo toimii pattereilla.

• Anonyymi00012

Kyllä olen samaa mieltä jos heidän mittarinsa ei näytä oikein on se sähköyhtiön vika. Pitäköön yhtiö kipeänään jos edes totta kusettavat kansaa!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi00015

Heh! Muistuu mieleen yksi entisen työpaikan, call center Irlannissa, kiusaaja-ämmä jolle kävi sama. Ei päässyt tyttöjen kaa viikonloppureissulle kun rahat piti käyttää sähkölaskuun. Teksti paljolti samaa: paska maa, paska kansa, tulispa tuho ja tuomiopäivä. XD

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1897
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1290
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1031
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      904
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      751
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      642
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      518
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe